Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajEndodoncja mikroskopowa (opis) • Od 800 zł
Wypełnienie kompozytowe • Od 350 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
9 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Krzysztof
Miło, szybko i konkretnie :) Wizyty w krótkim odstępie czasowym, zero stresu
Agnieszka
Darzę Pana doktora dużym zaufaniem. Racjonalnie ustawia priorytety i ostrożnie doradza. Moje zęby są dość wymagające, ale staramy się jeszcze je ratować - nic na siłę. Jestem bardzo zadowolona z efektów. Wizyty zawsze odbywają się bezstresowo.
Irena
Pierwszy raz w życiu nie bolał ani zastrzyk ani borowanie u dentysty. Poza tym rozsądna cena za usługę.
Weronika
Bardzo polecam doktora. Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Doktor jest łagodny, dokładny i rzeczowy.
Maurycy
Z całego serca polecam! Pan Doktor wykazuje się ogromnym profesjonalizmem i cierpliwością. Jest niezwykle miły, sumienny i każda procedurę dokładnie tłumaczy, co daje poczucie bezpieczeństwa. Wizyta przebiegła w bardzo przyjaznej atmosferze. Piękny i zdrowy uśmiech zostaje nawet po opłaceniu wizyty.
Piotr
Szybko, bezboleśnie i profesjonalnie. Z czymstym sumieniem polecam usługi dr. Tomasza.
Anna
Przed wizytą bardzo się stresowałam , lecz było to niepotrzebne .
Profesjonalna obsługa , lekarz bardzo miły , wyjaśnił mi wszystko co chciałam wiedzieć i z pełnym zaangażowaniem podszedł do mojego leczenia ale także dbał o mój komfort przez cały czas trwania wizyty , jestem bardzo zadowolona :)
Bardzo polecam!
Daria Raczyńska
Wizyta u Pana Doktora przebiegła w przemiłej atmosferze. Plan leczenia został szczegółowo przedstawiony wraz z kosztorysem. Samo leczenie - sprawne i bezbolesne. Polecam :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Tomasz Szczygielski?Tomasz Szczygielski to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Tomasz Szczygielski oferuje usługi takie jak: chirurgia stomatologiczna, badania stomatologiczne, stomatologia estetyczna, Wybielanie zębów, leczenie kanałowe, leczenie próchnicy, Stomatologia zachowawcza, protezy, wypełnienie kompozytowe, Konsultacja stomatologiczna.
-
Gdzie Tomasz Szczygielski ma swój gabinet?Tomasz Szczygielski przyjmuje pod adresem:
- Ozimska 181 Opole
- Książąt Opolskich 48-50/3b Opole
-
Czy Tomasz Szczygielski przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Tomasz Szczygielski nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Tomasz Szczygielski akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Tomasz Szczygielski to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Tomasz Szczygielski?Języki, których używa Tomasz Szczygielski to angielski, polski.
-
Jak Tomasz Szczygielski umawia wizyty?Tomasz Szczygielski używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Tomasz Szczygielski?Tomasz Szczygielski może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Tomasz Szczygielski: co mówią pacjenci?9 osób dodało swoją opinię. Tomasz Szczygielski ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Tomasz Szczygielski?Tomasz Szczygielski nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.