Moje doświadczenie
Adresy (5)
Ubezpieczenia akceptowane pod tym adresem
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • Od 300 zł
Konsultacja dermatologiczna • Od 300 zł +1 więcej
Konsultacja dermatologiczna FFS (opis) • Od 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • Od 300 zł
Konsultacja dermatologiczna FFS (opis) • Od 300 zł
NIP
Adres firmy
Centrum Medyczne Damiana Wałbrzyska 46
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja dermatologa - telemedycyna • 230 zł
Płatność następuje przed realizacją wizyty. Po umówieniu terminu, nastąpi kontakt telefoniczny ze strony konsultanta Centrum Medycznego Damiana, w celu ustalenia adresu email, na który zostanie przekazany linku do strony, na której dokonywana jest płatność.
Pacjencie, jeśli korzystasz z abonamentu lub ubezpieczenia, po umówieniu wizyty zweryfikujemy zakres Twojego uprawnienia.
Jeżeli usługa nie będzie dostępna w zakresie abonamentu lub ubezpieczenia, pacjent nie dokona płatności, wizyta zostanie anulowana.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Call Center Centrum Medycznego Damiana 22 *** 22 22.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Konsultacja telefoniczna:
Centrum Medyczne Damiana świadczy usługi telefonicznie.
Specjalista będzie próbował połączyć się 3-krotnie z Pacjentem. Prosimy o przygotowanie numeru PESEL w celu weryfikacji danych osobowych przez specjalistę.
Rezerwując wizytę w klinice online, umawiana jest konsultacja telefoniczna, a nie w Centrum Medycznym. Adresy placówek, widoczne przy nazwisku lekarza, wskazują jedynie miejsce pracy lekarza.
Z konsultacji telemedycznej może skorzystać każdy pacjent, bez względu na miejsce przebywania i wcześniejszą historię leczenia.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Call Center Centrum Medycznego Damiana 22 *** 22 22.* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
16 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
AS
Po kilku latach walki z trądzikiem, w końcu trafiłam na odpowiedniego specjalistę. Pani Doktor wnikliwie przyjrzała się mojemu przypadkowi, przypisała odpowiednią kurację i leczenie, zaleciła konsultację u pozostałych lekarzy. Po zastosowaniu kuracji trądzik wreszcie znika, brak nowych stanów zapalnych, a pozostałe powoli znikają. Przede mną jeszcze długa droga do pięknej cery, ale początkowe efekty bardzo motywują ;) Polecam!
KM
Pani doktor mimo kompletu pacjentów zgodziła się mnie przyjąć na dodatkową wizytę, wnikliwie przeanalizowała mój przypadek, konsultując go również z okulistą którego zaprosiła do gabinetu, dobrała stosowne leczenie i wskazała ścieżkę dalszego działania. Ze swojej strony serdecznie polecam.
E
Oj niedobrze, bardzo niedobrze.
Pani doktor była okutana we wszystkie możliwe środki bezpieczeństwa. Jako że jest dermatologiem to poszłam na kontrolę zmian skórnych i lekarka podeszła do mnie z niechęcią aby je obejrzeć.
Za to nie omieszkała zwrócić uwagi na moją wagę, szkoda tylko że nie to powinno być tematem tej wizyty.
Daję dwie gwiazki, bo dostałam skierowanie na usunięcie zmian skórnych, ale nie więcej, bo zostałam zlekceważona i uraczona radami o które nie prosiłam. Więcej nie pójdę bo szkoda czasu.
Karola
Pierwsza wizyta przebiegła bardzo dobrze. Od wejścia Pani Doktor Alicja była uśmiechnięta i sympatyczna. Przeprowadziła wywiad, wysłuchała tego co mam do powiedzenia, po czym obejrzała nie tylko buzie, ale i całe ciało. Przepisała antybiotyk, skierowała do ginekologa oraz na badania krwi. Osobiście po pierwszej wizycie jestem zadowolona.
K.
Witam.
Serdecznie polecam Panią doktor. Fajna z niej sympatyczna babka :)
Miałam zmiany skórne w okolicach intymnych. Byłam u 3 dermatologów i 3 ginekologów- każdy miał swoją diagnozę i swoje leki, które owszem pomagały na chwilę, po czym znowu zmiany skórne występowały. i Tak bujałam się z tematem ponad rok czasu !!!!! Przyszłam do Pani doktor - widziała moje przerażenie w oczach jakie to jest dokuczliwe i męczące. Obejrzała przypadek i od razu przepisała na to antybiotyk. Skierowała mnie na testy alergologiczne aby znależć źródło problemu. Znaleźliśmy je. Atybiotyk pomógł i teraz od pół roku nie mam nawet najmniejszej krosteczki :) Polecam , ponieważ Pani doktor mega mi pomogła- co najlepsze, jeszcze powiedziała , że jeśli coś się dzieje to mam nie patrzec na wizyty, kolejki itd. przyjść i ona od razu mnie zbada :)
grazyna.iwaniuk
Pani doktor profesjonalnie podeszła do badania syna. Wizyta przebiegła w miłej, niestresującej atmosferze. Jestem zadowolona. Szkoda tylko, że pani doktor jest oszczędna w słowach.
