Centrum Fizjoterapii Halina Nawara

Centrum Fizjoterapii Halina Nawara

Usługi

Poniższe ceny dotyczą wizyt prywatnych.

O nas

Regulamin

HALINA NAWARA REHABILITACJA NEUROLOGICZNA

Spis treści
Regulamin 1
HALINA NAWARA REHABILITACJA NEUROLOGICZNA 1
§ 1 2
nazwa i dane podmiotu 2
§ 2 2
cele i zadania podmiotu; 2
§ 3 3
Struktura organizacyjna; 3
§ 4 3
rodzaj działalności leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych; 3
§ 5 4
miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych 4
§ 6 4
przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych, z zapewnieniem właściwej
dostępności i jakości tych świadczeń w jednostkach organizacyjnych 4
§ 7 7
organizacja i zadania poszczególnych jednostek, warunki współdziałania tych jednostek dla
zapewnienia sprawnego i efektywnego funkcjonowania podmiotu pod względem
diagnostyczno-leczniczym, pielęgnacyjnym, rehabilitacyjnym i administracyjno-
gospodarczym 7
§ 8 7
warunki współdziałania z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w zakresie
zapewnienia prawidłowości diagnostyki, leczenia, pielęgnacji i rehabilitacji pacjentów oraz
ciągłości przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych; 7
§ 9 8
cennik usług, sposób dokonywania opłat, karnety, czas trwania zajęć 8
§ 9 10
sposób kierowania jednostkami lub komórkami organizacyjnymi zakładu leczniczego 10
§ 10 10
Prawa i obowiązki pacjentów 10

Strona 2 z 12
W oparciu o brzmienie i wymogi ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku no działalności
leczniczej Dz.U. z 2024 roku pozycja 799 /w szczególności art. 23 i 24a/, oraz ustawy z dnia
25 września 2015 roku o zawodzie fizjoterapeuty Dz.U z 2023 roku pozycja 1213 ustala się
regulamin jednostki HALINA NAWARA REHABILITACJA NEUROLOGICZNA o następującej
treści:

§ 1

nazwa i dane podmiotu

1. Nazwa: HALINA NAWARA REHABILITACJA NEUROLOGICZNA,
2. NIP: 7372000023
3. Siedziba: Ponice 123, 34-400 Rabka Zdrój

§ 2

cele i zadania podmiotu;

1. Cele
a. diagnostyka umożliwiająca rozpoznanie jednostki chorobowej, podanie pacjentowi
różnych metod terapii powodujących zmniejszenie dolegliwości, a w konsekwencji
(jeśli to możliwe) przywrócenie lub utrzymanie sprawności fizycznej i poprawę stanu
zdrowia.
b. podejmowanie działań na rzecz ochrony i poprawy stanu zdrowia ludności poprzez
organizowanie i prowadzenie działalności leczniczej, profilaktycznej, stałe
podnoszenie poziomu świadczonych usług oraz propagowanie zachowań
prozdrowotnych.
c. Dodatkowo zajęcia rehabilitacji w wodzie są organizowane w celu poprawy zdrowia i
kondycji zarówno dzieci, jak i osób dorosłych. Mają one na celu wspieranie procesu
rekonwalescencji, poprawę zdolności ruchowych oraz ogólną poprawę stanu zdrowia
2. Zadania
Ogólne
a. udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej,
rehabilitacji, diagnostyki w szczególności,
b. udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie ze specjalizacją podmiotu leczniczego
oraz potrzebami zdrowotnymi pacjentów,
c. zapewnienie fachowej opieki lekarskiej, zgodnej z przyjętymi standardami
postępowania, sprzyjającej sprawnemu przebiegowi rozpoznawania oraz leczenia
chorób u przyjmowanych pacjentów,
d. prowadzenie na bieżąco obowiązującej dokumentacji medycznej,
e. realizacja zadań z zakresu promocji zdrowia,
f. dokonywanie bieżących analiz prowadzonej działalności,

Strona 3 z 12
g. stosowanie się do zarządzeń i instrukcji Kierownictwa oraz organów uprawnionych do
kontroli zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Zakres obowiązków personelu Rehabilitacja Halina Nawara :
h. rzetelne udzielanie świadczeń zdrowotnych,
i. przestrzeganiem praw pacjenta,
j. stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
k. prowadzenie rzetelnej dokumentacji medycznej,
l. zachowanie w tajemnicy wszystkiego o czym dowiedzą się w wiadomość w związku z
udzielaniem świadczeń zdrowotnych,
m. przestrzegania przepisów prawa, zasad BHP i PPOŻ oraz postanowień regulaminu.

§ 3

Struktura organizacyjna;

HALINA NAWARA REHABILITACJA NEUROLOGICZNA prowadzona jest w formie
jednoosobowej działalności gospodarczej z możliwością podejmowania współpracy z
fizjoterapeutami posiadającymi aktualne uprawnienia do wykonywania zawodu, jak również z
możliwością zatrudnienia fizjoterapeutów posiadających aktualne uprawnienia do
wykonywania zawodu oraz pracowników administracyjno-logistycznych,

§ 4

rodzaj działalności leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;

1. Rodzaj działalności;
a. Działalność fizjoterapeutyczna /kod 86.90.A/
b. Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane/kod
85.59.B/,
c. Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób
niepełnosprawnych /kod 88.10.Z/

2. Zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych.
a. konsultacje fizjoterapeutyczne
b. fizjologopedia
c. fizjoestetyka medyczna
d. masaż leczniczy

Strona 4 z 12

e. wykonanie wkładek leczniczych korygujących wady postawy
f. rehabilitacja stomatologiczna
§ 5

miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych

1. rehabilitacja ogólna odbywa się:
a. Ponice 123, 34-400 Rabka Zdrój,
b. gabinet Centrum Fizjoterapii Rabka- Zdrój, ul Kościuszki 1D,
c. gabinet Centrum Fizjoterapii Naprawa 700, 34-240 Jordanów,
2. rehabilitacja wodna odbywa się na basenie wyznaczonym przez terapeutę

