Moja córka była badana testem wisc-r ze względu na trudności w nauce. Badanie wykazało istotnie nieh
1
odpowiedzi
Moja córka była badana testem wisc-r ze względu na trudności w nauce. Badanie wykazało istotnie nieharmonijny rozwój przewagę myślenia słowno - pojęciowego nad myśleniem praktycznym. Skala pełna 94. Skala bezsłowna - 77. Skala słowna 112. W skali sławnej wszystkie skale przyjmują wynik 115. Jedynie skala wiadomości przyjmuje wynik 100. Natomiast w skali bezsłownej wszystkie zdolności przyjmują wynik 68. Jedynie uczenie się wzrokowo - ruchowe przyjmuje wynik 100 i orientacja przestrzenna przyjmuje wynik 90. Gdy spytałam panią która badała córkę jaki to może mieć wpływ na trudności w nauce to powiedziała że nie wielki bo nauka szkolna bazuje na myśleniu słowno pojęciowym a ono znacznie przeważa u córki. Powiedziała też że zdolności bezsłowne w teście mierzą inteligencjię wrodzoną i z tym nie da się nic zrobić. Czy to prawda? Badnie pedagogiczne wyszło dobrze Czyta w przeciętnym tempie w sposób płynny. Rozumie czytany tekst. Pisząc samodzielne wypowiedzi pisemne właściwie odnosi się do tematu. Poprawnie buduje zdania. Błędy w pisowni są nie liczne. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeżeń tempo pisania szybkie. Nie ma trudności z matematyką. Pani w poradni powiedziała że dziecko musi się więcej uczyć ale ona uczy się i tak za dużo a ma 4 dopuszczające na świadectwie. Co jest przyczyną?
Być może przyczyną są zawyżone wymagania w stosunku do córki lub jej przemęczenie. Obecnie dzieci mają bardzo dużo do nauki.
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Pokaż specjalistów Jak to działa?Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.