Moje doświadczenie
Adresy (4)
Gawronów 4 (III piętro), Katowice
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajFizjoterapia (opis) • 150 zł
Masaż leczniczy (opis) • 150 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajFizjoterapia • 150 zł
Konsultacja fizjoterapeutyczna • 150 zł
Rehabilitacja dzieci • 150 zł +4 więcej
Rehabilitacja ortopedyczna • 150 zł
Terapia manualna • 150 zł
Ćwiczenia • 150 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja fizjoterapeutyczna • 150 zł
Rehabilitacja dzieci (opis) • 150 zł
Rehabilitacja ortopedyczna • 150 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
53 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Marta
Bardzo miła wizyta, Pani Regina jest bardzo zaangażowana w swoją pracę, a przy tym serdeczna i pomocna. Bardzo polecam!
Sylwia
Wspaniała osoba z super podejściem do dzieci ,z zaangażowaniem w swoją pracę i uśmiechem na twarzy . Serdecznie polecam .
A.N.
Kompetencja. Zaangażowanie. Serdeczna atmosfera. Polecam.
B.R
Polecam wizytę.
Pełen profesjonalizm i zaangażowanie.
Pani Regina jest bardzo sympatyczną osobą.
Natalia
Serdecznie polecam wizytę u Pani Reginy. Korzystałam z masażu który postawił mnie na nogi i Otrzymałam również cwiczenia do domu. Pani Regina jest bardzo uważna, słucha potrzeb pacjenta i jest bardzo zaangażowana. Na pewno skorzystam jeszcze z pomocy Pani Reginy.
Kamil B
Polecam z całego serca. Wizyta przyjemna i bez stresu. Pani Regina poświęciła dużo czasu nad moim problemem pleców. Dziękuję za masaż i pomoc!
Marcin
Świetni i profesjonalny fachowiec w pełni angażujący się w problem pacjenta. Nie dość że wie jak, to jeszcze chce pomóc pacjentowi. Gorąco polecam!
Justyna D.
Pani Regina jest osobą bardzo zaangażowaną w swoją pracę, a do tego w gabinecie zawsze panuje przyjazna atmosfera. Efekty wyczuwalne od razu, masaże są rewelacyjne, od razu przynoszą ulgę. Serdecznie polecam!
Dorota
Wizyta bardzo pozytywna cieszę się że tam trafiłam, bardzo polecam i chętnie wrócę tam jeszcze.
Magda
Jestem zachwycona wizytą u Pani Reginy. Bardzo zaangażowała się aby mi pomóc i dokladnie tłumaczyła co robi. Do tego jest przemiłą osoba, będę na pewno wracać.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Regina Wysocka?Regina Wysocka to fizjoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Regina Wysocka oferuje usługi takie jak: Masaż leczniczy, fizjoterapia, konsultacja fizjoterapeutyczna, rehabilitacja ortopedyczna, ćwiczenia, Terapia manualna, rehabilitacja dzieci, ćwiczenia korekcyjne.
-
Gdzie Regina Wysocka ma swój gabinet?Regina Wysocka przyjmuje pod adresem:
- Gawronów 4 (III piętro) Katowice
- Żwirki i Wigury 32 Mikołów
- Zwrotnicza 11 Zabrze
- ul. Ludwika Waryńskiego 17 Mikołów
-
Czy Regina Wysocka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Regina Wysocka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Regina Wysocka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Regina Wysocka to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Regina Wysocka?Języki, których używa Regina Wysocka to polski.
-
Jak Regina Wysocka umawia wizyty?Regina Wysocka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Regina Wysocka?Regina Wysocka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Regina Wysocka: co mówią pacjenci?53 osób dodało swoją opinię. Regina Wysocka ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Regina Wysocka?Regina Wysocka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.