Moje doświadczenie
Wykształcenie:
Uniwersytet SWPS Wrocław: Studia podyplomowe: Wczesne wieloaspektowe wspomaganie rozwoju dziecka
Uniwersytet Wrocławski: Studia podyplomowe: Neurologopedia
Uniwersytet Wrocławski: Studia podyplomowe: Logopedia
Kursy i szkolenia:
• Afazja- diagnoza i terapia
• Afazja- dzieci. Niedokształcenie mowy o typie afazji u dzieci. Diagnoza i terapia
• Rewolucje z afazją- praca z dzieckiem z perspektywy terapeuty i rodzica
• Opóźniony Rozwój Mowy- prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne
• Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
• Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
• Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego
• Program RDI w pracy nad relacją, komunikacją i myśleniem osób z ASD
• Trudne zachowania- pozytywne podejście
• Stymulowanie komunikacji w autyzmie- od zabawy do dialogu
• Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy (I, IIstopień)
• Dyslalia ankyloglosyjna- o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii
• Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów
• Terapia sygmatyzmu międzyzębowego
• Terapia logopedyczna dziecka z nieprawidłowościami funkcjonowania aparatu ustno – twarzowego
• Neurofizjologiczne usprawnianie dzieci – aspekt logopedyczny
• Masaż logopedyczny od podstaw- podejście praktyczne
• Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych
• Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy (I stopień)
• Wczesna diagnoza i stymulacja
• Terapia taktylna
• Integracja odruchów wzrokowo-słuchowych
• Integracja odruchów ustno-twarzowych
• Kinezjotaping w logopedii
• Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych
• Terapia miofunkcjonalna wg A. Kittel
• Regulatory funkcji MFS – nowe trendy w diagnostyce i leczeniu zaburzeń zgryzu i wymowy
• Zaburzenia odżywiania u dzieci
• Skuteczne metody pracy logopedycznej (I, II stopień)
• Rotacyzm
• Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący)
• Wady wymowy k, g, p, b, m, f, w, t, d, n oraz samogłosek
• Warsztat nowoczesnego logopedy
• Kurs metody „Dyna-Linqua M.S.”
• Diagnoza i terapia dysleksji rozwojowej w teorii
• Warsztaty Diagnozy i Terapii Dziecka Dyslektycznego
• Metoda Warnkego- trening percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni
• Zaburzenia przetwarzania słuchowego- APD
• Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard Blythe
• Terapia ręki (I, II stopień)
• Grafomotoryka w pracy z dzieckiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o PTR
• Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej
• Terapia ręki – jako element pracy z dzieckiem z trudnościami w uczeniu się
• Terapia ustno-twarzowa, ergoterapia w pediatrii, terapia ręki i ich wpływ na rozwój psychomotoryczny dziecka z zaburzeniami w rozwoju
• Kurs Glottodydaktyki i Glottoterapii
• Metoda Dobrego Startu
• Drama i Logorytmika w teorii i praktyce
• Pedagogika planu daltońskiego w edukacji elementarnej
• Pedagogika Marii Montessori
• Piękny umysł dziecka
• Praca z uczniem zdolnym
Uprawnienia do diagnoz:
• Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa
• Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju. Profil edukacyjny PEP-R
• KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1 m.ż. do 6 r.ż.
• KOLD – karty oceny logopedycznej dziecka od 1 m.ż. do 6 r.ż.
• Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu
• „Narzędzie M-CHAT-R/F- praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka”
Konferencje:
• Najważniejsze by wspierać. Dysleksja i dyskalkulia – metody i narzędzia pracy z uczniem
• II Wrocławskie Forum Neonatologiczne
• Koncepcja planu daltońskiego w edukacji elementarnej – wiedza i praktyka
• Rola logopedii i neurologopedii w aktywizacji społecznej i zawodowej osób z zaburzeniami komunikacji językowej
• Logopedia u progu XXI wieku
• Nowe trendy w nauczaniu i terapii uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
• Z dysleksją przez całe życie-dobre praktyki
• Dysleksja i dyskalkulia- metody i narzędzia pracy z uczniem
• Specjalne potrzeby, prawa i obowiązki ucznia z dysleksją w szkole
• Nowe metody i narzędzia wspierające rozwój ucznia
• IV Forum Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Metody terapii wspierające rozwój dzieci z niepełnosprawnością
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych logopedów w pobliżuPacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych logopedów w pobliżuUsługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja logopedyczna
W jaki sposób ustalane są ceny?