§ 6

przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych, z zapewnieniem właściwej
dostępności i jakości tych świadczeń w jednostkach organizacyjnych

1. zasady ogólne, rehabilitacja ogólna;
a. Rehabilitacja Halina Nawara działa na zasadach pełnej odpłatności za spełniane
świadczenia zdrowotne,
b. Przyjęcie na leczenie do Rehabilitacja Halina Nawara następuje na zasadzie
dobrowolności wyboru leczenia odpłatnego przez pacjenta i za jego zgodą,
c. Fizjoterapeuta ma prawo odmówić leczenia pacjenta dobrowolnie bez podania
przyczyny oraz zaproponować inną placówkę leczniczą, jeśli nie zagraża to życiu
pacjenta i nie stwarza ryzyka w trakcie leczenia,
d. Przyjęcie pacjenta wymaga okazania dokumentacji aktualnej medycznej i zezwolenia
na sporządzenie jej kserokopii alternatywnie kopii na nośniku elektronicznym,
e. Każdy pacjent ma zakładaną osobną dokumentację związaną z leczeniem w
Rehabilitacja Halina Nawara,
f. Podczas pierwszej wizyty w placówce tożsamość pacjenta jest weryfikowana na
podstawie dokumentu tożsamości. Pacjent (przedstawiciel ustawowy pacjenta)
wypełnia oświadczenia związane z udostępnianiem dokumentacji medycznej innym
osobom, wskazaniem osób upoważnionych do informacji o stanie zdrowia, zgodę na
przetwarzanie danych osobowych,
g. Przedstawiciel ustawowy pacjenta małoletniego wypełnia oświadczenia dotyczące
dzieci, a także w przypadku sprawowania nad małoletnim opieki w oparciu o
prawomocne rozstrzygnięcie sądu/pełnomocnictwo okazuje jego oryginał lub kopię
poświadczoną za zgodność z oryginałem,
h. Przy pierwszej wizycie przeprowadza się z pacjentem, lub jego przedstawicielem
ustawowym wyczerpujący wywiad na temat jego stanu zdrowia, który wymaga
uaktualniania przy kolejnych wizytach w poradni.

Strona 5 z 12
i. Pacjent posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, przedstawiciel
ustawowy bądź opiekun prawny wyraża pisemną zgodę na zabiegi wykonywane w
Rehabilitacja Halina Nawara,
j. Leczenie podstawowe i zachowawcze prowadzone jest po wyrażeniu zgody na
leczenie. Za dowód wyrażenia zgody ustnej uważa się poddanie przez pacjenta
umówionemu leczeniu,
k. Każde przyjęcie pacjenta jest odnotowywane w dokumentacji medycznej,
l. Odmowa poddania się leczeniu w razie stwierdzenia niezwłocznej potrzeby leczenia,
podlega wpisowi do karty pacjenta,
2. Rehabilitacja wodna
a. Rozpoczęcie rehabilitacji w wodzie następuje wyłącznie po diagnostyce w
gabinecie,
b. Zapisy na zajęcia odbywają się poprzez wykupienie karnetu 10 zajęć w recepcji
Rehabilitacja Neurologiczna Halina Nawara NAPRAWA 700 gabinet 216, kolejne
karnety można wykupić poprzez dokonanie wpłat na rachunek bankowy z
dopiskiem Rehabilitacja na basenie o numerze 15 8815 0002 0000 0026 1498
0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej,
c. Termin rehabilitacji zostaje uzgodniony między opiekunem dziecka a personelem
odpowiedzialnym za rehabilitację i wyznaczony na określony tydzień oraz godzinę
i nie może być zmieniony,
d. W przypadku nieobecności dziecka w wyznaczonym terminie, nie przysługuje
zwrot kosztów ani możliwość odrobienia zajęć.
e. Karnety są ważne w czasie określonym w momencie zakupu, daty realizacji nie
podlegają zmianie ustalonej w dacie zakupu,
f. Karnety są bezzwrotne, nie podlegają zwrotowi ani wymianie na inny rodzaj
usług,
g. Uczestnicy są zobowiązani do przybycia na zajęcia na czas. Spóźnienia mogą
wpłynąć na jakość i efektywność zajęć. Czas rehabilitacji nie jest wydłużany o
czas spóźnienia,
h. Odwołanie zajęć powinno odbywać się z przynajmniej 24 godz. przed
zaplanowanymi zajęciami,
i. Fizjoterapeuta ma możliwość, lecz nie ma obowiązku przystać na nie więcej niż
dwukrotną zmianę daty terminu realizacji usługi po wcześniejszym 24h
poinformowaniu terapeuty o nie możliwości przybycia na rehabilitacje,
j. Brak odwołania zajęć z odpowiednim wyprzedzeniem skutkować będzie utratą
możliwości ich zrealizowania,
k. W grafiku zajęć będzie należy dokonać wpisu zajęcia nie odbyte lecz płatne w
przypadku braku odwołania, lub odwołania z brakiem możliwości ich realizacji w
innym terminie,
l. W przypadku jakiejkolwiek kontuzji lub incydentu, należy natychmiast
poinformować fizjoterapeutę,
m. Fizjoterapeuta ma obowiązek odnotować w karcie pacjenta wraz z szczegółowym
opisem sytuacji i urazów,
n. Zakazane jest stosowanie wulgaryzmów, agresywnego zachowania oraz
zakłócanie spokoju innych, w przypadku zachowania niezgodnego z zasadami

