Moje doświadczenie



Zakres porad
- Neurologia
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 280 zł
Konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta) • 280 zł
Konsultacja z powodu bólu głowy • 280 zł +5 więcej
NIP
Adres firmy
Premium Clinic
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto, Karta płatnicza, Blik
Płatność za konsultację jest obowiązkowa przed jej rozpoczęciem. Dokonywana jest przez płatność online imoje – rozwiązanie dostarczane przez ING Bank Śląski, którego bezpieczeństwo potwierdza certyfikat PCI DSS. Możliwe formy płatności obejmują płatność kartą kredytową lub debetową, przelew z rachunku bankowego, BLIK.
Szczegółowe informacje i regulamin płatności możesz znaleźć na stronie: https://www.premiumclinic.wroclaw.pl/regulamin/
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Białowieska 74a, Fabryczna, Wrocław Przyjmuje na NFZ
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
549 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Szukaj w opiniach
Sortuj opinie według
friendly, kind, competent, quickly absorbed previous history of my problems.
Super kobieta miła ma świetne podejście do pacjenta
Zaangażowanie i pokierowanie w odpowiednim kierunku leczenia . Polecam
Z czystym sumieniem polecam konsultacje z dr Aleksandrę Szczepańską. Jest kompetentna i empatyczna. Z uwagą wysłuchała moich informacji o dolegliwościach, zapoznała się z wynikami badań, niezależnie od posiadanego opisu do badania cierpliwie wytłumaczyła wyniki TK i MR na ekranie komputera i jakie mogą być skutki, przeprowadziła swoje badanie i testy. Ustnie i w formie pisemnej przekazała swoje ustalenia. Wizyta bez pośpiechu i spoglądania na zegarek. Dziękuję pani doktor.
Pani dr w bardzo rzeczowy sposób przeprowadziła wizytę.
Pani Doktor jest zdecydowanie najlepszym lekarzem jakiego miałam okazję odwiedzić. Zawsze zaangażowana, dokładna, a przy tym bardzo sympatyczna :)
Bardzo profesjonalne wizyta po rezonansie wrócę.
Najlepsza lekarka, z jaką miałem do czynienia. Prawdziwa specjalistka, wykazuje ogromną wiedzę, cierpliwość i troskę o pacjenta. Sympatyczna, zawsze gotowa do pomocy.Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Polecam każdemu, kto szuka kompetentnego i życzliwego lekarza.
Dziękuję za opiekę.
Z czystym sumieniem polecam konsultacje z Panią dr Aleksandrę Szczepańską. Jest bardzo empatyczna, miła, kompetentna. Wszystko zawsze cierpliwie wyjaśni, wysłucha pacjenta. Darzę ją pełnym zaufaniem od lat i do niej kieruję osoby potrzebujące pomocy i one również są zadowolene.
Bardzo polecam Panią doktor. Wizyta przebiegła bezproblemowo. Pani doktor jest miła, konkretna i wyjaśnia wszystko z serdecznym uśmiechem.:)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Aleksandra Szczepańska?Aleksandra Szczepańska to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Aleksandra Szczepańska oferuje usługi takie jak: konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta), Konsultacja neurologiczna, badania neurologiczne, konsultacja z powodu bólu głowy, ocena neurologiczna po COVID, konsultacja epileptologiczna (leczenie padaczki) dorośli - pierwsza wizyta, konsultacja epileptologiczna (leczenie padaczki) dorośli - kolejna wizyta, konsultacja online, Konsultacja neurologiczna online.
-
Gdzie Aleksandra Szczepańska ma swój gabinet?Aleksandra Szczepańska przyjmuje pod adresem:
- Podwale 82, lokal 17, wejście OVO Apartamenty Wrocław
- Białowieska 74a Wrocław
-
Czy Aleksandra Szczepańska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Aleksandra Szczepańska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Aleksandra Szczepańska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Aleksandra Szczepańska to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Aleksandra Szczepańska?Języki, których używa Aleksandra Szczepańska to angielski, włoski, polski.
-
Jak Aleksandra Szczepańska umawia wizyty?Aleksandra Szczepańska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Aleksandra Szczepańska?Aleksandra Szczepańska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Aleksandra Szczepańska: co mówią pacjenci?549 osób dodało swoją opinię. Aleksandra Szczepańska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Aleksandra Szczepańska?Aleksandra Szczepańska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Neurolodzy z Allianz w Wrocławiu
Neurolodzy z INTER Polska w Wrocławiu
Neurolodzy z Compensa w Wrocławiu
Neurolodzy z POLMED w Wrocławiu
Neurolodzy z Signal Iduna w Wrocławiu
Neurolodzy z TU Zdrowie w Wrocławiu
Neurolodzy z PZU Zdrowie w Wrocławiu
Neurolodzy z PZU Życie w Wrocławiu
Neurolodzy z GENERALI w Wrocławiu
Neurolodzy z Centrum Medyczne Puławska w Wrocławiu
Więcej (5)