Moje doświadczenie
Odbyła staż u światowej sławy laryngologa i chirurga endoskopowego prof Richarda Harveya w Sydney w Australii.
Leczone choroby:
ból gardła, ból uszu, angina, ból zatok, skrzywienie przegrody nosowej, choroby migdałków, przerost migdałków, zapalenie migdałków, krwawienie z nosa, niedrożność nosa, nieżyt nosa, choroby ślinianek, zapalenie ślinianek, choroby zatok, zapalenie zatok, szum w uszach, trzeci migdał, polipy w nosie, choroby błędnika, zawroty głowy, bezdech senny, chrapanie, laryngologiczne choroby dzieci
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna (opis) • 280 zł
Czyszczenie uszu • 300 zł
Drobne zabiegi laryngologiczne • 400 zł +10 więcej
Endoskopia laryngologiczna (opis) • 340 zł
Fiberoskopia (opis) • 340 zł
Konsultacja laryngologiczna + fiberoskopia (opis) • 330 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online (opis) • 150 zł
1. Odwołanie Konsultacji online, nie uczestniczenie w Konsultacji online przez Pacjenta lub późne przybycie na Konsultację online przez Pacjenta
Pacjent może odwołać Konsultację online do 12 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia. W celu odwołania Konsultacji online, Pacjent może użyć linka wysłanego przez Profesjonalistę lub może odwołać Konsultację online za pomocą Serwisu. Opłaty za Konsultację online zapłacone przez Pacjenta z góry zostaną w takim przypadku zwrócone przez Profesjonalistę, przy czym zwrot powinien nastąpić w terminie 14 dni od dnia odwołania Konsultacji online. Opłata zostanie zwrócona przez Profesjonalistę taką samą metodą, jaką użył Pacjent do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Pacjent i Profesjonalista ustalą inaczej. Profesjonalista upoważniony jest do zatrzymania nie więcej niż 5% wysokości opłaty stanowiącej koszty dokonania zwrotu.
W przypadku, gdy (i) Pacjent odwoła Konsultację online na mniej niż 12 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia, (ii) Pacjent nie uczestniczy w Konsultacji online lub (iii) Pacjent spóźnia się do Konsultację online co najmniej 10 minut, Konsultacja zostanie odwołana. Profesjonalista zachowuje prawo do:
Profesjonalista zachowuje prawo do pobrania wszelkich należnych za Konsultację online opłat, co oznacza, że Pacjent jest zobowiązany do ich uiszczenia na rzecz Profesjonalisty,
Pacjent nie otrzyma zwrotu zapłaconej z góry opłaty za Konsultację online.
2. Odwołanie Konsultacji online, nie uczestniczenie w Konsultacji online przez Profesjonalistę lub późne przybycie na Konsultację online przez Profesjonalistę
W przypadku, gdy (i) Profesjonalista odwoła Konsultację online, (ii) nie uczestniczy w Konsultacji online lub (iii) spóźnia się co najmniej 60 minut w Konsultacji online, opłaty uiszczone przez Pacjenta z góry zostaną zwrócone przez Profesjonalistę, w terminie 14 dni od dnia odwołania Konsultacji online. Opłata zostanie zwrócona przez Profesjonalistę taką samą metodą, jaką użył Pacjent do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Pacjent i Profesjonalista ustalą inaczej.
Pacjent nie ma jednak prawa do otrzymania zwrotu opłaty, jeżeli (i) odwołanie Konsultacji online, (ii) nieuczestniczenie w Konsultacji online lub (iii) spóźnienie Profesjonalisty było uzgodnione z Pacjentem
.
3. Zasady dodatkowe
W przypadku wystąpienia innych sytuacji niż opisanych w pkt 1 i 2, Pacjent nie będzie uprawniony do otrzymania zwrotu Opłat zapłaconych za Konsultację online.
Pacjent musi zwrócić się bezpośrednio do Profesjonalisty o zwrot wszelkich opłat. ZnanyLekarz nie jest adresatem żądania zwrotu opłat.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub reklamacji związanych ze zwrotami opłat, Pacjent musi skontaktować się bezpośrednio z Profesjonalistą.
W przypadku nadużycia postanowień Polityk (np. w celu otrzymania nieuprawnionego zwrotu opłaty), zwrot opłaty nie będzie dokonany.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Gabinety Specjalistyczne All-Med
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 300 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Konsultacja telefoniczna:
Prosimy o kontakt z rejestracją: *** *** **** Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Kopernika 36, Grzegórzki, Kraków Przyjmuje na NFZ
Pacjenci ubezpieczeni
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja laryngologiczna
Konsultacja online
Czyszczenie uszu
Drobne zabiegi laryngologiczne
Endoskopia laryngologiczna
+ 8 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
640 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Natalia O
Polecam Panią Doktor, wszystkie dotychczasowe wizyty odbyły się w przyjaznej atmosferze. Pani doktor jest kompetentna, komunikatywna i sympatyczna. Badania oraz zabiegi przeprowadza delikatnie. W razie wątpliwości można liczyć na szybką odpowiedź przez zadanie pytania na znanym lekarzu. Serdecznie polecam.