Strona 6 z 12
kultury fizjoterapeuta ma prawo odmowy kontynuowania zajęć, wówczas
pacjentowi nie przysługuje zwrot środków,
o. Pacjent jest zobowiązany do korzystania z odpowiedniego stroju kąpielowego
jednoczesciowego, posiadanie swoich okularów do pływania i sprzętu, dzieci
które tego wymagają również pieluchy do baseny, oraz inne zgodnie z
zaleceniami instruktorów,
p. Każda sesja rehabilitacyjna trwa 30 min dzieci do 5 lat . Dzieci powyżej 5 lat 45
minut. Spóźnienie nie będzie nadrabiane przez prowadzącego,
q. Czas rehabilitacji obejmuje czas przeznaczony na przygotowanie do terapii i
zakończenie sesji,
r. Osoby towarzyszące dziecku, które nie uczestniczą w sesji rehabilitacyjnej, mają
obowiązek czuwać nad prawidłowym zachowaniem dziecka, są za nie
odpowiedzialne, w razie konieczności mają obowiązek współpracować z
rehabilitantem w kwestii zachęcenia dziecka do pracy, skorygowania
nieodpowiedniego zachowania dziecka podczas terapii, są zobowiązani korzystać
z infrastruktury basenu zgodnie z obowiązującym regulaminem pływalni,
s. Pacjent/opiekun pacjenta ma obowiązek poinformować fizjoterapeutę o
przeciwskazaniach do rehabilitacji wodnej którymi w szczególności są:
 Ropne zakażenia.
 Otwarte, niewygojone rany.
 Stany zapalne skóry, podwięzi mięśni oraz tkanki podskórnej.
 Gorączka.
 Zagrożenie udarem mózgu.
 Tracheotomia.
 Nadciśnienie i niedociśnienie tętnicze.
 Zakrzepica żył głębokich.
3. wizyty i realizacja indywidulanych wkładek ortopedycznych

a. pierwsza wizyta obejmuje częściową diagnostykę wad postawy. Wykonane
zostaje badanie na planktografie w statyce oraz w dynamice, badanie na
podoskopie, ocena koślawości/szpotawości pięt i kolan, cena stopnia koślawości
palucha, ocena chodu,
b. Terapeuta wykonujący badanie, jeśli ma do tego podstawę może zlecić pełną
diagnostykę wad postawy do wykonania w Centrum Fizjoterapii w Naprawie,
c. Diagnostyka co do zasady odbywa się w gabinecie Centrum Fizjoterapii Rabka-
Zdrój, ul Kościuszki 1D, piętro -1.
§ 7

organizacja i zadania poszczególnych jednostek, warunki współdziałania tych
jednostek dla zapewnienia sprawnego i efektywnego funkcjonowania podmiotu pod
względem diagnostyczno-leczniczym, pielęgnacyjnym, rehabilitacyjnym i

administracyjno-gospodarczym

Strona 7 z 12

1. Siedziby i zadania poszczególnych jednostek
d. Ponice 123, 34-400 Rabka Zdrój – prowadzone tam są konsultacje
diagnostyczne, rehabilitacja ogólna, realizacja indywidulanych wkładek
ortopedycznych,
e. gabinet Centrum Fizjoterapii Rabka- Zdrój, ul Kościuszki 1D, piętro1 - –
prowadzone tam są konsultacje diagnostyczne, rehabilitacja ogólna,
f. gabinet Centrum Fizjoterapii Naprawa 700, 34-240 Jordanów -prowadzone tam
są konsultacje diagnostyczne, rehabilitacja ogólna, rehabilitacja wodna,
2. pacjenci do każdej z jednostek opisanej w § 7 pkt 1przyjmowani są po uprzednim
uzgodnieniu terminu telefonicznie na numer wskazany w zakładce kontakt strony
internetowej https://terapiadziecieca.pl
3. Po pierwszej wizycie diagnostycznej pacjent kierowany jest do gabinetu
odpowiadającego jego potrzebą terapeutycznym,
4. Prowadzona jest jedna wspólna elektroniczna baza informacyjna dla wszystkich
gabinetów/jednostek/siedzib,
5. Wszystkie jednostki/gabinety prowadzą ścisłą współpracę, fizjoterapeuci, pracownicy
logistyczni każdego z gabinetów mają dostęp do bazy dokumentacji medycznej,
6. Dokumentacja medyczna pacjenta podlega usunięciu z bazy zgodnie z zapisami
ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku no działalności leczniczej Dz.U. z 2024 roku
pozycja 799, oraz zapisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
§ 8

warunki współdziałania z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w
zakresie zapewnienia prawidłowości diagnostyki, leczenia, pielęgnacji i rehabilitacji
pacjentów oraz ciągłości przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych;

1. Każda z jednostek/gabinetów zobligowana jest do współpracy ze specjalistami pod
opieką których pozostaje pacjent w celu uzyskania informacji o stanie zdrowia
pacjenta, rozpoznaniu, proponowanych metodach diagnostycznych, leczniczych,
rehabilitacyjnych, zapobiegawczych i dających się przewidzieć następstwach
podejmowanych działań, w zakresie niezbędnym do udzielanych przez siebie
świadczeń zdrowotnych
2. Niezależnie od uprawnienia wynikającego z § 8 pkt 1 Fizjoterapeuta w celu ustalenia
stanu zdrowia oraz zebraniu niezbędnych informacji do prawidłowej diagnozy i
procesu rehabilitacji ma prawo wglądu do dokumentacji medycznej pacjenta oraz do
uzyskania od podmiotu udzielającego świadczeń zdrowotnych pełnej informacji w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i

Strona 8 z 12
Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. z 2022 r. poz. 1876, 2280 i 2705 oraz z 2023 r. poz.
605) ostanie zdrowia pacjenta, rozpoznaniu, proponowanych metodach
diagnostycznych, leczniczych, rehabilitacyjnych, zapobiegawczych i dających się
przewidzieć następstwach podejmowanych działań, w zakresie niezbędnym do
udzielanych przez siebie świadczeń zdrowotnych.
§ 9

