Moje doświadczenie

Zajmuję się szeroko rozumianą edukacją logopedyczną. W Lublinie i Nałęczowie prowadzę profilaktykę logopedyczną, terapię dzieci i dorosłych oraz ćwiczenia z zakresu logopedii artystycznej. Instytut zajmuje się wspomaganiem rozwoju dzieci podczas zajęć grupowych z logorytmiki, prowadzimy także spotkania z logopedami, psychologiem i pedagogiem.
więcej

Adres

Instytut Edukacji Logopedycznej
Matki Teresy z Kalkuty 18 a/6, Lublin

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych logopedów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Popularne usługi

Konsultacja logopedyczna

Pozostałe usługi


Matki Teresy z Kalkuty 18 a/6, Lublin

100 zł

Instytut Edukacji Logopedycznej



Matki Teresy z Kalkuty 18 a/6, Lublin

100 zł

Instytut Edukacji Logopedycznej



Matki Teresy z Kalkuty 18 a/6, Lublin

50 zł

Instytut Edukacji Logopedycznej



Matki Teresy z Kalkuty 18 a/6, Lublin

50 zł

Instytut Edukacji Logopedycznej



Matki Teresy z Kalkuty 18 a/6, Lublin

50 zł

Instytut Edukacji Logopedycznej



Matki Teresy z Kalkuty 18 a/6, Lublin

Od 50 zł

Instytut Edukacji Logopedycznej



Matki Teresy z Kalkuty 18 a/6, Lublin

50 zł

Instytut Edukacji Logopedycznej

Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.

Opinie pojawią się wkrótce

Napisz pierwszą opinię

Jesteś już po wizycie u Sylwia Zasada? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.

Dodaj swoją opinię

Odpowiedzi na pytania

10 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Moja córka obecnie ma 2 lata i 3 miesiące. Pod względem rozwoju fizycznego wszystko przebiega raczej prawidłowo, tzn. córka sama je, pije z kubka, potrafi częściowo się rozebrać np
do kąpieli. Czasami sama ubierze kurtkę czy czapkę.

Lubi bawić się z dziećmi, w domu chętnie bawi się klockami, różnego rodzaju pojazdami najbardziej lubi układać tor dla samochodów, rysować lub malować farbami, ugniatać plastelinę lubi także bawić się lalką i misiami. Kładzie zabawki spać, czasem śpiewa kołysanki po swojemu, udaje, że rozmawia przez telefon, bawi się w gotowanie oraz w lekarza. Lubi też kopać piłkę, przeglądać książki, przynosi bajki do czytania. Jeśli pogoda pozwala lubi też wychodzić na dwór. Bawić się w chowanego, itp

Ogólnie jest bardzo otwarta do innych ludzi prawie zawsze się przywita i jest zawsze uśmiechnięta.

Problemem jest jednak to, że wydaję mi się, iź mało mówi.

Mówi: mama, tata, baba, dziadzia, dzidzia, oko, lala, nie, tak, a ku ku, tam, tu, mam, auto, pa, góra, dół, koń, pingwin, banan, umie powtórzyć za kimś litery z alfabetu, oraz mnóstwo swoich słów tj. kan czyli
(kran), kapka czyli
( ręką, noga, skarpetka, buty, kanapka lub kanapa) kika czyli (klocki) na królika mówi kik, na psa hau na kota miał, na kurę koko, na kaczkę kaka na krowę mu, na kosz mówi koj na klucze kolkol , na pastę do zębów mówi tindan
itp.

Chętnie naśladuję odgłosy zwierząt czy pojazdów, lecz nie chce powtarzać prawidłowo wyrazów. Jeśli jest głodna lub chce pić, komunikuje się przez słowa mamo/tato pipi co oznacz dla niej pić lub mamo/tato kapka co oznacza kanapkę.

Jeśli chce, na przykład jabłko wyciąga w jego stronę rękę i mi podaję. Za każdym razem nazywam rzecz, którą córka pokazuje, dużo jej tłumaczę, jednak to nie przynosi efektów. Wiem, że rozumie, co się do niej mówi, poproszona o wykonanie jakiejś czynności robi ją np jeśli poproszę o to by zawołała tatę na obiad woła tata am
am, lub gdy proszę, o to by podała zabawkę robi to, chętnie wyrzuca coś do kosza. Jeśli np mówię, chodź, umyć ręce czy zęby to biegnie prosto do łazienki.

Składa bardzo proste zdania typu Tata auto pa, co oznacza, że tata pojechał gdzieś autem, lub np Mila tin banan co oznacza że chcę kroić banana, Aka ała co oznacza ze Axel( pies ma ała ) lub Mila papa auto baba co oznacza, że chcę jechać do babci. Jeśli np zapytam co będzie robić u babci odpowiada Mila kika nunu co oznacz, że będzie układać klocki z kuzynem.

Głównie mówi jednak po swojemu, czasami bardzo niezrozumiale, wydaję mi się że
wstydzi się powtarzać słowa, kiedy proszę, by coś powtórzyła to najczęściej reaguję uśmieszkiem i odpowiada nie. Reaguje na swoje imię, zapytana jak masz na imię chętnie odpowiada Mila czyli Milena. Kiedy zostanie zapytana ile masz lat pokazuje dwa palce.

Uwielbia się przytulać i rozdawać buziaki. Uwielbia tańczyć i słuchać piosenek.

Czy powinnam udać się do logopedy? Czy po prostu wchodzi w etap mowy i z czasem będzie lepiej jej to przychodzić?

Ja jednoznacznie opowiadam się za wizytą u logopedy. Prowadzi Pani szerokie obserwacje i w wywiadzie będzie Pani w stanie udzielić precyzyjnych odpowiedzi. Specjalista dodatkowo będzie obserwował dziecko w kontakcie z Panią oraz w kontakcie ze sobą (obcą osobą). Poza tym logopeda przeprowadzi badanie wstępne, które na pewno pomoże we wskazaniu Pani właściwego postępowania z dzieckiem, nawet wówczas, gdyby to miały być codzienne zabawy. Logopeda podpowie również, jakim badaniom warto dziecko poddać, aby niczego nie przeoczyć. Pozdrawiam, Sylwia Zasada

 Sylwia Zasada

Corka skończone 7 msc - jeszcze nie gaworzy. Głównie krzyczy, piszczy, wymawia samogłoski a, y. Czy umowić się czym prędzej do logopedy, czy poczekać do skończonych 8-9 miesięcy. Poza tym rozwój w normie, córka słyszy (badania przesiewowe po porodzie też ok).

Ja od razu udałabym się do logopedy lub neurlogopedy.

 Sylwia Zasada
Zobacz wszystkie odpowiedzi

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Najczęściej zadawane pytania