Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajFizjoterapia • 200 zł
Konsultacja fizjoterapeutyczna • 200 zł
Stan ostry - Fizjoterapia • 200 zł +4 więcej
Terapia manualna • 200 zł
Terapia mięśniowo-powięziowa • 200 zł
Terapia pourazowa • 200 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajFizjoterapia • 200 zł
Konsultacja fizjoterapeutyczna • 200 zł
Fizjoterapia pourazowa • 200 zł +5 więcej
Stan ostry - Fizjoterapia • 200 zł
Terapia manualna • 200 zł
Terapia mięśniowo-powięziowa • 200 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • Darmowa usługa
Pierwsza konsultacja online bezpłatna.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
14 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
M
Świetny fachowiec, profesjonalista w każdym calu rozumiejący potrzeby pacjenta.
Oswaldo
The best physio in Poznan, he has a lot of attention to detail and really knows what he's doing
MP
Konkretnie, rzeczowo, fachowo, skutecznie, punktualnie,
Jagoda
Polecam za świetne podejście do dzieci nasza wizyta była konkretna,bez niepotrzebnego wyolbrzymiania problemu,ale jednocześnie poczułam,że moją córką zajmuje się specjalista
Natalia M
Z czystym sumieniem polecam wizyty u Pana doktora ! Konkretnie wyjaśnił jak pracować z dzieckiem . Bardzo przyjazny dla dziecka .
Tycjan
Czuć zaangażowanie i profesjonalne podejście. Wizyta od początku do końca przebiegła w miłej atmosferze
Anna Ś.
Bardzo polecamy dr Lutomskiego! Wspaniałe podejście do naszego 5-miesięcznego dziecka, pełne uśmiechu, ciepła i ogromnej cierpliwości, szybka diagnosza, konkretne zalecenia. Pan doktor to zaangażowany specjalista, wizyta odbyła się punktualnie. Polecamy! :)
Edyta
Videokonsultacja.
Pan doktor pomimo problemów technicznych poczekał na kolejną próbę połączenia, pomimo dostępnych tylko piętnastu minut na konsultacje.Pan doktor pomógł mnie naprowadzić na problem i uświadomił , gdzie szukać pomocy.
Naprawdę żałuję ,że mieszkam daleko od doktora gabinetu, gdyż napewno byłby mi wstanie pomoc.
Dziękuję za cenny czas
Basia L.
Polecam serdecznie dr Przemka, konkretny, rzeczowy, mówiący bez ogródek specjalista..
Nasza przygoda ze wspólną fizjoterapią dopiero raczkuję, ale profesjonalizm Pana doktora przekonuje mnie do dalszej walki o swój kręgosłup.
A.P.
Pan Przemek wnikliwe wyjaśnił przyczyny problemu i dzięki niemu szybko wracam do formy. Dodatkowy plus za pozytywne podejście i skuteczne rozluźnienie stopy :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Przemysław Lutomski?Przemysław Lutomski to fizjoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Przemysław Lutomski oferuje usługi takie jak: terapia pourazowa, Terapia tkanek miękkich, konsultacja fizjoterapeutyczna, Terapia manualna, fizjoterapia, Stan ostry - Fizjoterapia, terapia mięśniowo-powięziowa, Fizjoterapia pourazowa, konsultacja online.
-
Gdzie Przemysław Lutomski ma swój gabinet?Przemysław Lutomski przyjmuje pod adresem:
- Droga Dębińska 10C Poznań
- Karpia 25b Poznań
-
Czy Przemysław Lutomski przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Przemysław Lutomski oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Przemysław Lutomski akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Przemysław Lutomski to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Przemysław Lutomski?Języki, których używa Przemysław Lutomski to angielski, polski.
-
Jak Przemysław Lutomski umawia wizyty?Przemysław Lutomski używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Przemysław Lutomski?Przemysław Lutomski może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Przemysław Lutomski: co mówią pacjenci?14 osób dodało swoją opinię. Przemysław Lutomski ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Przemysław Lutomski?Przemysław Lutomski nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Fizjoterapeuci z Medicover w Poznaniu
Fizjoterapeuci z POLMED w Poznaniu
Fizjoterapeuci z INTER Polska w Poznaniu
Fizjoterapeuci z PZU Zdrowie w Poznaniu
Fizjoterapeuci z Allianz w Poznaniu
Fizjoterapeuci z SKOK Asekuracja w Poznaniu
Fizjoterapeuci z Compensa w Poznaniu
Fizjoterapeuci z TU Zdrowie w Poznaniu
Fizjoterapeuci z PZU Pomoc w Poznaniu
Więcej (4)