Moje doświadczenie

Jestem specjalistą psychologii klinicznej, neuropsychologiem.

Wykonuję badania neuropsychologiczne (pamięci i innych funkcji poznawczych) i prowadzę terapię funkcji poznawczych (pamięci, uwagi, funkcji językowych, funkcji wzrokowo-przestrzennych i in.), zarówno dzieci, młodzieży, jak i osób dorosłych (m. in. w przebiegu chorób neurologicznych, wad rozwojowych mózgu, po uszkodzeniu mózgu, przy podejrzeniu chorób neurodegeneracyjnych i in.; także w przypadku zaburzeń funkcji poznawczych po COVID-19).

Zajmuję się diagnozą i terapią psychologiczną dzieci, głównie z zaburzeniami neurorozwojowymi (np. spektrum autyzmu, ADHD, specyficzne zaburzenie rozwoju językowego, opóźniony rozwój mowy, afazja, opóźnienia i dysharmonie w rozwoju dziecka, tiki), a także z różnego rodzaju problemami (np. niska samoocena, lęk, zaburzenia nastroju, trudności szkolne, trudności wychowawcze).

Ukończyłam jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe z psychologii klinicznej na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym, a także 4-letnie szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie psychologii klinicznej (neuropsychologii) i zdałam egzamin państwowy w Centrum Egzaminów Medycznych uzyskując tytuł specjalisty psychologii klinicznej neuropsychologa; jestem ponadto absolwentką studiów pedagogicznych. Stale poszerzam swój warsztat diagnostyczno-terapeutyczny poprzez udział w szkoleniach i konferencjach. Prowadzę także szkolenia dla specjalistów oraz zajęcia dla studentów na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym.

Poza prywatną praktyką przyjmuję także w Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży oraz w Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dorosłych w Gdańskim Centrum Zdrowia (NFZ).

W pracy terapeutycznej z dziećmi stosuję głównie podejście relacyjne, uzupełnione w zależności od potrzeb o techniki behawioralne i poznawczo-behawioralne oraz elementy metody Kids Skills (jestem absolwentką kursów w tym zakresie).

W przypadku młodszych dzieci oraz osób ze schorzeniami neurologicznymi wykonuję wizyty domowe.
więcej

Adresy (2)

Anna Wodzińska Indywidualna Praktyka Psychologiczna i Neuropsychologiczna

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w wieku od 2 lat
Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychologów w pobliżu
Anna Wodzińska Indywidualna Praktyka Psychologiczna i Neuropsychologiczna
ul. Subisława 28, Żabianka, Gdańsk

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w wieku od 2 lat

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychologów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Konsultacja psychologiczna

Od 200 zł

Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)

220 zł

Badania psychologiczne

Od 550 zł

Badania psychologiczne dzieci

Od 550 zł

Badanie inteligencji


+ 9 usług

W jaki sposób ustalane są ceny?

1 opinia pacjenta

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
A
Lokalizacja: W innym miejscu

Przemiła osoba, świetne podejście do dzieci. Dziecko bardzo chętnie uczęszczało na zajęcia. Widać postępy. Serdecznie polecamy.

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

4 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Mam synka Antosia to moje drugie dziecko ma 23 miesiace mam watpliwosci co do jego rozwoju niby wiele jego cech wskazywaloby na autyzm albo po prostu powolny rozwoj . Mysle ze jest wszystko ok ogolnie ale jak kazda mame mnie martwi to ze malo mowi mowi tylko kilka slow .wogole nie mowi mama tzn mowi mama ale nie zwraca sie tak bezposrednio do mnie mowi ta- ta ale tez nie zwraca sie tak do mojego meza, oprocz tegomowi koka -to kolka,la-la -to lalka, ciu cia -to oczywiscie ciuchcia i wola ciu-cia gdy widzi ja w telewizji mowi ka-ka to kaczka tsi- to trzy dla- dwa ,uklada w rzadku zabawki chodzi na przemian raz na palcach raz na stopach udaje ze dzwoni telefonem przy urzyciu dloni ,klocka itd, jak mowie chodz spac to idzie na lozko przykrywa sie kolderka nie reaguje na swoje imie potrafi wskazac niektore czesci twarzy jak jest skupiony i ma ochote rzadko utrzymuje kontakst wzrokowy jest wielkim przytulakiem lubi sie tulic reaguje na slowo nie i czasami na daj ale nie pokazuje palcem gdy czegos chce czy jak cos go zainteresuje gdy chce piciu lapie mnie za reke i prowadzi do kuchni w miejsce gdzie ma sok lub daje mi kubek do reki ogolnie mowi po swojemu i nuci melodie piosenek i podspiewuje sobie po swojemu mwi cieci-to znaczy dzieci lubi krecic sie w kolo i zawsze przed spaniem musi isc zamknac dzwi jak sa otwarte albo tylko przymkniete teraz jest okres swiateczny i mam swiatelka w oknie gdyz zasnie i przebudzi sie w nocy to na ich widok zaczyna plakac i musza byc potem wylaczone w ciagu dnia czy przed zasnieciem mu nie przeszkadzaja tylko jak sie przebudzi. rysuje kredkami po papierze razem z siostra przy stole , jak wypije piciu to czasami wrzuci kubek do zlewu -bo tak robi jego siostra wiec nasladuje ja . Lubi ogladac bajki . nie wiem czy nie wyslac go na badania w zwiazku z jego obeznym rozwojem prosze o porade!!! Obecnie jestem w Angli i tu dobiero za pol roku bedzie mial badania zwiazane z jego rozwojem, ale nie wiem czy trzeba czekac czy juz udac sie z dzieckiem do specjalisty

