Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna • 180 zł
Konsultacja psychoterapeutyczna • 180 zł
Psychoterapia • 180 zł
NIP
Adres firmy
Gabinet Zmian
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychologiczna • 180 zł
Psychoterapia • 180 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
1. Pacjent jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za konsultację online najpóżniej na 2 godziny przed konsultacją na wskazany przez Profesjonalistę numer konta bankowego i potwierdzenie tego faktu przez przesłanie potwierdzenia na e-mail lub przez aplikację Whatsapp, chyba że Profesjonalista ustali inaczej.
2. Jeśli Pacjent nie dokona wpłaty zgodnie z ustaleniami, konsultacja nie odbędzie się.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online (opis) • 180 zł
Konsultacja psychologiczna • 180 zł
Psychoterapia • 180 zł +3 więcej
Psychoterapia indywidualna (opis) • 180 zł
Psychoterapia indywidualna dorosłych • 180 zł
Terapia EMDR • 180 zł
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja online
Rymera 4/12, Katowice
180 zł
Gabinet psychoterapii Barbara Romanowska
Po umówieniu wizyty pacjent otrzyma informacje dot. połączenia wideo. Zwykle korzystam z aplikacji WhatsApp.
Konsultacja psychologiczna
Katowicka 46/1, Chorzów
180 zł
Gabinet Zmian
180 zł
Gabinet Zmian
Rymera 4/12, Katowice
180 zł
Gabinet psychoterapii Barbara Romanowska
3 Maja 13/6, Katowice
Centrum Terapii Kontinuum
Konsultacja psychoterapeutyczna
Katowicka 46/1, Chorzów
180 zł
Gabinet Zmian
Psychoterapia
Katowicka 46/1, Chorzów
180 zł
Gabinet Zmian
180 zł
Gabinet Zmian
Rymera 4/12, Katowice
180 zł
Gabinet psychoterapii Barbara Romanowska
Psychoterapia indywidualna
Rymera 4/12, Katowice
180 zł
Gabinet psychoterapii Barbara Romanowska
Prowadzę psychoterapię przede wszystkim w nurcie psychodynamicznym. Uwzględniam indywidualność pacjenta i jego trudności, dostosowując do nich metody pracy.
Pozostałe usługi
Psychoterapia indywidualna dorosłych
Rymera 4/12, Katowice
180 zł
Gabinet psychoterapii Barbara Romanowska
Terapia EMDR
Rymera 4/12, Katowice
180 zł
Gabinet psychoterapii Barbara Romanowska
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
11 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
S.T
Bardzo profesjonalne podejście. Dzięki zaangażowaniu Pani czuję, że zaczynam przeć naprzód. Wizyta przeprowadzona bardzo dokładnie, spokojna, profesjonalna i w przyjaznym otoczeniu.
ES
Pani psycholog jest niezwykle spokojną i łagodną osobą, bardzo kojąco na mnie wpływa. Wzbudza moje zaufanie i czuję się bezpieczna. Mam po raz pierwszy od dawna zalążek nadziei, że jeszcze może być lepiej
Basia
Jestem niesamowicie wdzięczna, że dzięki pomocy Pani Basi, potrafiłam dostrzec to co najważniejsze. Teraz jestem szczęśliwa! Pani Basia wykazuje pełne zaangażowanie, pamięta każdy szczegół z każdej sesji, dopytuje, uważnie słucha, a najważniejsze pomaga zrozumieć emocje, jak działaja nasze mechanizmy, w którą strone warto patrzeć. Jest jak taka dobra wróżka! Polecam z całsgo serca. Pełen profesjonalizm:)
J. P.
Pani psycholog jest bardzo otwarta, empatyczna i zaangażowana. W gabinecie czuję się bezpiecznie i jestem w pełni zadowolona z przebiegu terapii. Czuję, że jestem w dobrych rękach. Polecam!
EB
Pierwszą sesję oceniam bardzo pozytywnie. Zobaczymy jak będzie dalej ale jestem pozytywnie nastawiona i myślę, że uda nam się rozwiązać moje problemy. Dziękuję bardzo i serdecznie polecam.
