Usługi

Specjaliści

Adres

Dentalium Centrum Stomatologii
Kolejowa 1A/1, 58-100 Świdnica

Opinie o specjalistach (4)

Ogólna ocena

    M
    Numer telefonu zweryfikowany
    Jolanta Kowal Inny

    Mimo późnej godziny Pani doktor przyjęła mojego 5 letniego syna z bólem dodam że jako jedyna z wielu gabinetów do których dzwoniłam. Przyjęła nas z uśmiechem na twarzy i mimo że dziecko było pierwszy raz u dentysty i to na dodatek z bólem wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Dziecko wyszło zadowolone i uśmiechnięte kropka jeszcze raz dziękuję

    I
    Numer telefonu zweryfikowany
    Jolanta Kowal Inny

    Pani doktor bardzo profesjonalna, przed leczeniem zrobila zdjecie USG i wyrwała ósemke zupelnie bezbolesnie.

    K
    Numer telefonu zweryfikowany
    Jolanta Kowal Inny

    Od lat korzystam z usług pani doktor i nigdy się nie zawiodłam, fachowiec na szóstkę, nic dodać nic ująć, cały czas się kształci, stąd na przestrzeni lat korzystałam z całego jej doświadczenia, ostatnia wizyta co prawda z małym opóźnieniem, ale na fachowca warto poczekać, zresztą w rejestracji jest informacja, że godzina przyjęcia pacjenta jest orientacyjna i tak też było tym razem, gorąco polecam, nie planuję zmian w tym zakresie, cała moja rodzina korzysta z tego gabinetu, a dzieci znalazły też tutaj swojego ulubionego stomatologa

    P
    Jolanta Kowal

    Ceny usług są dość drogie a ich jakosc naprawdę pozostawia wiele do życzenia.

    Drożej nie zawsze znaczy lepiej, i tak tez było w tym przypadku.

    Wizyta prywatna,z godzinnym opóźnieniem przeprowadzona przez Dr Kowal na szybko i niedbale.
    Jak można należycie przeprowadzić wizytę,chaotycznie zajmując się dwoma pacjentami na raz?

    Mimo iz moja wizyta wymagała specjalistycznej opieki o której informowałam recepcję (dzwoniąc i umawiając moja wizytę z kilku miesięcznym wyprzedzeniem) takowej nie otrzymalam,jednak na sam koniec oczywiście musiałam zapłacić za kilkuminutowa chaotycznie przeprowadzona wizytę!

    Jeżeli nie mieli czasu aby przeprowadzić należycie wizytę tak jak wypada,to po skonsultowaniu i wyjaśnieniu sytuacji z pacjentem i po poinformowaniu na brak czasu powinna ona zostać przełożona a tak się nie stało! (tymbardziej iz zabieg o którym mowa to koszt ok 3tyz zł łącznie za który byłam gotowa zapłacić ).

    Mało tego płacąc gotówka nie otrzymalam paragonu ponieważ usługa nie została nabita na kasę fiskalna.
    Dopiero po mojej prośbie i konsultacji recepcjonistki z dentystka, czy moze wydać mi paragon usługa została nabita na kasę i został wydany paragon...Śmiech na sali!


    Szczerze nie polecam.

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

    Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania