Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajBadanie oraz dobór soczewek kontaktowych • 189 zł
Badanie wzroku + dobór okularów • 159 zł
Wizyta kontrolna po badaniu wzroku • Darmowa usługa
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajBadanie oraz dobór soczewek kontaktowych • 189 zł
Badanie wzroku + dobór okularów • 159 zł
Wizyta kontrolna po badaniu wzroku • Darmowa usługa
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajBadanie oraz dobór soczewek kontaktowych • 189 zł
Badanie wzroku + dobór okularów • 159 zł
Wizyta kontrolna po badaniu wzroku • Darmowa usługa
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Pozostałe usługi
Badanie oraz dobór soczewek kontaktowych
Stanisława Matyi 2, Poznań
189 zł
Family Optic - Avenida - Poznań
Bukowska 156, Poznań
189 zł
Family Optic - KingCross Marcelin - Poznań
Dębiecka 1, Luboń
189 zł
Family Optic - Factory Outlet - Poznań
Badanie wzroku + dobór okularów
Stanisława Matyi 2, Poznań
159 zł
Family Optic - Avenida - Poznań
Bukowska 156, Poznań
159 zł
Family Optic - KingCross Marcelin - Poznań
Dębiecka 1, Luboń
159 zł
Family Optic - Factory Outlet - Poznań
Wizyta kontrolna po badaniu wzroku
Stanisława Matyi 2, Poznań
Darmowa usługa
Family Optic - Avenida - Poznań
Bukowska 156, Poznań
Darmowa usługa
Family Optic - KingCross Marcelin - Poznań
Dębiecka 1, Luboń
Darmowa usługa
Family Optic - Factory Outlet - Poznań
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
Opinie pojawią się wkrótce
Napisz pierwszą opinię
Jesteś już po wizycie u mgr Oliwia Trzcińska? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.
Dodaj swoją opinięNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Oliwia Trzcińska?Oliwia Trzcińska to optometrysta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Oliwia Trzcińska oferuje usługi takie jak: Badanie wzroku + dobór okularów, Badanie oraz dobór soczewek kontaktowych, Wizyta kontrolna po badaniu wzroku.
-
Gdzie Oliwia Trzcińska ma swój gabinet?Oliwia Trzcińska przyjmuje pod adresem:
- Stanisława Matyi 2 Poznań
- Bukowska 156 Poznań
- Dębiecka 1 Luboń
-
Czy Oliwia Trzcińska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Oliwia Trzcińska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Oliwia Trzcińska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Oliwia Trzcińska to: Gotówka, Karta płatnicza, Płatność ratalna, Blik, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Oliwia Trzcińska?Języki, których używa Oliwia Trzcińska to polski, angielski.
-
Jak Oliwia Trzcińska umawia wizyty?Oliwia Trzcińska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Oliwia Trzcińska?Obecnie Oliwia Trzcińska nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Oliwia Trzcińska?Oliwia Trzcińska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.