Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajBadania chirurgiczne • 250 zł
Konsultacja chirurgiczna • Od 250 zł
Konsultacja online • 250 zł +2 więcej
Konsultacja urologiczna dzieci • 200 zł
Kwalifikacja do operacji • Od 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 250 zł
Konsultacja urologiczna dzieci • 250 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Blik, Karta płatnicza, Przelew na konto
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
134 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Ewelina
Wizyta przebiegła w miłej atmosferze, Pani Doktor wyjaśniła wątpliwości i obawy
MB
Pani doktor godna polecenia,w pełni zaangażowana w to,co robi,miła,kompetentna
Elżbieta Kalus
Wizyta odbyła się w przyjaznej atmosferze, Pani doktor ma doświadczenie dlatego wiemy że synek jest w dobrych rękach. Wszystko zostało dobrze wyjaśnione, Pani doktor odpowiedziała na wszystkie pytania . Polecam wszystkim
Dmitry
Bardzo przyjemna Pani doktor. Szybka diagnostyka. Jasne tłumaczenie problemu.
Anna
Wizyta przebiegła sprawnie w miłej atmosferze. Pani dr odpowiedziała na wszystkie nasze pytania.
Co dla mnie ważne nie potraktowała dziecka przedmiotowo a jak pacjenta, super podejście.
Dziękujemy
B.Ł.
Super pani doktor.Miła ,zna się na rzeczy.Polecam.
Lena
Pani doktor bardzo miła, wrażliwa na uczucia dziecka, starała się żeby dziecko nie czuło dyskomfortu
Polecam!
Renata
Wizyta rzeczowa, punktualna,syn zadowolony.Polecam.
Joanna
Pani doktor bardzo miła, z podejściem do dzieci. Konkretna, szczegółowo opisała postępowanie.
KP
Sympatyczna Pani doktor, bardzo cierpliwa a byłam z synem który należy do bardzo ciekawskich i nieco wścibskich dzieci. Pani doktor rozpoznała chorobę i odrazu wdrożyliśmy leczenie. Syn jest po operacji i ma się bardzo dobrze. Sama Pani doktor w szpitalu poświęciła nam bardzo dużo zainteresowania, za co ogromnie jestem wdzięczna. Profesjonalne podejście i zaangażowanie.
Odpowiedzi na pytania
20 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Mam mniejsze jądro , ponieważ dłuższy czas mam żylaki powrózka nasiennego . Czy po operacji usunięcia żylaków jądro wróci do normy? Czy może mogło zostać trwale uszkodzone ?
Jądro może wtedy nie dojdzie do większego uszkodzenia.
Mój 4 letni Syn ma oba jądra w kanałach pachwinowych wykryte to zostało podczas tomografii komputerowej 19/07/2017 oraz w USG 27/11/2017. Czy będzie konieczny zabieg operacyjny ? czy jest szansa na sprowadzenie jąder do moszny innym sposobem ?. Dziękuje z góry za odpowiedź.
Jeżeli jądra są w kanałach pochwinowych , to trzeba operować
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Renata Jończyk?Renata Jończyk to chirurg dziecięcy. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Renata Jończyk oferuje usługi takie jak: Konsultacja chirurgiczna, kwalifikacja do operacji, badania chirurgiczne, konsultacja online, Konsultacja urologiczna dzieci.
-
Gdzie Renata Jończyk ma swój gabinet?Renata Jończyk przyjmuje pod adresem:
- Zenitowa 2 Rzeszów
-
Czy Renata Jończyk przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Renata Jończyk oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Renata Jończyk akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Renata Jończyk to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Renata Jończyk?Języki, których używa Renata Jończyk to angielski.
-
Jak Renata Jończyk umawia wizyty?Renata Jończyk używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Renata Jończyk?Renata Jończyk może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Renata Jończyk: co mówią pacjenci?134 osób dodało swoją opinię. Renata Jończyk ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Renata Jończyk?Renata Jończyk nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.