Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja internistyczna • Od 239 zł
Konsultacja lekarza rodzinnego • Od 179 zł
Konsultacja pediatryczna • Od 239 zł +3 więcej
Konsultacja telefoniczna - Internista • Od 149 zł
Konsultacja telefoniczna - pediatryczna (dzieci chore) • Od 149 zł
Telemedycyna - Porada - Pediatryczna • Od 149 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna (opis) • Od 239 zł
Konsultacja lekarza rodzinnego (opis) • Od 179 zł
Konsultacja pediatryczna (opis) • Od 239 zł +1 więcej
Konsultacja telefoniczna - Internista (opis) • Od 149 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja internistyczna
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja internistyczna
Konsultacja lekarza rodzinnego
Konsultacja pediatryczna
Konsultacja telefoniczna - Internista
Konsultacja telefoniczna - pediatryczna (dzieci chore)
+ 1 usługa
W jaki sposób ustalane są ceny?
24 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Anna
Pani Doktor bardzo rzeczowo tlumaczy stan zdrowia uzywajac terminologii przyjaznej pacjentom! Jest zawsze gotowa wyjasnic wszelkie obawy dot. zdrowia i zlecic badania ktore sa adekwatne do danej sytuacji. Bardzo sie ciesze, ze udalo mi sie trafic do dobrego lekarza pierwszego kontaktu! Polecam!
Monika
Zgłosiłam się na czat online z objawami przeziębiania lub grypy/covid (to jeszcze do potwierdzenia). Pani Dokotr odpowiedziała na wszystkie moje pytania. Serdecznie polecam!
Andrzej K.
Konsultacja telefoniczna w dniu 22.02.2024 r. konkretna, rzeczowa, satysfakcjonująca, zgodna z oczekiwaniami. Pani doktor b. miła, uprzejma. Bardzo polecam.
Aleksandra
Maialam z pania doktor teleporade w sprawie poltorarocznej corki. Bardzi kompetenta lekarka wyjasnila wiele rzeczy, ktorych dotychczas inni lekarze nie potrafili, a pomimo tego, ze byla to tele wizyta i pani doktor nawet nie widziala corki pomogla o wiele barfziej niz niejeden lekarz. Szczerze polecam
Sylwia
jestem bardzo zadowolona z wizyty. Z zaangażowania i sposobu tłumaczenia. Bardzo czułam się zaopiekowana. Zostaly mi przepisane odpowiednie lekarstwa i wytłumaczono mi moją sytuację w jasny sposób. Polecam wizytę każdemu, kto poszukuje zaangażowanej i kompetentnej opieki medycznej.
PK
Po wizytach u kilku lekarzy Pani Patrycja przepisała leki, dzięki którym w końcu wyzdrowiałem po kilku miesiącach przeziębienia i ostrych napadów kaszlu
W.P
Spotkałem się nie raz z sytuacją, że córka była zbadana byle jak i klasyczne "osłuchowo sucha" gdzie na drugi dzień kończyło się zapaleniem oskrzeli... Pani doktor natomiast zupełna odwrotność, potrafi specjalnie przyjść wcześniej byle by dokładniej zbadać dziecko (z racji narzuconych przez luxmed ram czasowych). Wszystko wytłumaczone zawsze dokładnie, córka też wychodzi zadowolona z gabinetu a niżeli markotna. Bardzo empatyczne podejście do dzieci, zawsze zagada, coś opowie by zaciekawić dziecko aby dokładniej zbadać. Nie raz zdażyło się że nawet dzwoniła po paru dniach żeby sprawdzić jak się córka czuje i czy jest poprawa czy trzeba coś jeszcze przypisać. Szczerze polecam
M.P
Pani doktor bardzo miła i profesjonalna. Nie pamiętam kiedy ostatnio lekarz z takim zaangażowaniem mnie słuchał i nie bagatelizował moich objawów.
Pani Patrycja wytłumaczyła po co które badanie mam zrobić oraz odpowiedziała na wszystkie moje pytania.
Polecam z całego serca.
Karolina
Strata pieniędzy i czasu!
