NIE DZIAŁA ZnanyLekarz.pl
1
odpowiedzi
Witam Pani Doktor. Jesteśmy Pani pacjentami i mam problem z rejestracją. Po dodzwonieniu się na Żelazną 34 , pielęgniarka mówi mi , że nie ma do Pani nr wewnętrznego , ona nie może mnie zarejestrować tylko przez portal Znany-Lekarz.pl - a tak też się nie da. Pod Pani profilem dzisiaj 26-go wyświetla się tylko kalendarz bierzącego tygodnia. ( dni , które minęły) Pani z recepcji z Żelaznej opowiada mi , że widać 4 tygodnie , ja widzę jeden - brak miejsc i tak już od dobrych 10 dni. Proszę o instrucje ( linka) gdzie widać wszystkie 4 tygodnie ? Taka komunikacja tylko przez portal jest męcząca
Kalendarz działa bardzo dobrze , tylko nie ma do końca marca miejsc.Zawsze jest szansa ,że ktoś się wypisze -to to miejsce figuruje jako wolne.Trzeba na bieżąco śledzić kalendarz wizyt,
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Pokaż specjalistów Jak to działa?Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.