NIE DZIAŁA ZnanyLekarz.pl

1 odpowiedzi
Witam Pani Doktor. Jesteśmy Pani pacjentami i mam problem z rejestracją. Po dodzwonieniu się na Żelazną 34 , pielęgniarka mówi mi , że nie ma do Pani nr wewnętrznego , ona nie może mnie zarejestrować tylko przez portal Znany-Lekarz.pl - a tak też się nie da. Pod Pani profilem dzisiaj 26-go wyświetla się tylko kalendarz bierzącego tygodnia. ( dni , które minęły) Pani z recepcji z Żelaznej opowiada mi , że widać 4 tygodnie , ja widzę jeden - brak miejsc i tak już od dobrych 10 dni. Proszę o instrucje ( linka) gdzie widać wszystkie 4 tygodnie ? Taka komunikacja tylko przez portal jest męcząca
Kalendarz działa bardzo dobrze , tylko nie ma do końca marca miejsc.Zawsze jest szansa ,że ktoś się wypisze -to to miejsce figuruje jako wolne.Trzeba na bieżąco śledzić kalendarz wizyt,

Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online

Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.
  • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.