10 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Maria
Niesamowicie zaangażowana i pomocna. Pełna entuzjazmu specjalistka od rozwoju dzieci. Bardzo pomogła nam zrozumieć skąd biorą się kłopoty z nauką naszego dziecka.
Marta
Pani Sylwia jest specjalistą z ogromnym zasobem wiedzy i co dla mnie też ważne z fajnym podejściem do dzieci. Bardzo rzeczowa, przy tym przemiła. Atmosfera w gabinecie tylko na plus. Śmiało polecam dalej.
Olga
Pani Sylwia świetnie radzi sobie z małymi pacjentami. Podczas wizyty szczegółowo omawia problem i metodą leczenia.
Anna
Pani Sylwia to bardzo dobry specjalista z fantastycznym podejściem do dzieci. Wizyta przebiegła w bardzo miłej atmosferze a wszelkie zalecenia były jasne.Polecam !
Ania P.
Pani Sylwia jest pasjonatką, ma szeroką wiedzę, którą chętnie się dzieli. Wyłapuje nieprawidłowości, których nie widzą inni specjaliści. Profesjonalna, życzliwa, łapie fajny kontakt z rodzicami i maluchami ;-) Bardzo zaangażowana i dostępna - można konsultować tematy telefonicznie poza wizytą. Gorąco polecamy!
mama Mikołajka
Pani Sylwia w duecie z p. Paulinka to cudowne kobiety. Diagnoza, której tak bardzo się bałam przebiegła bez zarzutów. Cudowne podejście do dziecka i do rodzica, usłyszałam wiele wskazówek i cennych informacji, zanim powiedziałam co mnie niepokoi dziewczyny już to zauważyły i opisały. Kontakt z dzieckiem rewelacyjny. Szczerze polecam i zapewniam, że rodzic, ktory ma problem z dzieckiem zostanie naprawdę fachowo poinstruowany i nie zostawiony bez pomocy. Dziękuję z całego serca...walczymy i to nie sami.
Kasia
pani Sylwia Przondo, wspaniały lekarz, ma ogrom wiedzy , super podejście do dzieci , i od razu trafna diagnoza. Gdyby nie pani Sylwia to byśmy dalej błądzili z córką. Szczerze polecam !!!
E.P.
Cudowna osoba o rewelacyjnym podejściu do dzieci. Tych najmłodszych też.
Wszystko cierpliwie i bardzo dokładnie wyjaśnia.
aga.miskiewicz
Pani ma świetne podejscie do dzieci. Do rodziców również - cierpliwie wszystko tlumaczy. Byliśmy na jednej wizycie i póki co więcej nie potrafię napisać.
michal
Lekarz z powołania, nasz syn był zachwycony po wizycie. Pani doktor wykazała się bardzo szeroka wiedzą tłumacząc wszystko w przystępny sposób
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Sylwia Przondo?Sylwia Przondo to logopeda. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Sylwia Przondo oferuje usługi takie jak: konsultacja logopedyczna.
-
Gdzie Sylwia Przondo ma swój gabinet?Sylwia Przondo przyjmuje pod adresem:
- Swobodna 8a Wrocław
- Kościuszki Wrocław
-
Czy Sylwia Przondo przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Sylwia Przondo nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Sylwia Przondo?Języki, których używa Sylwia Przondo to angielski.
-
Jak Sylwia Przondo umawia wizyty?Pod tym adresem Sylwia Przondo nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Sylwia Przondo?Sylwia Przondo udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Sylwia Przondo: co mówią pacjenci?10 osób dodało swoją opinię. Sylwia Przondo ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Sylwia Przondo?Sylwia Przondo nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.