Beata Rajewska
W trakcie specjalizacji (Ginekolog) więcej
Poznań 4 adresy
Nr PWZ: 3416686
287 opiniiMoje doświadczenie

Informujemy, iż nie ma możliwości komunikacji poprzez wiadomości na portalu Znany Lekarz.
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
287 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Super miła atmosfera dbałość o pacjenta zrozumiałe wyjaśnienie problemów
Bardzo sympatyczny pani dr. Wszystkim polecam tylko panią Beatę :)
Pani doktor bardzo profesjonalna i życzliwa. Potrafiła mnie uspokoić (a jestem mega histeryczką) i wyjaśnić na czym polega problem. Będziemy działać dalej
Polecam, miło, przyjemnie, bez stresu. Moja pierwsza Ginekolog i jestem zadowolona w 100%
Bardzo miła Pani. Dogadała z paciętką po angielsku .
Gorąco polecam wspaniała pani doktor wysłucha i zleci badania jakie potrzebne bardzo sympatyczna kobieta
Kobieta z sercem na dłoni.Oprócz tego że jest fachowym lekarzem,jest też cudownym człowiekiem,konietą z którą można swobodnie porozmawiać i
odpowie na każde pytanie dotyczące jej dziedziny.Poświęca czas i uwagę na pacjenta, a to jest dla mnie bardzo ważne. Polecam z czystym sumieniem
Pani Doktor przemiła, wyjaśniła wszystko bardzo dokładnie i uspokoiła. Dobry lekarz z wielkim sercem, polecam :)
Wiktoria
Pani Doktor bardzo miła i sympatyczna, bardzo polecam.
Magda
„Pani Doktor bardzo miła i rzeczowa, badanie zostało przeprowadzone bardzo dokładnie i wieloaspektowo, wywiad wykonano z pełnym wyjaśnieniem bez pośpiechu i z pełnym poszanowaniem pacjenta. Jestem bardzo zadowolona z wizyty.”
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Beata Rajewska?Beata Rajewska to w trakcie specjalizacji (ginekolog). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Beata Rajewska oferuje usługi takie jak: konsultacja ginekologiczna, USG ginekologiczne, cytologia, konsultacja ginekologiczna + USG, konsultacja położnicza + USG, konsultacja ginekologiczna + USG + cytologia, konsultacja położnicza + cytologia, Antykoncepcja, prowadzenie ciąży, USG piersi.
-
Gdzie Beata Rajewska ma swój gabinet?Beata Rajewska przyjmuje pod adresem:
- ul. Polna 33 Poznań
- Podkomorska Gniezno
- Dworcowa 39 Szamotuły
- Kamiennogórska U10 Poznań
-
Czy Beata Rajewska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Beata Rajewska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Beata Rajewska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Beata Rajewska to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Beata Rajewska?Języki, których używa Beata Rajewska to polski, angielski.
-
Jak Beata Rajewska umawia wizyty?Beata Rajewska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Beata Rajewska?Beata Rajewska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Beata Rajewska: co mówią pacjenci?287 osób dodało swoją opinię. Beata Rajewska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Beata Rajewska?Beata Rajewska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.