Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologa dziecięcego • 263 zł
Konsultacja laryngologiczna dorosłych • 247 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
14 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
A.S.
Wspanialy specjalista. Serdecznie polecam. Dziekujemy=)
Magdalena
Dr. Piotrowska jest lekarzem o dużej empatii, zaangażowaniu i świetnym specjalistą w swojej dziedzinie. Polecam z całego serca.
KJ
Wizyta na czas, profesjonalne podejście i szybka pomoc. Pani Doktor sympatyczna i konkretna. Znów słyszę! Serdecznie dziękuję.
K.Z.
Bardzo rzeczowo i bardzo konkretnie - Pani Doktor spokojnie i dokładnie wyjaśniła nam co i dlaczego nie jest powodem do niepokoju.
M.N.
Miła pani doktor. Udzieliła mi odpowiedzi na wszystkie pytania.
Anna P.S
Bardzo dobra rzeczowa Pani doktor profesjonale zaangażowanie w pacjenta
Magda
Bardzo dziękuję za dzisiejszą wizytę, Pani doktor podchodzi profesjonalne do dzieci, uważnie słucha i delikatnie bada.
Monik
Pani Doktor pierwszy raz przyjęła nas w Enelmed. Super podejście do synka i zaangażowanie.
Syn świeżo po zabiegu usunięcia Migdała i drenażu uszu, na wizycie kontrolnej otrzymaliśmy wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania, ponad to Pani Doktor sama od siebie wydrukowała nam zestaw ćwiczeń wzmacniających mięśnie twarzy i ust.
Jesteśmy bardzo zadowoleni i ze spokojnym sumieniem możemy polecić ;)
Olga
Pani doktor przyjęła nas w Enelmed. Sprawa dotyczyła 3 miesiecznego syna. Mogliśmy z mężem wejść w dwójkę, co w dobie pandemii graniczy z cudem -wiec tutaj już pierwszy plus. Pani doktor zbadała wędzidełko, wytłumaczyła wszystko i podała zalecenia na przyszłość. Dodatkowo sprawdziła uszy dziecka. Wizyta bardzo na plus. Polecam.
Marta
Pani doktor wykazuje duże zaangażowanie i zainteresowanie pacjentem. Mila, kulturalna i przede wszystkim cierpliwie wysłuchująca problemu, z jakim zmaga się pacjent. Na wizycie nie czułam pośpiechu czy chęci pozbycia się mnie (jak to zazwyczaj bywa), a pełne zaangażowanie i chęć pomocy. Pani doktor cierpliwie odpowiedziała na wszystkie pytania. Serdecznie polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Violetta Piotrowska?Violetta Piotrowska to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Violetta Piotrowska oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologa dziecięcego, Konsultacja laryngologiczna dorosłych, konsultacja laryngologiczna.
-
Gdzie Violetta Piotrowska ma swój gabinet?Violetta Piotrowska przyjmuje pod adresem:
- Piłsudskiego 24 Łódź
- Drewnowska 58 Łódź
-
Czy Violetta Piotrowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Violetta Piotrowska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Violetta Piotrowska umawia wizyty?Violetta Piotrowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Violetta Piotrowska?Violetta Piotrowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Violetta Piotrowska: co mówią pacjenci?14 osób dodało swoją opinię. Violetta Piotrowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Violetta Piotrowska?Violetta Piotrowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Laryngolodzy z Allianz w Łodzi
Laryngolodzy z Medicover w Łodzi
Laryngolodzy z TU Zdrowie w Łodzi
Laryngolodzy z Signal Iduna w Łodzi
Laryngolodzy z Compensa w Łodzi
Laryngolodzy z INTER Polska w Łodzi
Laryngolodzy z PZU Życie w Łodzi
Laryngolodzy z Medica Polska w Łodzi
Laryngolodzy z PZU Pomoc w Łodzi
Laryngolodzy z Płatność Falck w Łodzi
Laryngolodzy z LUX MED w Łodzi
Laryngolodzy z SKOK Asekuracja w Łodzi
Laryngolodzy z POLSKO – AMERYKANSKI SYSTEM MEDYCZNY - II w Łodzi
Więcej (9)