O nas

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż w trosce o nasze zdrowie, przygotowaliśmy szeroką ofertę usług telemedycznych.
Informacja o usłudze znajduje się w profilach poszczególnych lekarzy.

Wielospecjalistyczna Przychodnia powstała w 2002 r. jako pierwsza filia Centrum Medycznego Damiana. Przychodnia dysponuje 20 nowoczesnymi gabinetami konsultacyjno - diagnostycznymi oferując szeroki zakres usług i badań specjalistycznych. Do obsługi pacjentów dedykowane jest sześć stanowisk recepcyjnych, w tym dwa niezależne ukierunkowane na obsługę Pacjenta ze skierowaniami na badania z zakresu medycyny pracy. Gabinety lekarskie i diagnostyczne znajdują na trzech poziomach.

W budynku zainstalowana jest winda ułatwiająca poruszanie się osobom starszym i niepełnosprawnym.

Na terenie Przychodni funkcjonuje Poradnia dla Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Serdecznie zapraszamy Państwa na wirtualny spacer po naszej placówce:
https://www.google.com/maps/@52.2337162,21.0235347,0a,82.2y,3.76h,89.64t/data=!3m4!1e1!3m2!1sAF1QipMa4JCxB9R-DWQOPOmQkjivj-M_fLK3XnW96_3w!2e10?source=apiv3
więcej
Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adresy (3)

Centrum Medyczne Damiana Foksal 3/5
Foksal 3/5, 00-366 Warszawa
Ubezpieczenia
Zobacz więcej
Centrum Medyczne Damiana Foksal 3/5
Foksal 3/5, 00-366 Warszawa
Ubezpieczenia
Zobacz więcej
Centrum Medyczne Damiana Foksal 3/5
Konsultacje online, Warszawa
Ubezpieczenia
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (687)

Ogólna ocena

    E
    lek. Aneta Świetlik Inny

    Trudno mi ocenić kompetencje lekarki jako specjalisty, natomiast sposób odnoszenia się do mnie był w moim odczuciu mocno nieprzyjemny, momentami wręcz opryskliwy. Na zadawane pytania pani doktor odpowiadała lakonicznie albo wcale. Jestem dojrzałą kobietą i jej sposób zachowania specjalnie mnie już nie dotknął, natomiast tak potraktowana młoda i wrażliwa dziewczyna mogłaby bardzo przeżyć taką wizytę. Na dodatek wizyta była opóźniona ponad godzinę.

    M
    dr n. med. Małgorzata Piaskowska konsultacja laryngologiczna

    Wizyta przebiegła bardzo sprawnie, w miłej atmosferze, problem rozwiązany bardzo szybko

    K
    dr n. med. Małgorzata Piaskowska konsultacja laryngologa - telemedycyna

    Umówiłem się na wizytę online, 30 minut przed czasem dostałem dwa telefony od recepcjonistek, pierwszy z zapytaniem o moje dane i informacją o wiadomości z linkiem do zapłaty, drugi upewniający się czy dokonałem płatności, trzeciego telefonu lekarza nie otrzymałem. Do tej pory nie wyjaśniono mi braku telefonu. Pieniądze nie zostały zwrócone!

    dr n. med. Małgorzata Piaskowska

    Szanowny Panie, tego typu uwagi i zażalenia proszę kierować ale nie do mnie.Gdyby porada telefoniczna była prawidłowo opłacona i zarejestrowana na pewno zadzwonilabym do Pana bo po to tu jestem.
    Z powazaniem

    L
    dr n. med. Bożenna Horoszko-Husiatyńska konsultacja ginekologiczna

    Absolutnie nie polecam tej Pani Doktor. Jestem kobietą dojrzałą i byłam badana przez wielu ginekologów w swoim życiu ale nigdy po badaniu nie miałam siniaków na podbrzuszu. Pobieranie próbek do cytologii było najbardziej bolesne od kiedy pamiętam. To samo jeżeli chodzi o badanie piersi. Nie rozumiem dlaczego po opóźnieniu mojej wizyty o 25 minut ( co nie jest problemem ponieważ się zdarza) zostałam pouczona iż Pani Doktor ma tylko 20 minut na każdego pacjenta. Szukam innej Pani Ginekolog.

