Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Terapia bólu
Łazienna 30, Toruń
NZOZ Nasz Lekarz
Pozostałe usługi
Konsultacja lekarza rodzinnego
Stefana Batorego 18-22, Toruń
Nasz Lekarz Przychodnie Medyczne
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
17 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Kuba
Pani Doktor wysłuchała z jakim problemem przychodzę, dostałem serię badań do wykonania, kilka zaleceń co do mojego przypadku. Z kompletem badań mam umówić się na kolejną wizytę w celu podjęcia ewentualnych dalszych kroków. Wizyta w przyjemnej atmosferze, długi wywiad i też wyjaśnienie kilku medycznych kwestii
Robert
Bardzo dobry kontakt, skoncentrowanie na pacjencie i wysoka kultura osobista.
Paulina
Wizyta odbyła się punktualnie, Pani Doktor serdeczna od początku do końca wizyty. Trafnie postawiła diagnozę i wdrożyła odpowiednie leczenie. Polecam!
Dobrosława
Pani doktor miła i profesjonalna, zaangażowana w wizytę. Szkoda, że terminy szybko znikają.
M, J. Z
Duże zaangażowanie, empatyczne podejście do pacjenta i miła atmosfera.
Adrian
Bardzo dobra obsługa pacjenta. Profesjonalne podejście i zrozumienie.
Karol M.
Prawdziwy fachowiec. Miła i sympatyczna Pani Doktor
M.
Szczegółowy wywiad, serdeczna rozmowa, szerokie spojrzenie na stan pacjenta.
M
zdecydowanie doświadczony lekarz z empatią. Bardzo pozytywnie
Hanna
Wizyta w przyjaznej atmosferze, p. dr rzeczowa, skrupulatna, kieruje na dodatkowe badania. Wszystko na najwyższym poziomie.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Sylwia Elżbieta Raczko?Sylwia Elżbieta Raczko to lekarz rodzinny. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Sylwia Elżbieta Raczko oferuje usługi takie jak: Terapia bólu, konsultacja lekarza rodzinnego.
-
Gdzie Sylwia Elżbieta Raczko ma swój gabinet?Sylwia Elżbieta Raczko przyjmuje pod adresem:
- Łazienna 30 Toruń
- Stefana Batorego 18-22 Toruń
-
Czy Sylwia Elżbieta Raczko przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Sylwia Elżbieta Raczko nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Sylwia Elżbieta Raczko umawia wizyty?Sylwia Elżbieta Raczko używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Sylwia Elżbieta Raczko?Sylwia Elżbieta Raczko może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Sylwia Elżbieta Raczko: co mówią pacjenci?17 osób dodało swoją opinię. Sylwia Elżbieta Raczko ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Sylwia Elżbieta Raczko?Sylwia Elżbieta Raczko nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.