Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja okulistyczna (opis) • 220 zł
Konsultacja okulistyczna dzieci (opis) • 250 zł
Badania dna oka • 220 zł +7 więcej
Badania dna oka • Darmowa usługa
Badanie pola widzenia (opis) • 80 zł
Badanie suchości oka • 220 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
34 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Mk
Jestem bardzo zadowolony z wizyty. Pani doktor bardzo rzeczowo i szczegółowo wyjaśniła problem.
Maria
Znakomity lekarz , badanie i omówienie wszystkich wyników bardzo dobre.
Arletta
Wspaniala Pani Domtor z duza otwartoscia na malego pacjenta.
Sylwia S
Sama wizyta bardzo profesjonalna. Obsługa miła i przyjazna atmosfera. Niestety prawie godzinne opóźnienie.
Julia
Do tej pory nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim ciepłem i profesjonalizmem bijącym od lekarza. Pani doktor jest niesamowicie przyjemna, wszystko dokładnie tłumaczy, odpowiada ze spokojem na każde pytanie. Jestem pod ogromnym wrażeniem i z czystym sumieniem mogę polecić innym.
Alona Rybachuk
Wszystko w porządku. Świetna klinika i świetny lekarz Renata Mikrut
Marek
Bardzo zaangażowana pani doktor, wszystkie badania na miejscu. Bardzo polecam!
L.S.
Bardzo podobała mi się wizyta u lekarza. Wszystko było schludne i profesjonalne. W pełni otrzymał niezbędne porady i pomoc
I.W
Lekarz jak najbardziej godny polecenia! Szybka fachowa obsługa
Ania
Bardzo, bardzo sympatyczna pani Doktor. Z empatia podeszła do moich problemów. Badanie dokładne, wszystko wyjaśniła. Polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Renata Mikrut?Renata Mikrut to okulista, okulista dziecięcy. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Renata Mikrut oferuje usługi takie jak: konsultacja okulistyczna, badanie suchości oka, konsultacja okulistyczna + badanie OCT, usuwanie ciał obcych, badania dna oka, badanie pola widzenia, orzeczenie, konsultacja okulistyczna dzieci, kwalifikacja do operacji.
-
Gdzie Renata Mikrut ma swój gabinet?Renata Mikrut przyjmuje pod adresem:
- Bulwar Ikara 24F Wrocław
- ul. Strzegomska 202 A/1 Wrocław
-
Czy Renata Mikrut przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Renata Mikrut nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Renata Mikrut?Języki, których używa Renata Mikrut to polski.
-
Jak Renata Mikrut umawia wizyty?Pod tym adresem Renata Mikrut nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Renata Mikrut?Renata Mikrut udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Renata Mikrut: co mówią pacjenci?34 osób dodało swoją opinię. Renata Mikrut ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Renata Mikrut?Renata Mikrut nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.