Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Popularne usługi

Konsultacja psychologiczna


Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)


Konsultacja psychologiczna dzieci

Pozostałe usługi


oś. Zielone 28,, Kraków

Centrum Terapii



oś. Zielone 28,, Kraków

Centrum Terapii



oś. Zielone 28,, Kraków

Centrum Terapii

Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.

Moje doświadczenie

Psycholog, logopeda, pedagog specjalny o specjalizacji oligofrenopedagogika oraz pedagogika terapeutyczna. Od 2008 r. zajmuje się terapią osób z diagnozą autyzmu w oparciu o metodę Stosowanej Analizy Zachowania.
Członek Association for Behavior Analysis International. W 2010 roku odbyła staż szkoleniowy w New York Child Learning Institute w USA w zakresie kształtowania umiejętności deficytowych u dzieci z autyzmem przy wykorzystaniu Stosowanej Analizy Zachowania, przygotowania i wdrażania programów terapeutycznych oraz prowadzenia dokumentacji behawioralnej. Bierze czynny udział w licznych konferencjach naukowych oraz warsztatach szkoleniowych. Zainteresowania naukowe skupione są w czterech obszarach związanych z pracą z dziećmi i młodzieżą, w tym z diagnozą spektrum autyzmu, zaburzeniami obsesyjno - kompulsywnymi, lękowymi oraz zaburzeniami zachowania, w tym: strategii redukowania i eliminowania utrudniających funkcjonowanie zachowań, rozwijania umiejętności społecznych, nabywania i generalizowania (uogólniania) umiejętności oraz modelu pracy z rodziną. Współpracuje ze studentami prowadząc zajęcia z zakresu psychologii oraz terapii autyzmu.

Wykaz publikacji:
Zawidniak, N (2020). Rozwijanie umiejętności społecznych u dzieci z autyzmem w oparciu o stosowaną analizę zachowania, [w]: E. Sobocha., Wolska (red.) Zaburzenia ze spektrum autyzmu oraz niepełnosprawność intelektualna. Aktualne wyzwania i propozycje wsparcia., Kraków, Wydawnictwo Naukowe UP, s101-116;
Bombińska – Domrzał, A., Zawidniak, N., (2017). Możliwości rozwijania funkcji wykonawczych uczniów ze spektrum zaburzeń autystycznych w kontekście przygotowania do pełnienia roli zawodowej, [w]: D. Wolska (red.) Osoby niepełnosprawne w drodze do aktywizacji zawodowej, Kraków, Wydawnictwo Naukowe UP, s.35-50,
Bombińska – Domrzał, A., Zawidniak, N., (2017). Wspieranie rozwoju komunikacji społecznej uczniów z autyzmem wysokofunkcjonującym i zespołem Aspergera w nauczaniu integracyjnym i włączającym, [w]: E. Dyduch, M. Kościółek, P. Majewicz (red.) Psychoedukacja w procesie wspomagania i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością, Kraków, Wydawnictwo Naukowe UP, s.140-164
Zawidniak, N., (2015). Behawioralna koncepcja nabywania języka oraz rozwijania mowy i komunikacji u osób z autyzmem, [w]: B.B. Kaczmarek, A. Wojciechowska, Autyzm i AAC. Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się w edukacji osób z autyzmem, Kraków, Impuls
Zawidniak, N., (2012). Krakowski model terapii dzieci z autyzmem w oparciu o stosowaną analizę zachowania. Sztuka leczenia, 3-4, s.69 – 84
Zawidniak, N., (2011). By nauka poszła w świat. Psychologia w szkole, 2 (30), s.137 – 142
Zawidniak, N., (2010). Dziecko z autyzmem w grupie integracyjnej. Zycie Szkoły, 10, s.30 – 36
Zawidniak, N., Rozwijanie umiejętności społecznych u dzieci z diagnozą autyzmu w wieku przedszkolnym I szkolnym w Filii nr 1 w Krakowie (opracowanie badań własnych) – Akademia im. J. Długosza w Częstochowie, materiały pokonferencyjne;
więcej

Opinie pojawią się wkrótce

Napisz pierwszą opinię

Jesteś już po wizycie u mgr Nina Zawidniak? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.

Dodaj swoją opinię

Najczęściej zadawane pytania