Moje doświadczenie
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurochirurgiczna • 300 zł
Konsultacja online • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurochirurgiczna • 300 zł
Konsultacja online • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 200 zł
Sposób płatności: Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przesyłam kilka rekomendacji, z prośbą o wykonanie ich przed wizytą:
- link do mojego konta skype:
https://join.skype.com/invite/eSN89zqOo9vY
Proszę o przelew *** zł na konto:
92 **** **** **** **** **** ****
- jeśli ma Pani zdjęcia ( MR lub tk ) proszę o przesłanie na email: ***************************
- lub przygotować płytę z badaniem do czasu konsultacji i przesłać pliki przy pomocy komunikatora* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Galeria
562 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Wszystkie opinie
Gabi
Jestem miesiąc po zabiegu jest poprawa w dużym stopniu zaczęłam chodzić i wykonywać prace które mogę jestem bardzo zadowolona z pomocy i wykonanego zabiegu polecam w 100 %
Waldemar
Pełen profesjonalizm, jestem już 2 miesiące po operacji, poruszam się bez bólu,polecam każdemu,kto ma problem z kręgosłupem.
Jolanta
Bardzo skuteczny i rzetelny lekarz. Od początku czułam się bezpiecznie pod jego opieką. Jestem już tydzień po operacji. Nareszcie mogę chodzić bez bólu.
Józefa
Empatyczny lekarz z indywidualnym podejściem. Polecam serdecznie.
Wiesława
Otrzymałam konkretną opinię o schorzeniu i konsultacje leczenia.
Dorota
Pan doktor to profesjonalista, który doskonale zna się na swoim fachu, wszystko dokładnie wytłumaczył, dzięki czemu nie mam już obaw przed operacją kręgosłupa.
Urszula
Rzeczowy, dokładny i bardzo dobry neurochirurg. Bardzo polecam
Urszula
Jestem bardzo zadowolona z wizyty. Doktor wykazał się wiedzą i doświadczeniem.
Maciej
Konkretny, miły, skuteczny, punktualny, wie jak poprowadzić chorego.
Renata
Wspaniały lekarz, profesjonalnie ocenił stan mojego zdrowia i pokierował dalszym leczeniem. Dziekuje i gorąco polecam.
Odpowiedzi na pytania
197 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Jestem 5 tygodni po mikrodiscektomii L5S1. Gdy leżę bardzo często mam mrowienie w obydwu stopach, mimo iż przed operacją miałam problem tylko z prawą nogą. Czy to normalne?
Po zabiegu operacyjnym , mogą pozostać tzw poronne objawy , są one konsekwencją leczenia operacyjnego i manipulacji elementami wewnątrz kanału kręgowego.
Najważniejsze żeby objawy zmniejszały się . W przypadku braku takiej tendencji zasadna jest konsultacja u operatora.
Moj problem dotyczy bólu pod lewa lopatka który zaczął się od srodkowej czesci kręgosłupa pomiedzy lopatkami i zaczal sie tak jakby przesuwać do dolnej czesci wlasnie pod lewą lopatkę. Od jakiegoś czasu towarzyszy mu ucisk, skurcz pod pacha w okolicach zeber i serca co sprawia trudnosci nawt w wykonaniu porannej toalety mam na mysli np. Mycie zebow twarzy. Od dwoch dni zaczalem odczuwać bol pod kostka lewej stopy o ile ma to cos wspólnego z w/w tematem. Zaznaczam ze jestem po rezonansie magnetycznym odcinka piersiowego na ktorym wyszly 4 przepukliny krążków miedzykregowych oraz RTG klatki piersiowej z ktorego raczej nic nie wynika. Proszę o pomoc poniewaz dyskonfort jest tak duży ze przebywam na zwolnieniu lekarskim od dluzszego czasu i do chwili obecnej nie znalazlem zadnego madrego rozwiazania pomimo wielu wizyt u specjalistow. Z góry dziękuję pozdrawiam
Dzień dorby , bóle opisywane przez Panią/Pana wskazują raczej na nerwy rdzeniowe poziomów szyjnych - także promieniowanie do klatki piersiowej - 6ty nerw szyjny. Moim zdaniem do pełnej diagnostyki należy wykonać Mr kręgosłupa szyjnego kręgosłupa.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Rafał Staszkiewicz?Rafał Staszkiewicz to neurochirurg. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Rafał Staszkiewicz oferuje usługi takie jak: konsultacja neurochirurgiczna, konsultacja online.
-
Gdzie Rafał Staszkiewicz ma swój gabinet?Rafał Staszkiewicz przyjmuje pod adresem:
- ul. Dobczycka 17 Chrzanów
- Wrocławska 1-3 Kraków
- aleja Kijowska 56 Kraków
-
Czy Rafał Staszkiewicz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Rafał Staszkiewicz oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Rafał Staszkiewicz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Rafał Staszkiewicz to: Gotówka, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Rafał Staszkiewicz?Języki, których używa Rafał Staszkiewicz to angielski, niemiecki.
-
Jak Rafał Staszkiewicz umawia wizyty?Rafał Staszkiewicz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Rafał Staszkiewicz?Rafał Staszkiewicz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Rafał Staszkiewicz: co mówią pacjenci?562 osób dodało swoją opinię. Rafał Staszkiewicz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Rafał Staszkiewicz?Rafał Staszkiewicz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.