Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna • Od 100 zł
Konsultacja protetyczna • 100 zł
NIP
Adres firmy
179 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Agnieszka
Bardzo przyjemna wizyta z dzieckiem. Sprawnie i profesjonalnie. Bardzo miła Pani doktor.
Ania
Jak zawsze wszystko super, fajna opieka, super atmosfera
Pacjent
Pani Renata to osoba która potrafi swoim pozytywnym nastawieniem zamienić zwykłą wizytę u stomatologa w ciekawe doświadczenie.
Kasia
Serdecznie polecam Panią doktor
Przesympatyczna osoba.
Bardzo rzeczowo wyjaśnia sytuacje i proponuje leczenie
Barbara
Profesjonalnie. Przyjazny gabinet wyjaśnienie leczenia, bardzo dobry kontakt z pacjentem.
Odpowiedzi na pytania
11 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Mam pytanie dotyczące Fuji. Mialam zakladane lekarstwo pół roku temu ale niestety z przyczyn osobistych musialam przelozyc wizytę na nastepny miesiąc. Czy w przypadku miesiąca różnicy w zdjeciu opatrunku cos moze sie stac? Zaznaczam ze ząb nie bolal przez caly okres zalozenia.
Witam, proszę się nie martwić , im dłużej , tym lepiej! Kilka tygodni nie zaszkodzi, z pozdrowieniami !
Dzień dobry,
Mam zdjęty most porcelanowy.Jednym z zębów filarowych była górna 5 prawa, jednakże inny lekarz stomatolog stwierdził, że jest tak zniszczony/ zgniły/ i trzeba usunąć.Myślę, że jak jest korzeń zdrowy może by była jakaś możliwość uratowania tego zęba.Myślę o wkładzie korzeniowo- koronowym.Nie wiem czy dobrze myślę? Może mi ktoś wytłumaczy?
Dzien dobry, najpierw RTG , potem ocena stanu korzenia , jeśli wszystko dobrze to oczywiście wkład koronowo korzeniowy a potem uzupełnienie protetyczne , z pozdrowieniami !
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Renata Jakubowska?Renata Jakubowska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Renata Jakubowska oferuje usługi takie jak: konsultacja protetyczna, Konsultacja stomatologiczna.
-
Gdzie Renata Jakubowska ma swój gabinet?Renata Jakubowska przyjmuje pod adresem:
- Osiedle Zielone Ogrody 3/3 Krotoszyn
-
Czy Renata Jakubowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Renata Jakubowska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Renata Jakubowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Renata Jakubowska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Renata Jakubowska?Języki, których używa Renata Jakubowska to francuski, rosyjski.
-
Jak Renata Jakubowska umawia wizyty?Renata Jakubowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Renata Jakubowska?Renata Jakubowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Renata Jakubowska: co mówią pacjenci?179 osób dodało swoją opinię. Renata Jakubowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Renata Jakubowska?Renata Jakubowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.