Ponad rok temu wykonałam leczenie kanałowe zęba. Niestety ząb mnie boli, dziąsło spuchło i byłam z r

1 odpowiedzi
Ponad rok temu wykonałam leczenie kanałowe zęba. Niestety ząb mnie boli, dziąsło spuchło i byłam z reklamacją w Gabinecie. Powiedziano mi, że dentysta, który już nie pracuje źle wykonał leczenie (włókno szklane pękło a kanał nie został w całości wypełniony). Miałam czekać na decyzję co dalej. Oddzwoniono do mnie, że to jest rzadki skutek uboczny (bo podobno mam krzywy kanał) i dlatego pękło, reklamacji nie uznali. Zaproponowali wyrwanie zęba na ich koszt. Dodam, że znacznie to utrudni leczenie ortodontyczne (mam aparat). Co w tej sytuacji mogę zrobić? Czuję się pokrzywdzona w tej sytuacji i w dodatku zostanę bez zęba.
Niestety pęknięcie korzenia jest powikłaniem, z którym trzeba się liczyć w trakcie i po leczeniu kanałowym a także po odbudowie zęba. Także zagięty kanał mimo wszelkich podjętych starań może być niemożliwy do prawidłowego opracowania i wypełnienia. Należy ustalić nowy plan leczenia z uwzględnieniem ekstrakcji zęba.

Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online

Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.
  • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.