Ponad rok temu wykonałam leczenie kanałowe zęba. Niestety ząb mnie boli, dziąsło spuchło i byłam z r
1
odpowiedzi
Ponad rok temu wykonałam leczenie kanałowe zęba. Niestety ząb mnie boli, dziąsło spuchło i byłam z reklamacją w Gabinecie. Powiedziano mi, że dentysta, który już nie pracuje źle wykonał leczenie (włókno szklane pękło a kanał nie został w całości wypełniony). Miałam czekać na decyzję co dalej. Oddzwoniono do mnie, że to jest rzadki skutek uboczny (bo podobno mam krzywy kanał) i dlatego pękło, reklamacji nie uznali. Zaproponowali wyrwanie zęba na ich koszt. Dodam, że znacznie to utrudni leczenie ortodontyczne (mam aparat). Co w tej sytuacji mogę zrobić? Czuję się pokrzywdzona w tej sytuacji i w dodatku zostanę bez zęba.
Niestety pęknięcie korzenia jest powikłaniem, z którym trzeba się liczyć w trakcie i po leczeniu kanałowym a także po odbudowie zęba. Także zagięty kanał mimo wszelkich podjętych starań może być niemożliwy do prawidłowego opracowania i wypełnienia. Należy ustalić nowy plan leczenia z uwzględnieniem ekstrakcji zęba.
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Pokaż specjalistów Jak to działa?Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.