O nas
Zobacz więcejUsługi
Specjaliści
Adres
ISPS Monika Marut
ul. Królewiecka 147 A, 54-117 Wrocław
Opinie o specjalistach (175)
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
B.K.
Ostatnio rozbolał mnie ząb, ból nasilał się z dnia na dzień. Zadzwoniłam i poprosiłam, czy mogłabym być przyjęta do doktor Marut (jestem jej pacjentką od kilku lat). Pani na recepcji zaoferowała mi wizytę u innego lekarza następnego dnia. Tego samego dnia zwolniła się wizyta u doktor Marut - informację dostałam ze znanylekarz.pl. Zapisałam się przez znanylekarz.pl i zadzwoniłam, że będę na tej wizycie. Po moim telefonie Pani asystentka (mówiąca ze wschodnim akcentem), poinformowała mnie, że nie mają już miejsca, żeby mnie przyjąć, że mają opóźnienie i nie zostanę przyjęta, bo nie chcą z Panią doktor aby inni pacjenci czekali i anulowała moją wizytę na znanylekarz.pl. Prosiłam i tłumaczyłam, że jestem z bólem i mogę poczekać ile trzeba. Niestety usłyszałam taką samą odpowiedź.
Bardzo mi przykro, że musiałam się z zmierzyć z taką sytuacją jako kilkuletnia pacjentka Pani doktor Marut i dziś już nikomu nie polecę tego gabinetu.
lek. dent. Monika Marut
Szanowna Pani, Przykro mi, że nie przedstawia Pani sytuacji zgodnie z rzeczywistością. Przy pierwszym kontakcie z gabinetem i po potwierdzeniu przez Panią, że nie jest to stan nagły, co wyraźnie zaznacza Pani w swojej opinii, została zaproponowana najbliższa możliwa wizyta, dzień później o 10:00. Asystentka przekazała, że w dniu, w którym Pani dzwoniła w gabinecie miało miejsce znaczne opóźnienie ponieważ trafiły do nas poza umówionymi pacjentami trzy dodatkowe osoby właśnie ze stanem nagłym w tym dziecko po wypadku. Każdy z pacjentów wymagał natychmiastowej pomocy. Wolny termin, który pojawił się nagle w kalendarzu wynikał z tego, że asystentki informowały pacjentów z grafika o znacznym opóźnieniu wynikającym z opisanych wcześniej zdarzeń. Ci co mogli, rozumiejąc sytuację przenieśli wizytę na inny dzień. Asystentka próbowała Pani wytłumaczyć sytuację i brak możliwości przyjęcia w tym samym dniu. Także ja napisałam do Pani informację o tym co się wydarzyło. Niestety nie jestem w stanie przyjmować 24h/dobę i każdej ilości pacjentów. Stomatolog też ma granice wytrzymałości i musi dbać o bezpieczeństwo pacjentów. Bardzo przykro mi też jest jak czytam to co Pani napisała: asystentka „mówiąca ze wschodnim akcentem”. Co do tej sytuacji ma „wschodni akcent”? Wszystkie moje Asystentki mają właściwe wykształcenie i są wysokiej jakości specjalistkami. Zatrudniam oprócz tych, które mają polski akcent także te, które uciekły przed bombardowaniem swoich domów. I każdą z Nich ja i mój Zespół traktujemy z najwyższym szacunkiem. Nie zwracając uwagi na to jaki mają akcent. To bardzo przykra i krzywdząca uwaga. Z poważaniem MM
Ania
Pierwsza wizyta z synkiem (4 lata) przeprowadzona profesjonalnie i co najważniejsze skutecznie :) Obie Panie mają bardzo dobry kontakt z dzieckiem :) Pani Ania wszystko dokładnie wytłumaczyła synowi jeszcze przed gabinetem dzięki czemu chętnie wszedł do środka i współpracował. Pani Doktor udało się zrobić ząbka szybko i bez problemu. Kolejna wizyta umówiona.
Aleksandra Bieniada
To była nasza pierwsza wizyta i nie ostatnia. Wszystko bardzo szczegółowo wyjaśnione, wspaniałe podejście do małego pacjenta i uśmiech, który dodawał otuchy mojej córce podczas wizyty. Bardzo dziękujemy i do zobaczenia na kolejnych wizytach.
JS
Jak zawsze profesjonalne podejście do pacjenta, pełne ciepła i zaangażowania, wyczerpujące odpowiedzi na pytania. Bardzo polecam.