    A
    dr Bartłomiej Zoń Konsultacja z zakresu chirurgii plastycznej

    Ogromna wiedza ,skuteczność i duże zaangażowanie w proces leczenia Bardzo polecam

    dr Bartłomiej Zoń

    Dziękuję bardzo, Pani Anno i pozdrawiam serdecznie.
    Dr Bartłomiej Zoń

    K
    dr n. med. Małgorzata Piaskowska konsultacja laryngologa - telemedycyna

    Chciałbym wyrazić swoje głębokie niezadowolenie z przebiegu teleporady z Panią doktor. Od kilku miesięcy borykam się z problemami zdrowotnymi, które wymagają precyzyjnej diagnozy. Z tego powodu byłem już u kilku lekarzy, którzy zgodnie uznali, że kluczowa jest konsultacja z lekarzem innej specjalizacji. Mimo iż przyjmowałem antybiotyki, sterydy i inne leki, które nie przyniosły żadnej poprawy, Pani doktor całkowicie zignorowała te informacje. Zdecydowała bez namysłu o przypisaniu mi kolejnego sterydu, co jest nieodpowiedzialne, zwłaszcza po trzech miesiącach bezskutecznego leczenia.

    Co gorsza, kiedy próbowałem wyjaśnić, dlaczego potrzebuję skierowania do innego specjalisty, Pani doktor przerwała rozmowę, bez żadnego pożegnania. Taki brak szacunku i empatii wobec pacjenta jest niedopuszczalny.
    W mojej ocenie, wizyta ta była stratą czasu a Pani Doktor nie wykazywała zrozumienia potrzeb pacjenta.

    dr n. med. Małgorzata Piaskowska

    Szanowny Panie.W czasie porady telefonicznej oowiedzial mi Pan o trwajacym 3 miesiące problemie i o tym , ze alergolog i laryngolog nic nie widzą i kierują do gastrologa ale nie dali skierowania.Zalecilam Panu konieczne badanie u mnie w gabinecie.Zapewnil mnie Pan , ze na pewno się zgłosi i połączenie zostało przerwane, bez mojego udziału.Tez pomyślałam ,że się Pan nie pożegnał.Takze ponownie zapraszam na badanie w gabinecie.

    K
    lek. Wojciech Wichłacz konsultacja ortopedyczna

    Wizyta odbyła się punktualnie. Od razu zlecono i wykonano RTG oraz omówiono jego wynik. Lekarz przekazał zalecenia.

    M
    dr n. med. Robert Włodarczyk konsultacja internistyczna - telemedycyna

    Brak empatii i zaangażowania. Lekarz powiedział żebym z bólem poszła do lekarza specjalisty

    G
    dr n. med. Robert Włodarczyk konsultacja internistyczna

    Sądzę, że dr Robert Włodarczyk to naprawdę skuteczny fachowiec, który potrafi szybko postawić trafną diagnozę. Przy tym jest to bardzo opanowany i kulturalny człowiek.

    E
    lek. Marek Kośmicki

    Pan doktor nie chciał mnie spokojnie wysłuchać, niemal każde zdanie przerywał, patrzył niemal cały czas w monitor i prowadził notatki. Byłam coraz bardziej zirytowana przebiegiem wizyty, więc i tętno poszło w górę. Nie skupił się na problemie lipidogramu, który mnie zaniepokoił (ponoć za późno jadłam poprzedniego dnia; tłumaczenia, że zawsze tak jadłam przed pobraniem krwi, a wyniki były dobre, nie słyszał), tylko właśnie na tętnie. Tłumaczenia, że zwykle mam prawidłowe tętno, a teraz to emocje, jakby nie słyszał. Zdenerwowanie moje przebiegiem wizyty rosło, tętno też...Wizyta bardzo się wydłużyla - 70% czasu to wpisywanie do komputera.

    Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania