Moje doświadczenie
Praca lekarza to dla mnie nie tylko praktyka w gabinecie w Oleśnicy. Chcąc zapewnić swoim Pacjentom jak najskuteczniejsze metody leczenia regularnie uczestniczę w dodatkowych kursach i szkoleniach. Dzięki temu mogę oferować leczenie w oparciu o najnowsze technologie medyczne i farmaceutyczne. Pracuję na wysokiej klasy sprzęcie diagnostycznym: Autokeratorefraktometr LUCID KR, biomikroskopie Slit Lamp, Volk supefield, tonometrze Shiotza. Pozwala to wykryć zmiany w przednim i tylnym odcinku oka, początkową zaćmę, jaskrę, zmiany w przebiegu nadciśnienia tętniczego i cukrzycy oraz innych schorzeń.
Zapraszam do gabinetu oraz na moją stronę www.sworen.pl
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Józefa Bożka 13, Jelcz-Laskowice Przyjmuje na NFZ
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
4 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
M.S.
Nie polecam.
Miałem problem z jednym okiem, Pani Sworen zbadała i stwierdziła wadę na poziomie -1,75, bo "tak maszyna pokazała". Zamówiłem soczewki, ale problem był dalej ten sam. Po konsultacji/badaniu u innego okulisty, okazało się że mam wadę na poziomie -2,25. W dodatku okazało się, że mam podrażnione oko od soczewek. Wiec otrzymałem krople i prosbę o odstawienie soczewek na trzy tygnodnie
Anna K.
Świetna osoba, rewelacyjne podejście do dzieci. Polecam w 100% Wizyta przebiegła sprawnie i bez problemów. Dziękuję :)
Justyna
Wizyta podczas białej soboty była bardzo dokładna mimo, że było to badanie przesiewowe to udało się Pani wykryć początki zaćmy za co jestem bardzo wdzięczna. Chciałabym, żeby było więcej takich lekarzy.
Pacjent
Pani doktor bardzo profesjonalnie podchodzi do swojej pracy. Dziękuję za pomoc i bardzo przyjemną wizytę.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Sabina Sworeń?Sabina Sworeń to okulista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Sabina Sworeń oferuje usługi takie jak: konsultacja okulistyczna, badania okulistyczne, badania wzroku, badania okulistyczne dzieci, badania diagnostyczne.
-
Gdzie Sabina Sworeń ma swój gabinet?Sabina Sworeń przyjmuje pod adresem:
- Mikołaja Kopernika 12 Oleśnica
- Kopernika 12 Oleśnica
- Józefa Bożka 13 Jelcz-Laskowice
-
Czy Sabina Sworeń przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Sabina Sworeń nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Sabina Sworeń akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Sabina Sworeń to: Gotówka.
-
W jakich językach konsultuje Sabina Sworeń?Języki, których używa Sabina Sworeń to polski, angielski, niemiecki.
-
Jak Sabina Sworeń umawia wizyty?Pod tym adresem Sabina Sworeń nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Sabina Sworeń?Sabina Sworeń udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Sabina Sworeń?Sabina Sworeń nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.