Novumdent Specjalistyczne Centrum Stomatologiczne

Novumdent Specjalistyczne Centrum Stomatologiczne

O nas

Kompleksowa diagnostyka, estetyka funkcjonalna, fotoanaliza, prawidłowo dobrany plan leczenia to klucz do pięknego uśmiechu.
W stomatologii estetycznej wykorzystujemy nowoczesne techniki odbudowy uzębienia dobrane indywidualnie do potrzeb i oczekiwań pacjenta.
Naszym celem jest uzyskanie jak najlepszych efektów leczenia przy minimalnej ingerencji w zęby własne.
Dbamy o każdy najmniejszy detal, aby mogli się Państwo cieszyć zdrowym i pięknym uśmiechem.
więcej

Usługi

Specjaliści

Adres

Novumdent Specjalistyczne Centrum Stomatologiczne
Starowiejska 47/1A, 81-363 Gdynia

Opinie o specjalistach (4)

Ogólna ocena

    M
    lek. dent. Violetta Zadrożna Inny

    Najlepsza Pani dr duza wiedza pomogła mi w zdiagnozowaniu mojego problemu bólu szczęki

    Ł
    lek. dent. Violetta Zadrożna Inny

    Miła atmosfera w gabinecie. Pani doktor zdecydowanie wie jak zaplanować leczenie. Polecam. Na pewno jeszcze skorzystam z usług.

    S
    lek. dent. Violetta Zadrożna Inny

    Po wizycie u Pani doktor czułam, że zostały mi udzielone wszystkie informacje. Doktor zaplanowala każdy etap leczenia i omówiła go ze mną. Na uwagę zasługują również asystentki i rejestratorki, które zawsze służą pomocą i uśmiechem.

    K
    lek. dent. Violetta Zadrożna Inny

    lekarz zrobil zab katastrofalnie. nie wykazal zadnych staran zeby znalezc mozliwosc dokonania poprawki. mimo ze udalem sie do gabinetu, lekarz nie zechcial zapoznac sie z reklamacja. umowil na wizyte za kilka dni, a termin wizyty byl zmieniany przez lakarza kilkakrotnie.mimo kilkukrotnych zmian moich planow lekarz nie poprawil zeba.

    lek. dent. Violetta Zadrożna

    Drogi Pacjencie,
    jest mi niezmiernie przykro, że pisze Pan nieprawdę i oczernia mnie na wielu portalach.
    Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że usługa dot. reklamacji odbyła się 6 miesięcy temu i była wykonana z wszelką starannością. Po zakończeniu leczenia był Pan zadowolony z jej efektu,
    a przez pół roku nie zgłaszał Pan jakichkolwiek uwag dotyczącej wykonanej usługi.
    Dnia 23 lipca 2020 roku została ustalona wizyta reklamacyjna na 24 lipca 2020 roku, ale
    z powodów technicznych nie mogła się odbyć. Została Panu wyznaczona wizyta w tym samym dniu, ale o innej godzinie lub 27 lipca. Zaproponowane terminy Panu nie odpowiadały. Był Pan bardzo oburzony tym faktem. Osobiście z Panem rozmawiałam i przeprosiłam za niedogodności. Staraliśmy się Pana traktować z szacunkiem i zrozumieniem.
    Natomiast Pana zachowanie pozostawiało wiele do życzenia w stosunku do mnie jako lekarza i kobiety oraz do personelu medycznego również.
    W naszej klinice reklamacje są rozpatrywane i realizowane, ale w terminie dogodnym dla obu stron.
    Z poważaniem Violetta Zadrożna

    Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania