Czy te badania pedagogiczne oznaczają że moja 16 letnia córka może mieć upośledzenie umysłowe w stop
1
odpowiedzi
Czy te badania pedagogiczne oznaczają że moja 16 letnia córka może mieć upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim? Czy opisane objawy na to nie wskazują. Dzięki dobremu tempu szybkiego nazywania oraz braku deficytu fonologicznego uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynie w przeciętnym tempie z właściwą intonacją. W dalszym ciągu ma trudności z zrozumieniem i zapamiętaniem czytanego tekstu. Konstrując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwie odnosi się do tematu. Jednka dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występuje także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeżeń. Największe trudności uczennicy sprawia opanowanie podstawych technik matematycznych braki z tego zakresu sięgają szkoły podstawowej.
Z ustawieniowego punktu widzenia:
mówiąc najkrócej - córka pokazuje pani problem. To pani powinna popracować nad tym, co panią świadomie i podświadomie męczy i ogranicza, a wtedy córka przestanie być tym, czym jest teraz, pani lustrem i przestanie przeżywać ten problem za panią. Ona to robi dla mamy. Proszę ja z tego zwolnić.
mówiąc najkrócej - córka pokazuje pani problem. To pani powinna popracować nad tym, co panią świadomie i podświadomie męczy i ogranicza, a wtedy córka przestanie być tym, czym jest teraz, pani lustrem i przestanie przeżywać ten problem za panią. Ona to robi dla mamy. Proszę ja z tego zwolnić.
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Pokaż specjalistów Jak to działa?Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.