Moje doświadczenie
Adresy (3)
ul. Dowborczyków 30/34, Śródmieście, Łódź
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja pediatryczna • Od 259 zł
Konsultacja telefoniczna - pediatryczna (dzieci chore) • Od 169 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja pediatryczna • Od 259 zł
Konsultacja telefoniczna - Pediatra dzieci zdrowe • Od 169 zł +1 więcej
Konsultacja telefoniczna - pediatryczna (dzieci chore) • Od 169 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
2 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Wiktoria
Pani doktor, uznała że mam strasznie schorowane dziecko, po wizycie. Dodam tylko, ze dziecko nie wykazywało żadnych dolegliwości, oprócz kaszlu i kataru, raz w nocy miała gorączkę 38.1 Przepisała mnóstwo leków. Mówiąc że moje dziecko ma dziurę w błonie bębenkowej ucha. Wypisując na cito skierowanie do szpitala. Powiedzieć że przez weekend najadłam się stresu, to nic nie powiedzieć, jednak na spokojnie zdecydowałam udać się do laryngologa. Jeszcze, Przepisała badanie krwi, crp i ob, mówiąc że jej zdaniem ma infekcję bakteryjną. Musiałam dziecko kuć, okazały się wyniki w normie, w poniedziałek laryngolog nie powiedział tego co powiedziała Pani doktor o uszach dziecka, uspokajając że nie ma żadnej dziury. Tak ma czerwone gardło, a reszta jest w normie.
Więc nie rozumiem, po co straszyć rodziców, jeżeli nie jest Pani doktor pewna.
Przemek
Byliśmy z córką 4 razy u tej Pani, w tym czasie to był jedyny dostępny lekarz w medyceuszu. Za każdym razem dostawaliśmy skierowanie do szpitala, bo Pani albo widziała jakąś hiper zakaźną i groźną wirusówkę (sytuacja miała miejsce dwa razy, raz to była 3 dniówka, w szpitalu za każdym razem śmiali się a objawy przechodziły bez niczego) albo na bilansie bardzo krzywy kręgosłup (znowu ortopeda się śmiał), albo szydziła z nas, że źle pobraliśmy mocz 1.5 rocznemu dziecku i jak to możliwe, skoro jej się udało kotu pobrać jałowo i ze środkowego strumienia. To jest poziom, którego nigdy bym się nie spodziewał u lekarza. Za żadnym razem nie pomogła, wprowadziła w błąd, narobiła zamętu i zestresowała. Nie polecam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Urszula Anna Górska?Urszula Anna Górska to pediatra, lekarz rodzinny. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Urszula Anna Górska oferuje usługi takie jak: konsultacja pediatryczna, konsultacja telefoniczna - pediatryczna (dzieci chore), Konsultacja telefoniczna - Pediatra dzieci zdrowe.
-
Gdzie Urszula Anna Górska ma swój gabinet?Urszula Anna Górska przyjmuje pod adresem:
- ul.Studzińskiego 61 Łódź
- ul. Dowborczyków 30/34 Łódź
- ul. Milionowa 21 Łódź
-
Czy Urszula Anna Górska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Urszula Anna Górska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Urszula Anna Górska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Urszula Anna Górska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Urszula Anna Górska?Języki, których używa Urszula Anna Górska to polski.
-
Jak Urszula Anna Górska umawia wizyty?Urszula Anna Górska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Urszula Anna Górska?Obecnie Urszula Anna Górska nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Urszula Anna Górska: co mówią pacjenci?2 osób dodało swoją opinię. Urszula Anna Górska ma średnią ocen 1 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Urszula Anna Górska?Urszula Anna Górska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.