cennik usług, sposób dokonywania opłat, karnety, czas trwania zajęć

1. Przepisy ogólne co do opłat;
a. Wysokość opłat określa niniejszy regulamin, opłaty mogą ulec zmianie w przypadku
konieczności ich indywidualnego ustalenia w oparciu o porozumienie stron,
b. W przypadku nie zgłoszenia nieobecności dziecka na zajęciach lub zgłoszenia
nieobecności w przeddzień zajęć po godzinie 15.00 należy pokryć 100% opłaty za
terapię,
c. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności zgłoszonej wcześniej niż wynika to z
brzmienia§ 9 ust. 1 pkt b za zgodą kierownika opłata za zajęcia przechodzi na kolejny
miesiąc lub jest możliwość odrobienia zajęć w wolnym terminie.
d. Odwołanie zajęć rehabilitacji następuje poprzez rozmowę telefoniczną z terapeutą
zrealizowaną pod nr tel. 788733874 lub 698346810, lub poprzez przesłanie
wiadomości tekstowej SMS pod wskazane wyżej numery,
e. Wizyta potwierdzana jest z jednodniowym wyprzedzeniem przez Proassist- meil.
Jeśli Pacjent ma wyznaczonych kilka terminów wizyt i nie ma z nim kontaktu oraz nie
zgłosił się na wizytę, to każdy kolejny umówiony termin zostaje anulowany.
f. W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty pacjent mam obowiązek odwołania
wizyty z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. Trzykrotne zaniechanie
odwołania wizyty może stanowić podstawę do odmowy leczenia danego Pacjenta.

2. Karnety ogólne
a. Karnet jest imienny i tylko wymieniona osoba może z niego korzystać.,
b. Użytkownik karnetu zobowiązany jest do okazania go przed każdą wizytą
(spotkaniem ze specjalistą) w celu potwierdzenia przybycia na terapie,
c. Karnet nie podlega wymianie sprzedaży ani żadnej innej formie zbycia lub
odstąpienia. Użyczanie osobom innym niż wymienione w karnecie powoduje jego
wygaśnięcie,
d. Karnet jest ważny przez 3 następujące po sobie miesiące, data rozpoczęcia i
wygaśnięcia karnetu podana jest na karnecie,
e. Rachunek za karnet wystawiany jest , w dniu płatności za karnet,
f. Karnet nie obejmuje spotkań (wizyt) diagnostycznych,
g. Użytkownik karnetu ma zagwarantowany wcześniej ustalony termin spotkań
(wizyt) u danego specjalisty,
h. Korzystanie z karnetu gwarantuje cenę spotkań (wizyt) na niezmiennym poziomie,

Strona 9 z 12
i. Opłata wniesiona za karnet nie podlega zwrotowi bez względu na liczbę
wykorzystanych spotkań (wizyt),
j. Zagubienie karnetu nie powoduje jego wygaśnięcia,
k. W przypadku niezgłoszenia nieobecności dziecka na zajęciach lub zgłoszenia
nieobecności w przeddzień zajęć po godz. 17 lub w dniu zajęć, opłata za
spotkanie przepada i nie podlega zwrotowi,
l. Niewykorzystane spotkanie (wizyty) z powodu nieobecności specjalisty, odbędzie
się w innym wspólnie ustalonym terminie,
m. W przypadku dłuższej nieobecności specjalisty dopuszcza się realizowanie w
ramach karnetu spotkań u innego specjalisty o takich samych lub wyższych
kompetencjach, w innym wspólnie ustalonym terminie.
n. W momencie zapisu na turnus rehabilitacyjny należy uiścić zaliczkę w wysokości
250 złotych. Opłatę należy uiścić w ciągu 3 dni roboczych od daty
zarezerwowania wizyt,
o. Istnieje możliwość przełożenia daty turnusu, jednak nie później niż 5 dni przed
rozpoczęciem zajęć, w przeciwnym razie zaliczka przepadnie.
p. W przypadku nagłych przeciwwskazań medycznych (m.in. pobyt w szpitalu)
istnieje możliwość ustalenia nowego terminu turnusu bez utraty zaliczki.

3. Rehabilitacja ogólna
Cena rehabilitacji ogólnej jest indywidualnie uzgadniania w zależności od potrzeb
pacjenta, jednak cena jest nie niższa niż 160 zł za każdą rozpoczętą godzinę
4. Rehabilitacja wodna
a. Cena rehabilitacji wynosi 160 zł, wejście dziecka na basen jest dodatkowo płatne
(koszt określony przez właściciela basenu),
b. Opłatę za rehabilitację należy wykupić przed rozpoczęciem każdej sesji,
c. Sesja to 10 dni terapii prowadzona przez instruktora /terapeutę w wyznaczonej
godzinie,
d. Pierwszy karnet należy wykupić w recepcji Rehabilitacja Neurologiczna Halina
Nawara NAPRAWA 700 gabinet 216,
e. Kolejne karnety nr konta bankowego przelew z dopiskiem Rehabilitacja na
basenie 15 8815 0002 0000 0026 1498 0001 Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej,
f. Czas trwania zajęć to 30 minut dla dzieci do 5 lat , 45 minut dla dzieci powyżej
piątego roku życia,

5. Wkładki ortopedyczne
a. Diagnostyka + komplet wkładek - 600 zł
b. pełna diagnostyka w Centrum Fizjoterapii w Naprawie – 300 zł.,
c. komplet wkładek – 600 zł.

6. kopia dokumentacji medycznej

Strona 10 z 12
wysokość opłaty za udostępnienie kopii dokumentacji medycznej wynosi 30 złotych
za każde rozpoczęte 10 stron wydanej kopii,
§ 9

sposób kierowania jednostkami lub komórkami organizacyjnymi zakładu leczniczego
1. Całokształtem jednostki HALINA NAWARA REHABILITACJA NEUROLOGICZNA
kieruje mgr fizjoterapii Halina Nawara, reprezentuje jednostkę na zewnątrz,
2. Pracownicy i współpracownicy jednostki są zobligowani do ścisłej współpracy i
konsultacji pacjentów z mgr fizjoterapii Halina Nawara,
3. Uchybienie obowiązkowi opisanemu w § 9 pkt 2 pociąga za sobą przejęcie
odpowiedzialności cywilnej za potencjalne szkody i krzywdy pacjentów,

