Co oznaczają te wyniki badań psychologicznych i pedagogicznych ? Czy dziecko naprawdę z tego powodu
2
odpowiedzi
Co oznaczają te wyniki badań psychologicznych i pedagogicznych ? Czy dziecko naprawdę z tego powodu ma złe wyniki w nauce i lepiej byłoby gdyby przeniosło się do szkoły branżowej kiedyś zawodowej ? Uczy się w technikum. Badenie testem wisc-r wskazuje że rozwój umysłowy znajduje się w granicach inteligencji niższej niż przeciętna (dolny próg przedziału ). Rozwój funkcji poznawczych jest nieharmonijny. Najsłabiej rozwinięte są orientacja wyobraźnia i wizualizacja przestrzenna myślenie przyczynowo skutkowe w oparciu o materiał graficzny oraz synteza danych spostrzeżeniowych (ujmowanie relacji część całość). Nieco lepiej rozwinięte są np. trwałość pamięci werbalnej zdolności językowe (werbalizowanie definiowanie) zdolność do spostrzegania szczegółów rozumowanie arytmetyczne. Jedynie zdolności do abstrahowania oraz tempo uczenia się wzrokowego ruchowego przyjmują wyniki przeciętne. Dzięki dobremu tempu szybkiego nazywania oraz braku deficytu fonologicznego uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynnie w przeciętnym tempie z właściwą intonacją. Ma trudności w zrozumieniu i zapamiętaniu czytanego tekstu. Konstrując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwe odnosi się do tematu. Jednak dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występuje także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeżeń. Największe trudności sprawia uczennicy opanowanie podstawowych technik matematycznych. Braki sięgają zakresu szkoły podstawowej.
Oceny dziecka na półrocze wyglądały tak
J. polski - 3
J.angielski - 1 /2 ostatecznie 2
J.niemiecki - 3
matematyka - 1/2 ostatecznie 1
Fizyka -2
historia -2
biologia -2
geografia -2
Wf - 5
Organizacjia - 3
Techniki usług -3
Działalność recepcji -3
Marketing-4
informatyka -5
Oceny dziecka na półrocze wyglądały tak
J. polski - 3
J.angielski - 1 /2 ostatecznie 2
J.niemiecki - 3
matematyka - 1/2 ostatecznie 1
Fizyka -2
historia -2
biologia -2
geografia -2
Wf - 5
Organizacjia - 3
Techniki usług -3
Działalność recepcji -3
Marketing-4
informatyka -5
Dzień dobry, to są standardowe obszary badania psychologiczno-pedagogicznego w poradni PP, które wskazuje obszary rozwoju dziecka pod względem rozwoju niezbędnych funkcji w kwestii uczenia się, które dziecko naturalnie rozwija w wieku szkolnym. Z jakiego powodu dziecko było diagnozowane? To może być przyczyna słabych wyników w nauce, ale po takim badaniu powinna otrzymać Pani wytyczne do pracy z dzieckiem.
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Pokaż specjalistów Jak to działa?
Dzień Dobry, zachęcam do kontaktu ze specjalistą, aby szerzej omówić temat podczas wizyty. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego!
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.