Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
1. Przed konsultacją zrób przelew na konto nr 47 **** **** **** **** **** ****
2. Wpisz swoje imię i nazwisko oraz datę konsultacji w opisie przelewu
3. Weź ze sobą na spotkanie potwierdzenie przelewu
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Psychologiczne badanie kierowców (opis) • 150 zł
Badanie neuropsychologiczne (opis) • Od 400 zł +3 więcej
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (pierwszorazowa) (opis) • 300 zł
Konsultacja psychologiczna dla par (opis) • 300 zł
Psychoterapia grupowa (opis) • 100 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 150 zł
Badanie neuropsychologiczne • 400 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (pierwszorazowa) (opis) • 300 zł +3 więcej
Konsultacja psychologiczna dla par (opis) • 300 zł
Konsultacja psychologiczna dzieci i młodzieży (opis) • Od 180 zł
Psychologiczne badanie kierowców (opis) • 150 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja psychologiczna
Psychologiczne badanie kierowców
Badanie neuropsychologiczne
Konsultacja online
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (pierwszorazowa)
+ 4 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
32 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Alicja
Pani Doktor ze zrozumieniem i zaangażowaniem podeszła do mojego problemu. Wysłuchała mnie, zdiagnozowała problem, oraz wyjaśniła metodę leczenia. Jej podejście było bardzo profesjonalne. Widoczna jest ogromna wiedza i doświadczenie Pani Doktor. Jestem pełna nadziei (również przy moim zaangażowaniu jako pacjentki) na pozytywne rezultaty terapii. Już po pierwszym spotkaniu czuję się lepiej. Bardzo dziękuję.
Ania
Bardzo dobra pani psycholog!
Polecamy!
Korzystaliśmy z terapii dla młodzieży.
SP
Umówiliśmy się na najbliższą sobotę, plany zmieniłem specjalnie pod ten dzień, oczekiwałem pod gabinetem, pani doktor sie nie zjawiła
Mateusz
Witam. Wizyta jak najbardziej na 5+. Z pewnością mogę polecić wszystkim kierowcom, którym skończyły się badania psychotechcniczne na kat C, C+E
Imienniczka
Pani Żaneta jest bardzo dobrym specjalista oraz wspaniałym człowiekiem. Pacjent może czuć się bezpiecznie pod jej opieką.
Bardzo polecam
Ola
Po przyjściu okazało się, że to nie Pani Żaneta, a jej siostra, co wcześniej nie ma takiej informacji, a lekarza wybieram po opisie danej osoby. ‚Gabinet’ w dużym pokoju w mieszkaniu gdzie nie czuję się jak podczas wizyty u specjalisty, a u sąsiadki na kawie. Te kwestie włączyły już moje systemy ostrzegawcze i przez całą wizytę siedziałam niespokojna z trudnościami by zaufać w to co pani mówi i czy jest rzetelnym specjalistą.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Żaneta Żukowska?Żaneta Żukowska to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Żaneta Żukowska oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna, Psychologiczne badanie kierowców, badanie neuropsychologiczne, Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (pierwszorazowa), psychoterapia grupowa, Konsultacja psychologiczna dla par, konsultacja online, konsultacja psychologiczna dzieci i młodzieży.
-
Gdzie Żaneta Żukowska ma swój gabinet?Żaneta Żukowska przyjmuje pod adresem:
- 3 Maja 5 Pułtusk
- Stanisława Konarskiego 2/12 Skierniewice
-
Czy Żaneta Żukowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Żaneta Żukowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
W jakich językach konsultuje Żaneta Żukowska?Języki, których używa Żaneta Żukowska to polski.
-
Jak Żaneta Żukowska umawia wizyty?Żaneta Żukowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Żaneta Żukowska?Żaneta Żukowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Żaneta Żukowska: co mówią pacjenci?32 osób dodało swoją opinię. Żaneta Żukowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Żaneta Żukowska?Żaneta Żukowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.