§ 10

Prawa i obowiązki pacjentów

1. Prawa pacjenta
– każdy pacjent ma prawo w szczególności do:
a. Uzyskania przystępnej informacji o swoim stanie zdrowia, proponowanych metodach
leczenia oraz o rokowaniu i świadczeń zdrowotnych odpowiadających wymaganiom
wiedzy medycznej, do udzielanych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje
zawodowe.
b. Wyrażenia zgody albo jej odmowy na udzielenie świadczenia medycznego,
wyrażenia pisemnej zgody bądź jej odmowy na wykonanie zabiegów oraz
zastosowania metody leczenia stwarzającej podwyższone ryzyko, po uzyskaniu
odpowiedniej informacji.
c. Wglądu w dokumentację medyczną dotycząca jego leczenia oraz uzyskiwania
wyciągów, odpisów bądź kopii dokumentacji medycznej osobiście bądź przez
upoważnioną osobę.
d. Poszanowania intymności i godności oraz uprzejmego traktowania przez personel
medyczny.
e. Trzymania informacji o stanie zdrowia dziecka, proponowanych badaniach i leczeniu.
f. Rejestracji telefonicznej.
g. Decydowania o osobach, którym fizjoterapeuta może udzielać informacji o jego stanie
zdrowia.
h. Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania ze świadczeń
zdrowotnych w Rehabilitacja Halina Nawara ma prawo do złożenia ustnej lub
pisemnej skargi do kierownika jednostki. Księga Skarg i Wniosków jest dostępna w
Rejestracji każdego z gabinetów. Odpowiedź na skargę lub wniosek powinna być
udzielona niezwłocznie, maksymalnie jednak w terminie 60 dni.

2. Obowiązki pacjenta:

Strona 11 z 12
a. Pacjent wyrażając zgodę na leczenie zobowiązany jest do podpisania „Zgody na
leczenie” tj. umowy o leczenie i stosowania się do jej postanowień, dopuszczalna jest
zgoda dorozumiała polegająca na dokonaniu opłaty za usługę, lub przystąpienie do
zajęć terapeutycznych,
b. jeżeli wyrażenie zgody nie jest możliwe z powodu ubezwłasnowolnienia całkowitego
lub częściowego zgoda winna być wyrażona przez przedstawiciela ustawowego w
sposób określony w § 10 pkt 1a.
c. Pacjent na pierwszą wizytę przynosi ze sobą wszelką dokumentację medyczną jaką
ma w posiadaniu. W skład jej wchodzą prześwietlenia RTG, opisy rezonansu
magnetycznego, tomografii komputerowej, USG, zaświadczenia lub kartę wizyty od
lekarza z rozpoznaniem dotyczącym problemu, dodatkowo w przypadku odbycia
wizyty w celu wykonania wkładki ortopedycznej pacjent powinien mieć ze sobą
obuwie w którym chodzi najczęściej. Dobrze jeśli ma ze sobą „zużyte” buty, aby
można było trafniej określić problem, jak i buty w których będzie chodził przez
najbliższe 4 miesiące. Obuwie powinno być odpowiednio dopasowane do stopy –
wkładka musi być dłuższa od najdłuższego palca stopy o 05, do 0,8 cm,
d. Pacjent jest zobowiązany do przestrzegania zaleceń personelu.
e. W przypadku nieprzestrzegania zaleceń i wskazań lekarskich także w zakresie
postępowania przed zabiegowego i po zabiegowego pacjent ponosi wszelkie ryzyko z
tym związane.
f. Pacjent jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ppoż. W
szczególności pacjentowi nie wolno mu manipulować przy urządzeniach i aparaturze
znajdujących się na wyposażeniu Rehabilitacja Halina Nawara , ani wchodzić do
pomieszczeń przeznaczonych tylko dla personelu poradni.
g. Nie wolno zanieczyszczać ani zaśmiecać pomieszczeń poradni, ani terenu wokół niej.
h. Na terenie poradni obowiązuje zakaz palenia tytoniu oraz spożywania alkoholu,
i. Pacjenci są zobowiązani do regularnego sprawdzania informacji na stronie
internetowej w celu uzyskania aktualnych informacji w przedmiocie zmian w
regulaminie.
j. Pacjent ma obowiązek zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą
przetwarzania i przechowywania jego danych osobowych /RODO/ znajdującą się na
stronie internetowej jednostki pod adresem https://terapiadziecieca.pl
CENNIK
Diagnostyka pierwsza wizyta -300 ZŁ
Diagnostyka niemowląt -300 zł
Terapia cykliczna dzieci wady postawy -160zł 45 min
Terapia w wodzie niemowląt Rabka Zdrój -200 zł -30 min
Fizjoestetyka od 200 zł
Fizjoterapia od 160 zł
Masaż od 160 zł
Wkładki korygujące stopy indywidualnie wykonane diagnostyka -300 zł
Wykonanie wkładek Rabka –Zdrój 400 zł
Fizykoterapia od 80 zł
Kinezjotaping od 80 zł
Rehabilitacja w wodzie od 160
Wodór -60zł /h lub 400 zł pakiet 10 zabiegów

Ochrona Danych osobowych

Administrator danych, Inspektor ochrony danych:
W świetle obowiązujących przepisów jesteśmy Administratorem państwa danych
osobowych. Oznacza to, że:
Rehabilitacja Halina Nawara
Adres: REHABILITACJA NEUROLOGICZNA Halina Nawara 34-700 Rabka Zdrój Ponice
153,NIP 7372000023,Regon 380907671-00013
odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny, zgodny z umową oraz
obowiązującymi przepisami. Dane inspektora ochrony danych:
Inspektorem ochrony danych jest Halina Nawara ,mail halinanawararehabilitacja@gmail.com
Inspektor ochrony danych, spotyka się z osobami, których dane dotyczą, po wcześniejszym
ustaleniu terminu.