Opóźnienie kilkunastominutowe , brak dokładnego wywiadu odnośnie przebytych chorób o podobnym podłożu .Pani lekarz upierała się przy tym ,że płuca są czyste pomimo, iż cały czas była wykrztuszana dławiącą wydzielina ,objawy wskazujące na angine znikną po tabletkach na gardło i syropie z porostu . Rozpoznanie : przeziębienie. Po kilku godzinach skończyłam w szpitalu z objawem mocno rozwiniętej anginy i zapalenia oskrzeli. Żenujaca sytuacja. Badanie 10 min na siłe i szybko żeby przyjąć kolejnych ,brak odniesienia do objawów pacjenta.Znam swoje przebyte choroby i wiem że
lepiej szybciej reagować bo potem kończy się bardzo źle jak w tym przypadku. 200 zł wyrzucone w błoto , stosując się do poleceń Pani doktor mój stan się tylko pogorszył.
lek. Patrycja Wójcik
Pani Karolino czas wizyty jest tylko czasem orientacyjnym.
Wynika to z faktu, że konsultacja z pacjentem jest zawsze unikalna
i w zależności od złożoności problemu medycznego może wymagać
poświęcenia pacjentowi więcej czasu niż przewidziane 15 minut.
Poza tym w swojej pracy przyjmujemy także pacjentów w stanie potencjalnego zagrożenia życia, którzy muszą być przyjęci jak najszybciej z uwagi na swój stan. W związku z tym zdarza się, że pozostali pacjenci muszą na swoją wizytę poczekać.
Przykro mi, że musiała Pani czekać na swoją wizytę, ale widocznie stan innego pacjenta wymagał mojej uwagi przez dłuższy czas.
Jako, że udzieliła Pani komentarza anonimowo, nie mam możliwości zweryfikować podawanych przez Panią informacji w dokumentacji medycznej. Spróbuję jednak wyjaśnić z czego mogą wynikać rozbieżności pomiędzy wizytami lekarskimi, które Pani opisuje.
Zmiany osłuchowe, o których Pani wspomina nie zawsze są stałe w cyklu oddechowym, mogą się zaostrzać i zanikać w sposób okresowy, a co za tym idzie nie muszą być słyszalne podczas każdego badania. Z tego powodu zawsze zalecam pacjentom ponowny kontakt z lekarzem w razie, gdyby ich objawy uległy zmianie. Odnośnie postawionego rozpoznania to zarówno angina jak i zapalenie oskrzeli są chorobami, które rozpoznajemy po spełnieniu właściwych kryteriów medycznych wynikających z badania, a po postawieniu rozpoznania wdrażamy stosowne leczenie.
Skoro takie rozpoznanie nie zostało postawione na Pani wizycie oznacza to, że nie były one spełnione podczas badania.
Jeśli kolejny lekarz rozpoznał choroby zgodnie z aktualną wiedzą medyczną oznacza to, że Pani stan zmienił się w trakcie minionych godzin, co jest możliwe zwłaszcza, gdy Pacjent zjawia się z rozwijającą się infekcją.
Życzę dużo zdrowia. Pozdrawiam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Patrycja Wójcik?Patrycja Wójcik to internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Patrycja Wójcik oferuje usługi takie jak: konsultacja internistyczna, Konsultacja telefoniczna - Internista, konsultacja pediatryczna, Telemedycyna - Porada - Pediatryczna, konsultacja lekarza rodzinnego, konsultacja telefoniczna - pediatryczna (dzieci chore).
-
Gdzie Patrycja Wójcik ma swój gabinet?Patrycja Wójcik przyjmuje pod adresem:
- Aleja Pokoju 5 Kraków
- Aleja Pokoju 5 Kraków
-
Czy Patrycja Wójcik przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Patrycja Wójcik nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Patrycja Wójcik akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Patrycja Wójcik to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Patrycja Wójcik?Języki, których używa Patrycja Wójcik to polski, angielski.
-
Jak Patrycja Wójcik umawia wizyty?Patrycja Wójcik używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Patrycja Wójcik?Obecnie Patrycja Wójcik nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Patrycja Wójcik: co mówią pacjenci?24 osób dodało swoją opinię. Patrycja Wójcik ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Patrycja Wójcik?Patrycja Wójcik nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.