Co jeśli lekarz, u którego zarezerwowałam wizytę nie stawi się na rozmowę i nie da żadnej informacji
3
odpowiedzi
Co jeśli lekarz, u którego zarezerwowałam wizytę nie stawi się na rozmowę i nie da żadnej informacji, że na nią nie przyjdzie? Czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy?
Dzień dobry, jeśli opłaciła Pani wizytę a lekarz/specjalista nie przekazał informacji odnośnie spóźnienia czy wypadku losowego to sądzę, że jak najbardziej ma Pani prawo liczyć na zwrot pieniędzy za usługę która się nie została zrealizowana.
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Pokaż specjalistów Jak to działa?
Dzień dobry,
jeśli wizyta nie odbyła się~, ma Pani prawo wymagać zwrotu kosztów. Czasem zdarzają się opóźnienia, to raczej normalne, kiedy grafik jest napięty ale powinna Pani być w takiej sytuacji poinformowana, jeśli nie jest to opóźnienie "kosmetyczne", czyli rzędu 5 minut. Może Pani napisać do lekarza wiadomość o prośbą o zwrot kosztów.
Pozdrawiam!
jeśli wizyta nie odbyła się~, ma Pani prawo wymagać zwrotu kosztów. Czasem zdarzają się opóźnienia, to raczej normalne, kiedy grafik jest napięty ale powinna Pani być w takiej sytuacji poinformowana, jeśli nie jest to opóźnienie "kosmetyczne", czyli rzędu 5 minut. Może Pani napisać do lekarza wiadomość o prośbą o zwrot kosztów.
Pozdrawiam!
Dzień dobry, Jeśli jest to wizyta umówiona przez portal Znany Lekarz, zgodnie z regulaminem, specjalista powinien zwrócić 100% środków zapłaconych przez Pacjenta.
"Wizyta się nie odbyła, ponieważ lekarz się nie pojawił. Pacjent powinien otrzymać zwrot 100% kosztów wizyty, który powinien być dokonany ręcznie przez lekarza."
Proszę w takiej sytuacji zwrócić się do lekarza w wiadomości bezpośredniej, z prośbą o zwrot środków.
Pozdrawiam serdecznie
"Wizyta się nie odbyła, ponieważ lekarz się nie pojawił. Pacjent powinien otrzymać zwrot 100% kosztów wizyty, który powinien być dokonany ręcznie przez lekarza."
Proszę w takiej sytuacji zwrócić się do lekarza w wiadomości bezpośredniej, z prośbą o zwrot środków.
Pozdrawiam serdecznie
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.