Cel przetwarzania danych.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych w celu:
 udzielenia świadczenia zdrowotnego (w tym, wystawienia skierowania, recepty) – na
podstawie obowiązujących przepisów prawnych;
 realizacji praw pacjenta (przechowywania dokumentacji medycznej, jej
udostępniania, jak również realizacji obowiązku informacyjnego) – na podstawie
obowiązujących przepisów prawnych;
 tworzenia dokumentacji medycznej indywidualnej zewnętrznej – na podstawie
obowiązujących przepisów prawnych;
 wykonywania badań statystycznych – na podstawie obowiązujących przepisów
prawnych;
 przekazania informacji do Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej – na
podstawie obowiązujących przepisów prawnych;
 wystawienia na państwa życzenie faktury Vat – na podstawie obowiązujących
przepisów prawnych;
 kontaktu telefonicznego w sprawie wizyty – w przypadku, gdy wyrażą Państwo na to
zgodę.
Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora.
Państwa dane mogą być przez nas wykorzystywane ze względu na nasz interes prawny w
związku z przesłaniem, aktualnych promocji w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18
lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców. Odbiorcami

przetwarzanych przez nas danych są:

 osoby wykonujące zawód medyczny, w celu ochrony zdrowia, udzielania oraz
zarządzania udzielaniem świadczeń zdrowotnych, utrzymania systemu
teleinformatycznego, w którym przetwarzana jest dokumentacja medyczna;
 upoważnieni pracownicy Administratora danych;
 osoba upoważniona przez pacjenta za życia lub osobie, która w chwili zgonu
pacjenta była jego przedstawicielem ustawowym;
 podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych, jeżeli dokumentacja ta jest niezbędna
do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych;
 organy władzy publicznej, w tym Rzecznik Praw Pacjenta, Narodowy Fundusz
Zdrowia, organy samorządu zawodów medycznych;
 konsultanci krajowi i wojewódzcy, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te
podmioty ich zadań, w szczególności nadzoru i kontroli;
 podmioty, o których mowa w art. 119 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o
działalności leczniczej, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia kontroli na
zlecenie ministra właściwego do spraw zdrowia;
 upoważnione przez podmiot, o którym mowa w art. 121 ustawy z dnia 15 kwietnia
2011 r. o działalności leczniczej, osobom wykonującym zawód medyczny, w zakresie
niezbędnym do sprawowania nadzoru nad podmiotem leczniczym niebędącym
przedsiębiorcą;
 minister właściwy do spraw zdrowia, sądy, w tym sądy dyscyplinarne, prokuratura,
lekarz sądowy i rzecznik odpowiedzialności zawodowej, w związku z prowadzonym
postępowaniem;
 uprawnione na mocy odrębnych ustaw organy i instytucje, jeżeli badanie zostało
przeprowadzone na ich wniosek;
 organy rentowe oraz zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności, w związku z
prowadzonym przez nie postępowaniem;
 podmioty prowadzące rejestry usług medycznych, w zakresie niezbędnym do
prowadzenia rejestrów;
 zakłady ubezpieczeń, za zgodą pacjenta;
 komisje lekarskie podległe ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych,
wojskowym komisjom lekarskim oraz komisjom lekarskim Agencji Bezpieczeństwa
Wewnętrznego lub Agencji Wywiadu, podległym Szefom właściwych Agencji;
 osoby wykonujące zawód medyczny, w związku z prowadzeniem procedury
oceniającej podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych na podstawie przepisów o
akredytacji w ochronie zdrowia albo procedury uzyskiwania innych certyfikatów
jakości, w zakresie niezbędnym do ich przeprowadzenia;
 wojewódzkie komisje do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych, w zakresie
prowadzonego postępowania;
 spadkobiercy w zakresie prowadzonego postępowania przed wojewódzką komisją do
spraw orzekania o zdarzeniach medycznych;
 osoby wykonujące czynności kontrolne na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 28
kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia, w zakresie niezbędnym do
ich przeprowadzenia;
 członkowie zespołów kontroli zakażeń szpitalnych, o których mowa w art. 14 ustawy z
dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u

ludzi (Dz. U. z 2016 r. poz. 1866, 2003 i 2173), w zakresie niezbędnym do
wykonywania ich zadań.
 Inspektor Ochrony Danych;
 Biuro Rachunkowe; Kamil Bombol Naprawa 291,34-240 Naprawa
 Dostawca oprogramowania do prowadzenia dokumentacji medycznej w formie
elektronicznej; Proassist Sp. z o.o. z siedzibą na os. Handlowe 5, 31-935 Kraków,
KRS: 0000378475,
NIP: 6762436420, REGON: 121461470
 Informatyk w celu utrzymania systemu teleinformatycznego, w którym przetwarzana
jest dokumentacja medyczna elektroniczna;
 Podmioty przetwarzające na podstawie zawartej umowy, w celu ochrony zdrowia,
udzielania oraz zarządzania udzielaniem świadczeń zdrowotnych, utrzymania
systemu teleinformatycznego, w którym przetwarzana jest dokumentacja medyczna.
 W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, nie przekazujemy ich do
Państwa trzeciego.

Dane przetwarzane przez administratora danych:
W związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych konieczne jest podanie danych
niezbędnych do założenia dokumentacji medycznej oraz udzielenia świadczenia
zdrowotnego.
Dane osobowe podawane obowiązkowo:
Na podstawie § 10 Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów i zakresu
dokumentacji medycznej prowadzonej w podmiotach leczniczych dla osób pozbawionych
wolności oraz sposób jej przetwarzania (Dz.U. z 2021 r. poz. 2477):

Imię i nazwisko
PESEL
Data urodzenia
Adres zamieszkania
Imię i nazwisko przedstawiciela ustawowego
Adres zamieszkania przedstawiciela ustawowego
Na podstawie ustawy o podatku od towarów i usług usług Dz.U.2021.685 t.j. z dnia
2021.04.14;
imię i nazwisko lub nazwa podatnika i nabywcy towarów lub usług
adres podatnika i nabywcy towarów lub usług;
numer, za pomocą którego podatnik jest zidentyfikowany na potrzeby podatku.
Dane przetwarzane dobrowolnie:
Numer telefonu
Adres e-mail
Brak podania w trakcie rejestracji lub na etapie późniejszym danych osobowych
dobrowolnych (telefon, mail) uniemożliwi Państwu skorzystanie z prawa do uzyskania

dokumentacji medycznej w formie elektronicznej, ze względu na brak możliwości weryfikacji
Państwa tożsamości.

