Z opini dostarczonej ze szkoły wynika że uczennica wywiązuje się ze swoich obowiązków. Osiąga niskie
1
odpowiedzi
Z opini dostarczonej ze szkoły wynika że uczennica wywiązuje się ze swoich obowiązków. Osiąga niskie wyniki w nauce szczególnie z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych. Wykazuje trudności w komunikowaniu się z otoczeniem. W wyniku badania psychologiczno-pedagogiczengi stwierdza się rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna (dolny próg przedziału) rozwój niecharmonijny przewaga myślenia słowno-pojęciowego nad myśleniem praktycznym. Najsłabiej rozwinięte są orientacja wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna synteza danych spostrzeżeniowych (ujmiwanie relacji część całość) oraz antycypacja na materiale obrazkowy zdarzenia początkowego. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wynik bardzo niskie. Nie co lepiej rozwinięte są np. trwałość pamięci werbalnej rozumowanie arytmetyczne zdolności do spostrzegania szczegółów oraz zdolność językowe (werbalizowanie definiowanie). Jedynie zdolności do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie) oraz uczenie się wzrokowo - ruchowe przyjmują wynik przeciętny. Dzięki dobremu tempu szybkiego nazywania oraz braku deficytu fonologicznego uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynie w przeciętnym tempie z właściwą intonacją. W dalszym ciągu ma trudności z zrozumieniem i zapamiętaniem czytanego tekstu. Konstrując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwie odnosi się do tematu. Jednka dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występuje także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeżeń. Największe trudności uczennicy sprawia opanowanie podstawych technik matematycznych braki z tego zakresu sięgają szkoły podstawowej.
Mnie zdumiała ilość błędów ortograficznych w tej opinii, kto to napisał ?
Poza tym, chociaż to spowoduje zmasowany atak genderystek i feministek, niekiedy tak jest że dziewczynki objawiają brak talentów z zakresu matematyki i fizyki, a także z orientacji i wyobraźni przestrzennej. Na ogół te deficyty są wyrównywane innymi zdolnościami , języki, zdolności twórcze, multitasking.
Ponieważ edukacja i badania inteligencji często programowane są "pod chłopców", być może dziewczynka jest zestresowana, a w związku z tym inne deficyty np. komunikacja spowodowane byłyby stresem.
Naturalnie to spekulacje. Ale nie znam ani dziecka, ani pedagoga.
To co napisał kolega z Wrocławia uważam za bardzo mądrą radę. Być może zmiana szkoły też byłaby pomocna.
Poza tym, chociaż to spowoduje zmasowany atak genderystek i feministek, niekiedy tak jest że dziewczynki objawiają brak talentów z zakresu matematyki i fizyki, a także z orientacji i wyobraźni przestrzennej. Na ogół te deficyty są wyrównywane innymi zdolnościami , języki, zdolności twórcze, multitasking.
Ponieważ edukacja i badania inteligencji często programowane są "pod chłopców", być może dziewczynka jest zestresowana, a w związku z tym inne deficyty np. komunikacja spowodowane byłyby stresem.
Naturalnie to spekulacje. Ale nie znam ani dziecka, ani pedagoga.
To co napisał kolega z Wrocławia uważam za bardzo mądrą radę. Być może zmiana szkoły też byłaby pomocna.
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Pokaż specjalistów Jak to działa?Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.