Moje doświadczenie
Zajmuję się mikrochirurgią oraz stomatologią estetyczną.
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna (opis) • 300 zł
Konsultacja stomatologiczna dzieci (opis) • 300 zł
Leczenie kanałowe • Od 1 000 zł +27 więcej
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja stomatologiczna
Konsultacja stomatologiczna dzieci
Leczenie kanałowe
Usuwanie kamienia nazębnego
Usuwanie zębów
+ 25 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
45 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Jolanta Krata
To byla moja pierwsza wizyta.
Pan doktor jest bardzo milym i empatycznym człowiekiem.
Joanna
Pan Doktor miły,empatyczny,skrupulatnie i zrozumiale wytłumaczył sposób leczenia.
Skutecznie,szybko i bez bólu.
Wojciech
Polecam każdemu, leczenie bezbolesne, Pan doktor jest bardzo wyrozumiały. Z gabinetu wychodzi się z uśmiechem.
J.B.
Wspaniały lekarz,profesjonalista,informuje na bieżąco o kolejnych etapach leczenia,dokładny,w pełni zaangażowany,punkualny, komunikatywny.
Mariusz
Lekarz kompetentny, rzeczowy, trafna diagnoza za pierwszym podejściem. Dobry fachowiec.
Anna
Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Pełen profesjonalizm
Grażyna
Niezwykle empatyczy ,podejście do pacjenta spokojne , pełna informacja Polecam p. Doktora
Katarzyna Żebrowska
Z usług Pana doktora korzystam od lat (chyba będzie już 14) i bardzo chwałę sobie jego podejście do pacjenta, empatię, wiedzę i profesjonalizm. Wiele razy pomógł mi w trudnej dla mnie sytuacji oraz zmniejszył poziom traumy jaki zawsze miałam siadając na fotel dentystyczny. Bardzo się cieszę że można teraz umawiać wizyty przez portal, to bardzo ułatwia znalezienie dogodnego dla siebie terminu wizyty. Mogłabym się długo rozpisywać. Dodam więc tylko, że bardzo polecam. Taki fachowiec to skarb.
Agnieszka
Pan doktor bardzo miły, uważny,szczegółowo wyjaśniał szczegóły zabiegu.
Artur
Leczenie w moim przypadku jest bardzo trudne. Pan Tomasz radzi sobie z moim uzębieniem doskonale.
Odpowiedzi na pytania
27 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Od około miesiąca szczyka,strzela szczęka przy przesuwaniu ją w bok w dół . Podejrzewam że jest to zapalenie stawu zuchwowego . Stało się to po tym gdy najprawdopodobniej przewialem ja . W tym samym dniu bolały mnie obie ręce które już przestały boleć . Czasami pobolewa mnie prawa czy lewą strona szczęki . Zastanawiam się czy moje podejrzenia są prawdopodobne ,jak to leczyć a najlepiej jak wyleczyć . Czy tabletki na zapalenie mogą to wyleczyć ?
Takie dolegliwości wskazują na potrzebę skonsultowania problemu ze stomatologiem specjalizującym się w leczeniu schorzeń stawów skroniowo-żuchwowych.
Witam. Miałam wyleczone dwa zęby-7 i 6-obydwa z dość głębokim ubytkiem. Większy ubytek był w zębie 6-lekarz sugerował, że jeżeli pojawi się ból trzeba będzie przeleczyć go kanałowo. Ból pojawiał się i znikał, aż pewnego razu pojawił się dość silny i doszedł powiększony dolny lewy węzeł chłonny. Lekarz rodzinny zasugerował, że to od gardła (które mnie nie bolało) i wdrożył antybiotyk. Węzeł się zmniejszył, ale ból po jakimś czasie wrócił i wraca. Na wizycie u stomatologa dmuchając tym powietrzem lekarz uznał, że to ból od 7 i trzeba leczyć kanałowo. Zaczęłiśmy to leczenie, w między czasie byłam na konsultacji u chirurga poniważ mam jeszcze zatrzymaną częściowo ósemkę, która wg niego jest zdrowa i to nie ona daje takie bóle. Miałam już kilka wizyt, 3 razy wymieniany opatrunek, jednak ta siódemka jest bardzo tkliwa, a jedzenie tą stroną est niemożliwe bo boli od razu i 7 i 6. Ból czasami ustępował kiedy się położyłam, jednak od kilku dni to nie pomaga, jest gorzej-czuję jakby ucisk, ciśnienie szczególnie w szóstce. Nie wiem dlaczego lekarz wg rtg nie chce otworzyć tej 6 i sprawdzić i upiera się, że to nie ona. Jestem już zmęczona ciągłym bólem, tabletki przeciwbólowe przestają pomagać, dotykając językiem od strony policzka tych dwóch zębów rozbudzam ten ból, nawet dotykając od zewnątrz kości żuchwy czuję ten ból. Co może być przyczyną? Czy usuwając tą oporną na kanałowe siódemkę zrobię miejsce dla zdrowej ósemki? Otwierać szóstkę? Dodam jeszcze, że przy pierwszym czyszczeniu kanałowym tej siódemki lekarz strasznie szarpał tego zęba i mówił, że kanał się zapchał, czy to może mieć jakieś znaczenie? Teraz twierdzi, że ząb jest wyczyszczony, nie ma prawa boleć a on cały czas (ostatnia wizyta i wymiana lekarstwa była miesiąc temu) jest bardzo tkliwy i boli. Proszę o pomoc...
Bez obrazu "na żywo" i zestawienia tego ze zdjęciami rtg, nie da się odpowiedzieć na Pani pytania. Proszę zaufać lekarzowi lub go zmienić.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Tomasz Rabczuk?Tomasz Rabczuk to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Tomasz Rabczuk oferuje usługi takie jak: fluoryzacja zębów, badania stomatologiczne, leczenie chorób dziąseł, piaskowanie, implanty, lakowanie zębów, stomatologia estetyczna, profilaktyka próchnicy, licówki, mosty.
-
Gdzie Tomasz Rabczuk ma swój gabinet?Tomasz Rabczuk przyjmuje pod adresem:
- Ks.Bolka 22/01 Świdnica
-
Czy Tomasz Rabczuk przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Tomasz Rabczuk nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Tomasz Rabczuk akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Tomasz Rabczuk to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Tomasz Rabczuk?Języki, których używa Tomasz Rabczuk to angielski, niemiecki, polski, hiszpański.
-
Jak Tomasz Rabczuk umawia wizyty?Tomasz Rabczuk używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Tomasz Rabczuk?Tomasz Rabczuk może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Tomasz Rabczuk: co mówią pacjenci?45 osób dodało swoją opinię. Tomasz Rabczuk ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Tomasz Rabczuk?Tomasz Rabczuk nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.