Prawa osoby, której dane dotyczą.

W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do:
 dostępu do danych;
 sprostowania danych;
 usunięcia danych – w zakresie przewidzianym w obowiązujących przepisach
prawnych;
 ograniczenia przetwarzania – w zakresie przewidzianym w obowiązujących
przepisach prawnych;
 wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
 przenoszenia danych – w zakresie przewidzianym w obowiązujących przepisach
prawnych;
 cofnięcia zgody na przetwarzanie danych na podstawie wydanej uprzednio przez
państwa zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
 wniesienia skargi do organu nadzorczego – jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie
danych odbywa się w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami.
Przetwarzanie danych przez ich profilowanie:
W związku z udzielaniem świadczenia zdrowotnego, Państwa dane osobowe mogą być
przetwarzane poprzez ich profilowanie. Oznacza to, że państwa dane osobowe, będą
przetwarzane w celu uzyskania informacji o Państwa stanie zdrowia, właściwym postawieniu
diagnozy i przygotowaniu odpowiedniego planu leczenia. O takiej czynności zostaną
Państwo poinformowani przed rozpoczęciem takiego procesu przez personel udzielający
świadczeń zdrowotnych.


Witaj w Centrum terapii niemowląt, dzieci szkolnych i osób dorosłych! Nasza placówka to miejsce, gdzie znajdziesz kompleksową i profesjonalną opiekę w zakresie fizjoterapii. Oferujemy szeroką gamę terapii, które zostały dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych pacjentów, niezależnie od wieku czy schorzenia.
Jesteśmy dumni z naszego zespołu wykwalifikowanych fizjoterapeutów, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach. Nasza główna misja to poprawa jakości życia pacjentów i pomaganie im w osiągnięciu pełnej sprawności fizycznej i ruchowej.
Jednym z naszych specjalistycznych obszarów jest terapia blizny oraz terapia po zabiegach chirurgicznych. Zrozumienie i odpowiednie leczenie blizn jest kluczowe, ponieważ mogą one wpływać na funkcjonowanie organizmu. Nasz zespół skutecznie pomaga w złagodzeniu bólu i sztywności związanych z bliznami oraz przywraca elastyczność i mobilność tkanek.
Metody neurologiczne PNF i ortopedyczne Cyriax są kolejnymi zaawansowanymi technikami, które stosujemy w naszej pracy. PNF to technika, która opiera się na wykorzystaniu zmysłu proprioceptywnego, aby zwiększyć zakres ruchu i poprawić koordynację. Natomiast metoda ortopedyczna Cyriax skupia się na diagnozie i leczeniu problemów mięśniowo-szkieletowych, stosując różnorodne techniki manualne.
Jednak nasza oferta to nie tylko terapie dla dorosłych. Specjalizujemy się również w rehabilitacji niemowląt metodą Bobath, która ma na celu wspomaganie rozwoju dziecka poprzez stymulowanie naturalnych reakcji ruchowych i zwiększenie możliwości funkcjonalnych.
Nie zapominamy również o najmłodszych pacjentach, którzy przeszli zabiegi chirurgiczne. Dla nich mamy przygotowane specjalne programy rehabilitacyjne, które pozwalają na szybszy powrót do pełnej sprawności.
Chcemy podkreślić, że nasza oferta nie kończy się na tym. Oferujemy również terapie w wodzie, które są doskonałym narzędziem w rehabilitacji neurologicznej i ortopedycznej. Rehabilitacja w wodzie zapewnia zmniejszenie obciążenia na stawy i mięśnie, co umożliwia bezpieczne wykonywanie ćwiczeń, zwłaszcza dla pacjentów z ograniczeniami ruchowymi.
Wierzymy w indywidualne podejście do każdego pacjenta, dlatego nasz zespół pracuje z pełnym zaangażowaniem, aby dopasować terapie do unikalnych potrzeb każdej osoby. Naszym celem jest nie tylko przywrócenie zdrowia, ale również pomóc w osiągnięciu długotrwałych efektów i wzmocnienie pacjentów, aby mogli cieszyć się pełnią życia.
Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do odwiedzenia naszego Centrum Terapii i skorzystania z naszej bogatej oferty. Nasz zespół jest gotowy, by pomóc Ci na Twojej drodze do zdrowia i lepszego samopoczucia. Zaufaj profesjonalizmowi.
Przyjdź do nas i sprawdź, jakie korzyści dla Twojego zdrowia i ruchu możemy Cię przynieść. Jesteśmy tu po to, by Ci pomóc.
więcej
Zobacz więcej

Adresy (2)

Centrum Fizjoterapii Halina Nawara
Kościuszki 1D, 34-700 Rabka-Zdrój
Centrum Fizjoterapii Halina Nawara logo
Zobacz więcej
Centrum Fizjoterapii Halina Nawara
Naprawa 700, 34-240 Naprawa
Centrum Fizjoterapii Halina Nawara logo
Zobacz więcej

Specjaliści

Opinie o specjalistach (24)

Ogólna ocena

    K
    mgr Aneta Kołodziejczyk konsultacja fizjoterapeutyczna

    Jestem bardzo zadowolona z usług Pani Anety. Wszystko dokładnie wytłumaczyła, zabiegi wykonane profesjonalnie i przede wszystkim przyniosły efekt. Serdecznie polecam :)

    K
    Wizyta umówiona przez ZnanyLekarz.pl
    mgr Halina Nawara Fizjoterapia w wodzie

    Bardzo profesjonalne podejście do pacjenta, wszystko dokładnie i szczegółowo wytłumaczone i pokazane. Podczas wizyty przyjemna atmosfera zarówno dla dziecka jak i rodzica.