HH
Bardzo polecam. Pani doktor rzeczowo wszystko wyjaśniła, odpowiedziała na wszystkie moje pytania. Bardzo miła atmosfera, bardzo dobre podejście do pacjenta. Polecam Panią doktor.
Adam
Pani Doktor z pełnym zaangażowaniem zajęła się moim przypadkiem. Zaproponowała rozwiązanie, które szybko i bezboleśnie poprawiło mój komfort oddychania. Polecam serdecznie.
JZ
Dziekuje za profesjonalne i uprzejme traktowanie!.
Aleksa
To była moja pierwsza wizyta. Pani doktor przeprowadziła dokładny wywiad i badanie. Postawiła diagnozę i zaleciła plan leczenia - mam nadzieję, że skuteczny. W trakcie wizyty miła, serdeczna atmosfera.
Anna
Fachowa pomoc. Pani doktor wyjaśniła wszystko dokładnie.
Marta
Badanie przebiegło bez zastrzeżeń, Pani dr bardzo empatyczna, kompetentna cierpliwa, wszystko dokładnie wyjaśniła. Czuliśmy się zaopiekowani. Jak najbardziej polecam i napewno jeszcze wrócimy.
Olena Morar
Bardzo miły lekarz, zna się na swoim fachu, odpowiedział na wszystkie pytania. Polecam.
Małgorzata
Pani Agnieszka jest profesjonalnym lekarzem. Podczas wizyty dokładnie zbadała syna i brała pod uwagę zgłaszane przez niego problemy i była bardzo cierpliwa. Wyjaśniła istotę pojawiających się dolegliwości, skąd się biorą i jak sobie z tym radzić. Polecamy serdecznie.
Grzesiek
Rzeczowe wyjaśnienie rozpoznania, precyzja i delikatność badania, jasny plan leczenia. Polecam !!!
Odpowiedzi na pytania
2 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Dzień dobry, jestem mamą i karmię córkę piersią. Malutka ma 5 tygodni. Niestety choruje na przewlekłe zapalenie zatok (operacja po zakończeniu karmienia). Lekarz przepisał mi Tafen 32. Czy mogę zażywać ten lek? Dziękuję za odpowiedź.
Budezonid przenika do mleka kobiecego jednak jesli jest stosowany w dawkach terapeutycznych narażenie dziecka karmionego piersią nie jest istotne klinicznie, mówiąc prościej w postaci donosowej można go stosować w okresie karmienia piersią.
3 dni temu zostałam napadnięta i pobita w twarz, uderzono mnie kilka razy płaską ręką w okolice ucha, policzka, głowy. Od tej pory mam uczucie "zatkanego" ucha, tak jakby zalanego wodą, dziwnie przez nie słyszę, takie jakby szumy, jakbym była pod wodą. Podczas wydmuchiwania nosa w chusteczkę słyszę pisk w tym uchu. W środku ucha czuję delikatny rwący ból.Tego dnia podczas mycia włosów również naleciała mi woda do ucha. Niestety do laryngologa na NFZ muszę czekać ok miesiąc, na prywatną wizytę w tym miesiącu nie mogę sobie pozwolić. Bardzo się martwię. Co może być przyczyną tego?
Dzień dobry, mogło dojść do pęknięcia błony bębenkowej, i potencjalnie innych uszkodzeń. Po takim urazie wskazana jest ocena laryngologa. Na pewno prosze unikać kontaktu ucha z wodą, pływania i zgłosić sie do lekarza gdy tylko będzie to możliwe. Małe perforacje błony bębenkowej mogą się zagoić samoistnie w ciągu kilku tygodni, większe wymagają zabiegów operacyjnych.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Agnieszka Lempart (Wróbel)?Agnieszka Lempart (Wróbel) to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Agnieszka Lempart (Wróbel) oferuje usługi takie jak: konsultacja online, drobne zabiegi laryngologiczne, endoskopia laryngologiczna, konsultacja laryngologiczna, terapia szumów i pisków usznych, konsultacja laryngologiczna dzieci, Kriochirurgia małżowin nosowych, Konsultacja laryngologiczna z endoskopią, kryptoliza migdałków, fiberoskopia.
-
Gdzie Agnieszka Lempart (Wróbel) ma swój gabinet?Agnieszka Lempart (Wróbel) przyjmuje pod adresem:
- Kopernika 36 Kraków
- Henryka Sienkiewicza 23 Kraków
-
Czy Agnieszka Lempart (Wróbel) przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Agnieszka Lempart (Wróbel) oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Agnieszka Lempart (Wróbel) akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Agnieszka Lempart (Wróbel) to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Agnieszka Lempart (Wróbel)?Języki, których używa Agnieszka Lempart (Wróbel) to polski, angielski.
-
Jak Agnieszka Lempart (Wróbel) umawia wizyty?Agnieszka Lempart (Wróbel) używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Agnieszka Lempart (Wróbel)?Agnieszka Lempart (Wróbel) może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Agnieszka Lempart (Wróbel): co mówią pacjenci?640 osób dodało swoją opinię. Agnieszka Lempart (Wróbel) ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Agnieszka Lempart (Wróbel)?Agnieszka Lempart (Wróbel) nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.