Szanowna Pani, opisywane objawy nie muszą świadczyć o zaburzeniu, ale myślę, że warto wcześniej skonsultować dziecko ze specjalistą, jeśli rozwój Panią niepokoi. Każde dziecko rozwija się w indywidualnym tempie, w różnym rytmie. Może się okazać, że niedługo nastąpi nagły przyrost słownictwa, ale może się też okazać, że dziecko będzie potrzebować wsparcia w tym zakresie. Radziłabym, przed udaniem się do psychologa dziecięcego, wybrać się z dzieckiem na dokładne badanie słuchu (czasem na oko wydaje się, że ze słuchem powinno być w porządku, a w badaniu okazuje się, że dziecko zbyt słabo słyszy dźwięki mowy). Warto też eksperymentalnie odstawić całkowicie na parę tygodni urządzenia elektroniczne, typu tablet, telefon, telewizor i poobserwować, czy coś się poprawi. Pozdrawiam serdecznie, Anna Przewłócka

mgr Anna Wodzińska (Przewłócka)

Witam. Czy te wyniki badań oznaczają że u dziecka występuje dysleksja? Czyta płynie w przeciętnym tempie z nielicznymi błędami typu przekręcanie wyrazów zmiana litery lub brzmienia końcówek domysły. Uczennica wykazuje słabe rozumienie czytanego tekstu na głos. Przeciętne rozumnie stwierdza się w sytuacji czytania po cichu. Pisząc ze zauważa się występowanie błędów o zróżnicowanym charakterze - niska świadomość ortograficzna - typowo osłabienia percepcjia słuchowa i umiejętności fonoloficzne (słuch fonemenowy analiza i synteza gloskowkoa pamięć fonoloficzna) - typowo słuchowo - wzrokowo zaburzenie integracji tychże funkcji. Poziom graficzny pisma jest obniżony (litery niekształtne pismo niepłynne) tempo pisania przeciętne. Wypowiedzi pisemne i ustne uczennicy są na niskim poziomie pod względem słownictwa i konstrukcji językowej. Z matematyki obserwuje się braki z lat wcześniej dotyczących między innymi działań na ułamkach zwykłych i dziesietnych mnożenia i dzielnie pisemnego oraz podstaw geometrii.

Dzień dobry, opisane trudności mogą wskazywać na występowanie dysleksji rozwojowej, ale nie muszą. Dysleksja rozumiana jest w prawie oświatowym jako specyficzne trudności w uczeniu się - czyli trudności, które nie są uogólnione i nie wynikają np. z obniżonych możliwości intelektualnych, czy z niewystarczającej ilości treningu. O tym, czy stwierdza się u dziecka występowanie dysleksji rozwojowej, decydują specjaliści z poradni psychologiczno-pedagogicznej na podstawie przeprowadzonych badań. Jeśli opisanych trudności nie nazwali w opinii dysleksją, być może upatrują podłoża gdzie indziej albo chcieliby jeszcze raz ocenić dziecko w starszej klasie, po wdrożeniu ćwiczeń. Na pewno warto zapisać dziecko na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (terapię pedagogiczną) w szkole lub w poradni, co pomoże mu skuteczniej mierzyć się z trudnościami edukacyjnymi.

Pozdrawiam serdecznie,
Anna Przewłócka

mgr Anna Wodzińska (Przewłócka)
Zobacz wszystkie odpowiedzi

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Najczęściej zadawane pytania