    mgr Halina Nawara

    Bardzo dziękuję, praca z tak wspaniałymi rodzicami to prawdziwa przyjemność ❤️

    M
    mgr Aneta Kołodziejczyk konsultacja fizjoterapeutyczna

    Pani Aneta to profesjonalistka, której usługi mogę szczerze polecić każdemu, kto szuka skutecznej pomocy fizjoterapeutycznej. Od pierwszej wizyty widać było, że posiada szeroką wiedzę oraz duże doświadczenie w tym co robi. Zabiegi masażu są wykonywane z niezwykłą precyzją i skutecznością, a każda wizyta przynosi zauważalną ulgę w bólu oraz poprawę samopoczucia. Pani Aneta dba o indywidualne podejście do każdego pacjenta, dostosowując terapię do potrzeb i problemów zdrowotnych. Gorąco polecam jej usługi każdemu, kto szuka profesjonalnej pomocy.

    mgr Aneta Kołodziejczyk

    Dziękuję za pozytywną opinię. Cieszę się, że masaże przynoszą tak dobre rezultaty. Indywidualne podejście do każdego pacjenta jest dla mnie jest bardzo ważne. Pozdrawiam serdecznie!

    E
    Wizyta umówiona przez ZnanyLekarz.pl
    mgr Elwira Kaleta konsultacja fizjoterapeutyczna

    Super miejsce polecam .Profesjonalne podejście do pacjenta.

    Centrum Fizjoterapii Halina Nawara

    Dziękujemy serdecznie za miłe słowa! Cieszymy się, że nasze podejście i profesjonalizm spełniły oczekiwania. Zawsze staramy się zapewnić naszym pacjentom najwyższy standard opieki. Zapraszamy ponownie, gdyby pojawiła się potrzeba!

    M
    Wizyta umówiona przez ZnanyLekarz.pl
    mgr Izabela Rogowiec konsultacja fizjoterapeutyczna

    Pani Iza jest konkretna I bardzo sympatyczna osoboba.czas na cwiczenia zostaje wykorzystany na maxa widac.rezultaty u dziecka.Polecam Pania Ize.

    mgr Izabela Rogowiec

    Dziękuję serdecznie za miłe słowa i pozytywną opinię! To ogromna satysfakcja widzieć, że moje starania przynoszą efekty. Motywuje mnie to do dalszej pracy z dziećmi. Dziękuję za zaufanie i współpracę!

    E
    mgr Aneta Kołodziejczyk Diagnostyka fizjoterapeutyczna

    Pani Aneta jest świetnym fachowcem. Zna się na rzeczy, stawia trafną diagnozę. Już po pierwszych zajęciach widziałam różnicę u syna. Dziękuję!

    mgr Aneta Kołodziejczyk

    Dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Cieszę się, że jesteście zadowoleni. Szczegółowa diagnostyka fizjoterapeutyczna jest bardzo ważna i kluczowa w doborze ćwiczeń. Pozdrawiam i do zobaczenia :)

    A
    mgr Halina Nawara konsultacja fizjoterapeutyczna

    Pani Halinka, człowiek ANIOŁ, chodzimy do niej od prawie 2,5 roku. Wyprowadziła córkę z napięcia mięśniowego i asymetrii i teraz synowie cwicza z wadami postawy. Zawsze tłumaczy problem i rozwiewa watpliwosci- można z nią pogadać jak z siostrą . Pani Halinka zawsze stawia na pierwszym miejscu dobro dzieci,niekiedy zmagając się z przeciwnościami losu,ale zawsze przyjmuje nas z uśmiechem i z powiedzeniem,,co słychać u Was....". Nie znam drugiego takiego człowieka,żeby dobro dzieci stawiał na pierwszym miejscu. Polecam Panią Halinke z całego serca

    mgr Halina Nawara

    Bardzo dziękuję za te piękne słowa! To ogromna radość i satysfakcja móc towarzyszyć Waszej rodzinie w drodze do zdrowia i poprawy samopoczucia. Cieszę się, że mogłam pomóc zarówno córce, jak i synom, a Wasze zaufanie jest dla mnie bezcenne. Dziękuję za polecenie i ciepłe słowa, które dodają mi energii do dalszej pracy. Wasze wsparcie jest dla mnie niezwykle ważne! ❤️

    A
    mgr Aneta Kołodziejczyk konsultacja fizjoterapeutyczna

    Pani Aneta, człowiek na właściwym miejscu,syn bardzo zadowolony z wizyt i co najważniejsze,widoczne już są efekty,czyli wysiłek nie idzie na marne. Pani Aneta zawsze służy pomocą i odpowiada na wszystkie zadane pytania.

    mgr Aneta Kołodziejczyk

    Bardzo się cieszę, że dobrane ćwiczenia pomogły i udało nam się osiągnąć zamierzone cele terapii. Pozdrawiam serdecznie!

    A
    Wizyta umówiona przez ZnanyLekarz.pl
    mgr Izabela Rogowiec konsultacja fizjoterapeutyczna

    Pani Iza,człowiek na właściwym miejscu. Wszystko dokładnie tłumaczy i wyjaśnia problem,żeby był bardziej zrozumiały dla Rodzica. Polecam Panią Ize z całego serca.

    mgr Izabela Rogowiec

    Bardzo dziękuję za tak serdeczne słowa! Cieszę się, że mogę pomóc i że sposób, w jaki tłumaczę, jest dla Państwa pomocny. To dla mnie niezwykle ważne.

    A
    Wizyta umówiona przez ZnanyLekarz.pl
    mgr Elwira Kaleta konsultacja fizjoterapeutyczna

    Pani Elwira,zna się na rzeczy,wszystko super tłumaczy i do każdego pacjenta podchodzi indywidualnie. Polecam Panią Elwirę i Syn z przyjemnością tam chodzi i ćwiczy

    Centrum Fizjoterapii Halina Nawara

    Bardzo dziękujemy za tak pozytywną opinię! Cieszymy się, że Pani Elwira spełniła oczekiwania i że Syn z chęcią uczestniczy w ćwiczeniach. Indywidualne podejście do pacjenta to dla nas priorytet, a takie słowa motywują nas do dalszej pracy. Serdecznie zapraszamy na kolejne wizyty!

    Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania