Paulina Filipiuk
Higienistka/higienista stomatologiczny
więcej
Gdańsk 2 adresy
Nr PWZ: D/11001780/20
14 opiniiMoje doświadczenie
Zapraszam serdecznie :)
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajHigienizacja • 370 zł
Biżuteria nazębna • 250 zł
Fluoryzacja zębów • 250 zł +9 więcej
Fluoryzacja zębów mlecznych • 200 zł
Laserowe wybielanie zębów • 1 490 zł
Leczenie nadwrażliwości zębów • 250 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja higienistki • 150 zł
Lakierowanie zębów • 200 zł
Lakowanie zębów • 300 zł
Pokaż więcej usług14 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Magda
Zawsze jak wychodzę z gabinetu w Magic Smile mam poczucie, że "zrobiono" dla moich zębów wszystko co możliwe na najwyższym możliwym poziomie. Tak było i tym razem.
Daniel
Jestem stałym pacjentem Pani Pauliny. Nie bez powodu. Próbowałem dać szansę innym gabinetom ,jednak nikt nie dorównuje umiejętnościami Pani Paulinie. Zaanagażowanie, wiedza ,umiejętności ,kultura osobista- wszystko to na najwyższym poziomie. Pani Paulina pracuje tylko na najwyższej klasy produktach ,co widać po efektach po wykonywaniu zabiegów. Najpierw zabieg kompletnej higienizacji ,później wybielania laserowego - efekty przechodzą najśmielsze oczekiwania. Polecam Panią Paulinę wszystkim. Do zobaczenia na następnej wizycie!
Dorota
Bardzo miła,sympatyczna Pani.Higienizacja ze znieczuleniem czego nie oferowali w innych gabinetach.Polecam.
DKD
Wszystko świetnie wyjaśnione, rewelacyjny efekt końcowy, polecam serdecznie!
Maciej
Wizyta bardzo przyjemna, Pani Paulina ze szczegółami opowiada co będzie robiła i dba o komfort pacjenta. Z przyjemnością umówię się na następną wizytę, bo efekt po jak i sama wizyta na najwyższym poziomie.
Kacper
Pani Paulina jest profesjonalistka w tym co robi i do tego bardzo uprzejmą i przyjazną osobą. Z całego serca polecam.
Helena
Polecam gorąco higenizacje u Pani Pauliny. Gdyby nie dźwięki nie wiedziałabym że jestem u stomatologa Zęby wyczyszczone idealnie
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Paulina Filipiuk?Paulina Filipiuk to higienistka/higienista stomatologiczny. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Paulina Filipiuk oferuje usługi takie jak: scaling + piaskowanie, lakierowanie zębów, Wybielanie zębów, nakładkowe wybielanie zębów, piaskowanie, profilaktyka próchnicy, usuwanie kamienia nazębnego, lakowanie zębów, scaling, ICON.
-
Gdzie Paulina Filipiuk ma swój gabinet?Paulina Filipiuk przyjmuje pod adresem:
- Świętokrzyska 58a/2 Gdańsk
- Świętokrzyska 58A/2 Gdańsk
-
Czy Paulina Filipiuk przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Paulina Filipiuk nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Paulina Filipiuk akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Paulina Filipiuk to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
Jak Paulina Filipiuk umawia wizyty?Paulina Filipiuk używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Paulina Filipiuk?Paulina Filipiuk może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Paulina Filipiuk: co mówią pacjenci?14 osób dodało swoją opinię. Paulina Filipiuk ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Paulina Filipiuk?Paulina Filipiuk nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.