fkub19
Z Panią Doktor mam już kontakt kilkanaście lat. Wiązało się to leczeniem powikłań natury dermatologicznej po dwóch operacjach onkologicznych. Zawsze skuteczne porady i wskazówki. Poszukiwała nowych rozwiązań. Była otwarta na moje sugestie i wyjaśnienia. Wykazywała cierpliwość i empatię. Miła atmosfera. Będę się jej trzymać. Joanna Kubiczek
Aga
Trzech lekarzy szpikowało mnie antybiotykami, co za każdym razem odchorowywałam, i dopiero dr Kaczmarek, na pierwszej wizycie, zorientowała się, że mój nawracający problem, to po prostu opryszczka, tyle, że pojawiająca się nietypowo - nie na ustach, a na uchu. Szkoda, że tak późno do niej trafiłam.
Marcin Zawadzki
Do p. Doktor trafiłem z ropnym zapaleniem na skórze rąk i nóg - efekt uboczny terapii przez kolejną p. dermatolog z Centrum Damiana.(poza tym jestem alergikiem)
Leczenie standardowe - maść z antybiotykiem. Niestety przyjmując pacjenta co tydzień (3 wizyty) nie pamięta co było na poprzedniej.
Dziś lekarz zaordynowała odstawienie leków antyhistaminowych celem wykonania testów skórnych - kompletnie ignorując zastrzeżenia, że przy obecnym problemie spowoduje to drastyczne pogorszenie stanu skóry.
Starając się wytłumaczyć to p. doktor dałem przykład, że np. wiem, że szkodzi mi klimatyzacja (pracuję w biurze) - to dostałem odpowiedź. To musi pan zmienić pracę (nieważne, że na lekach które dostawałem w Medicoverze stan był stabilny i ogólnie dobry)
Na koniec wypisała zły lek (antybiotyk który stosowałem na skórę juz dwa tygodnie). Na moje stwierdzenie, że od tygodnia stosuję detreomycynę którą p. doktor przepisała stwierdziła: "Niemożliwe, ja panu nie przypisywałam tej maści" - w komputerze oczywiście nie sprawdziła.
Wielkie poczucie własnej wartości, połączone z kompletnym ignorowaniem wiadomości od pacjenta oraz wyników badań i zaleceń innych lekarzy.
Monika
Pani Kaczmarek pomyliła świerzb ze skórą suchą od zimna. Zaleciła olejki i kremy nawilżające konkretnej firmy, za łączną sumę 150 zł.
Ignorowała moje uwagi o tym, że wiem, jak sucha i nienawilżona skóra swędzi i nie jest to ten sam objaw.
Dopiero po 2 dniach, gdy mimo zaleceń "specjalisty" swąd nie ustał, zostałam zdiagnozowana przez innego lekarza, który od razu rozpoznał chorobę.
Nie polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Alicja Kaczmarek?Anna Alicja Kaczmarek to dermatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Alicja Kaczmarek oferuje usługi takie jak: konsultacja dermatologiczna, Konsultacja dermatologiczna, Konsultacja dermatologiczna FFS, konsultacja dermatologa - telemedycyna.
-
Gdzie Anna Alicja Kaczmarek ma swój gabinet?Anna Alicja Kaczmarek przyjmuje pod adresem:
- Włodarzewska 69 A Warszawa
- Niepodlełości 107/109 Warszawa
- Foksal 3/5 Warszawa
- Wałbrzyska 46 Warszawa
- Konsultacje online Warszawa
-
Czy Anna Alicja Kaczmarek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Anna Alicja Kaczmarek oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Anna Alicja Kaczmarek akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anna Alicja Kaczmarek to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Anna Alicja Kaczmarek?Języki, których używa Anna Alicja Kaczmarek to polski.
-
Jak Anna Alicja Kaczmarek umawia wizyty?Anna Alicja Kaczmarek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Alicja Kaczmarek?Anna Alicja Kaczmarek może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Alicja Kaczmarek: co mówią pacjenci?16 osób dodało swoją opinię. Anna Alicja Kaczmarek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Alicja Kaczmarek?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Anna Alicja Kaczmarek: Medicover, Signal Iduna, INTER Polska, Allianz, Compensa, SKOK Asekuracja, TU Zdrowie, Inter Partner Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.
Dermatolodzy z Medicover w Warszawie
Dermatolodzy z Allianz w Warszawie
Dermatolodzy z INTER Polska w Warszawie
Dermatolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Dermatolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Dermatolodzy z Compensa w Warszawie
Dermatolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Dermatolodzy z LUX MED w Warszawie
Dermatolodzy z POLMED w Warszawie
Dermatolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Dermatolodzy z NFZ w Warszawie
Dermatolodzy z PZU Życie w Warszawie
Dermatolodzy z UNIQA w Warszawie
Dermatolodzy z Medica Polska w Warszawie
Dermatolodzy z Płatność Falck w Warszawie
Dermatolodzy z MEDIQA w Warszawie
Dermatolodzy z GENERALI w Warszawie
Dermatolodzy z Axa w Warszawie
Więcej (13)