Moje doświadczenie
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologa dziecięcego • 310 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna (opis) • 300 zł
Biopsja jamy ustnej (opis) • Od 350 zł
Koagulacja naczyń krwionośnych nosa (opis) • Od 250 zł +17 więcej
Konchoplastyka (opis) • 2 000 zł
Konsultacja laryngologiczna dzieci (opis) • 250 zł
Krioablacja w laryngologii (opis) • 2 000 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 250 zł
NIP
Adres firmy
Ubezpieczenia akceptowane pod tym adresem
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
74 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Wizyta odbyła się punktualnie. Pan doktor dokładnie wysłuchał moich dolegliwości, nie przerywał. Przeprowadził badanie po czym wyjaśnił przyczyny bólu i niedosłuchu i zalecił metodę leczenia. Był empatyczny, ale też rzeczowy.
Bardzo polecam wizytę doktora. Chyba jeden z niewielu z prawdziwymi opiniami…
Czułam się bardzo dobrze na wizycie, doktor wszystko wyjaśnił szczegółowo, był bardzo empatyczny, odpowiadał na wszystkie pytania. Będę wracać w razie potrzeby, polecam
Serdecznie polecam Pana Piotra, z dużym zaangażowaniem oraz empatią pomógł mi uporać się z bólem ucha. Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Badanie było dokładne następnie wszystko zostało wyjaśnione i otrzymałem zalecenia dotyczące dalszego leczenia.
Szacunek dla Pana Doktora:) Biegły w fachu i obdarzony poczuciem humoru. Super:) Pozdrawiamy
Szybko i sprawnie udrożnione ucho. Fachowa pomoc.
Profesjonalne rady, przyjazna atmosfera, punktualność i rzetelność.
Pan dobrze wyjaśnił i opisał dolegliwość oraz działanie leków
Fantastyczna wizyta.
Lekar wszystko wyjaśnił, fajnie sposób rozmawiał z córką nastolatka, tłumaczył. Dokładnie przebadał.
Wszystko na najwyższym poziomie.
Super podejście - życzyć sobie tylko takich lekarzy!
Wszystko wyjaśnione a spotkanie w pozytywnej atmosferze. Lekarz poczekał choć spóźniłem się za co serdecznie dziękuję.
Otrzymałam wyjaśnienia dotyczące mojej choroby (zatoki)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Piotr Romański?Piotr Romański to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Piotr Romański oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, Konchoplastyka, usunięcie kamienia ze ślinianki, przedmuchiwanie trąbek słuchowych, płukanie zatok metodą Proetza, usuwanie polipów, Podanie leku, leczenie bezdechu, krioablacja w laryngologii, biopsja jamy ustnej.
-
Gdzie Piotr Romański ma swój gabinet?Piotr Romański przyjmuje pod adresem:
- Pilotów 21 Gdańsk
- Obrońców Wybrzeża 10/14 Gdynia
- Piecewska 31 Gdańsk
- Wileńska 44 Gdańsk
- Grunwaldzka 163 Gdańsk
-
Czy Piotr Romański przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Piotr Romański nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Piotr Romański akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Piotr Romański to: Karta płatnicza, Gotówka, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Piotr Romański?Języki, których używa Piotr Romański to polski, angielski.
-
Jak Piotr Romański umawia wizyty?Piotr Romański używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Piotr Romański?Piotr Romański może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Piotr Romański: co mówią pacjenci?74 osób dodało swoją opinię. Piotr Romański ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Piotr Romański?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Piotr Romański: InterRisk, INTER Polska, SKOK Asekuracja, Interubezpieczenia, TU Zdrowie Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.
Laryngolodzy z Medicover w Gdańsku
Laryngolodzy z TU Zdrowie w Gdańsku
Laryngolodzy z SKOK Asekuracja w Gdańsku
Laryngolodzy z INTER Polska w Gdańsku
Laryngolodzy z Allianz w Gdańsku
Laryngolodzy z Signal Iduna w Gdańsku
Laryngolodzy z InterRisk w Gdańsku
Laryngolodzy z Interubezpieczenia w Gdańsku
Laryngolodzy z Compensa w Gdańsku
Laryngolodzy z PZU Życie w Gdańsku
Laryngolodzy z UNIQA w Gdańsku
Laryngolodzy z Płatność Falck w Gdańsku
Laryngolodzy z MEDIQA w Gdańsku
Więcej (8)