Moje doświadczenie
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • 250 zł
Konsultacja dermatologiczna (opis) • 400 zł
Konsultacja dermatologiczna (opis) • 450 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja dermatologiczna
W jaki sposób ustalane są ceny?
110 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
MZ
Polecam, profesjonalne podejście do pacjenta, zaangażowanie i skrupulatność przy badaniu.
Natalia
Wizyta przebiegła bardzo dobrze pani dermatolog godna polecania
Anna
Uprzejmość i otwartość Pani Doktor sprawia że wizyta jest bardzo komfortowa. Pani Doktor bardzo szczegółowo analizuje problem udzielając szeregu informacji. Zastosowane leczenie przyniosło rezultat. Dziękuję serdecznie.
M.W.
Gorąco polecam ! Pani Doktor ma wspaniałe podejście do pacjenta, wszystko wyjaśnia, dokładnie bada, poświęca tyle czasu ile trzeba,bez pośpiechu, po prostu jestem zachwycona i szczerze polecam!!!
Łukasz S.
Tak powinny wyglądać wizyty u lekarzy specjalistów. Szczegółowe wyjaśnienie problemu oraz różne propozycje leczenia
Łukasz
Bardzo konkretna Pani doktor. Zna się na swoim fachu.
Jadwiga
Super wizyta Bardzo miła pani doktor . Pozdrawiam
Sara
Wszystko w porządku. Tyłki opóźnienie godzinne,ale Pani bardzo miła i wszystko wytlumaczyla
Vitalii Viesieliev
Wszystko poszło świetnie, lekarz udzielił doskonałej porady.
Marzena
To moja druga wizyta, jestem zadowolona bo leczenie jest skuteczne. Profesjonalne podejście, punktualność i skuteczność. Polecam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Sylwia Wójcicka?Sylwia Wójcicka to dermatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Sylwia Wójcicka oferuje usługi takie jak: konsultacja dermatologiczna.
-
Gdzie Sylwia Wójcicka ma swój gabinet?Sylwia Wójcicka przyjmuje pod adresem:
- Karczówkowska 45 Kielce
- aleja IX Wieków Kielc 4a/1 Kielce
- Częstochowska 89 Piekoszów
- Zagnańska 76 Kielce
- Prosta 42 Kielce
-
Czy Sylwia Wójcicka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Sylwia Wójcicka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Sylwia Wójcicka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Sylwia Wójcicka to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Sylwia Wójcicka?Języki, których używa Sylwia Wójcicka to polski.
-
Jak Sylwia Wójcicka umawia wizyty?Sylwia Wójcicka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Sylwia Wójcicka?Obecnie Sylwia Wójcicka nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Sylwia Wójcicka: co mówią pacjenci?110 osób dodało swoją opinię. Sylwia Wójcicka ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Sylwia Wójcicka?Sylwia Wójcicka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.