Odpowiedzi na pytania
5 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Mam na imie Mateusz mam takie pytanie zwiazane z moja dziewczyna. otóz boi sie swoich napadów złosci to znaczy ze jak jest zdenerwowana to wpada w złosc taka ze nie katroluje słów ani ruchów . czy to oznaczło by z cos jest z nia nie tak ? martwie sie o nia wiec dlatego zdecydowalem sie napisac .
Witam! Opisane przez Pana trudności Pana dziewczyny wymagają diagnozy psychologicznej dotyczącej sfery emocji, schematów zachowania, wchodzenia w relacje, aby zweryfikować gdzie leży problem. Jeśli Pana dziewczyna będzie chciała poszukać odpowiedzi na pytanie skąd się biorą te "ataki", polecam konsultację osobistą z psychologiem, psychoterapeutą. Jeśli te ataki występują tylko w Państwa relacji,może być wskazana terapia pary. Pozdrawiam!
Od pewnego czasu zaczynam u siebie podejrzewać rozdwojenie jaźni. Wyczytałam objawy w internecie- wszystko się zgadza ale jak wiadomo czasem Internet kłamie. Zanim pójdę do specjalisty chciałabym się chociaż trochę upewnić aby się przed nimi nie skompromitować. Mianowicie, tak jak pisali mam problemy ze snem, boli mnie głowa a co najgorsze przyłapałam się ze nieświadomie tak jakby mam drugą osobowość. Zaczynam mówić rzeczy oczywiście nieświadomie które do mnie nie pasują. Po wróceniu do danej rozmowy uświadamiam sobie ze tak naprawdę nie jest i nie wiem czemu to mówię. Posiadam gwałtowne zmiany nastroju. W jednej chwili potrafię się śmiać a w drugiej zacząć płakać zupełnie bez powodu, z reszta śmiać tez bez powodu.W jednej chwili jestem sobą (chociaż nie wiem czy tak to można nazwać) a w drugiej kompletnie inna osobą. Wiele rzeczy zapominam i nie mogę się na niczym skupić.
Myślę, że to bardzo cenne, że jest Pani otwarta na kwestie swojego samopoczucia psychicznego. To poczucie, że "coś jest nie tak", szukanie w internecie, to sygnał, aby zwrócić się po pomoc. Dobry diagnosta - psychiatra, psycholog czy psychoterapeuta, odpowiednio kierując wywiadem czy dobierając metody badania, będzie mógł nazwać Pani objawy czy ewentualne zaburzenia, ale ważniejsze od terminów jest dobranie formy pomocy, leczenia. Warto zwrócić uwagę czy osoba jest przeszkolona w diagnozie zaburzeń dysocjacyjnych. Pozdrawiam!
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Barbara Romanowska?Barbara Romanowska to psycholog, psychoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Barbara Romanowska oferuje usługi takie jak: Psychoterapia, Konsultacja psychologiczna, konsultacja psychoterapeutyczna, konsultacja online, Psychoterapia indywidualna dorosłych, psychoterapia indywidualna, Terapia EMDR.
-
Gdzie Barbara Romanowska ma swój gabinet?Barbara Romanowska przyjmuje pod adresem:
- Katowicka 46/1 Chorzów
- Rymera 4/12 Katowice
- 3 Maja 13/6 Katowice
-
Czy Barbara Romanowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Barbara Romanowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Barbara Romanowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Barbara Romanowska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Barbara Romanowska?Języki, których używa Barbara Romanowska to angielski.
-
Jak Barbara Romanowska umawia wizyty?Barbara Romanowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Barbara Romanowska?Obecnie Barbara Romanowska nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Barbara Romanowska: co mówią pacjenci?11 osób dodało swoją opinię. Barbara Romanowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Barbara Romanowska?Barbara Romanowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Kryzys emocjonalny w Chorzowie
Zaburzenia nastroju w Chorzowie
Zaburzenia emocjonalne w Chorzowie
Zaburzenia psychosomatyczne w Chorzowie
Niskie poczucie własnej wartości w Chorzowie
Zaburzenia osobowości w Chorzowie
Zaburzenia w relacjach międzyludzkich w Chorzowie
Zaburzenia odżywiania w Chorzowie
Zaburzenia psychiczne w Chorzowie
Zaburzenia koncentracji w Chorzowie
Więcej (15)