Moje doświadczenie

Nazywam się Beata Ziółkowska, jestem psychologiem oraz psychoterapeutą w trakcie 4-letniego szkolenia w nurcie poznawczo-behawioralnym. Pracuję z dziećmi powyżej 7 roku życia oraz z młodzieżą i dorosłymi. Zajmuję się m.in. leczeniem zaburzeń lękowych oraz zaburzeń nastroju. Wspomagam w sytuacjach związanych z doświadczeniem kryzysów, trudności w relacjach. Wspieram także osoby przeżywające nadmierny stres oraz borykające się z niskim poczuciem własnej wartości. Towarzyszę kobietom w okresie okołoporodowym oraz rodzicom, którzy zgłaszają się z trudnościami doświadczanymi w rodzicielstwie. Pomagam w lepszym rozumieniu siebie i swojego dziecka, a także wspieram w budowaniu bliskiej relacji. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 Bydgoszczy, w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Świeciu oraz w Centrum Wspierania Rozwoju SENSO w Osielsku. W ramach praktyk miałam okazję zdobywać doświadczenie w NZOZ Centrum Medycznym Gizińscy w Bydgoszczy na dziennym oddziale psychiatrycznym. Obecnie przyjmuję w w Centrum Terapii INTEGROS w Bydgoszczy oraz w Nakle nad Notecią. Swoją pracę poddaję profesjonalnej superwizji.
Moja edukacja w skrócie:
- 5- letnie jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia (UKW, Bydgoszcz)
- 3-semestralne studia podyplomowe – Przygotowanie Pedagogiczne (WSG, Bydgoszcz)
- 4- letnia szkoła psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym (Crescentia, Toruń)- w trakcie.

Na pierwsze spotkanie zapraszam rodziców/ opiekunów prawnych (bez dziecka) w celu przeprowadzenia wywiadu i ustalenia dalszych możliwości współpracy.
więcej

Adresy (2)

Centrum Terapii INTEGROS
Glinki 101, Bydgoszcz

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychologów w pobliżu
Psycholog Beata Ziółkowska
Kościelna 8, Nakło nad Notecią

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychologów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Konsultacja psychologiczna


W jaki sposób ustalane są ceny?

3 opinie pacjentów

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
M
Numer telefonu zweryfikowany
Lokalizacja: Centrum Pomocy Psychologicznej PRZYmnieSTAŃ w Bydgoszczy Konsultacja psychologiczna

Widać, że Pani Beata jest kompetentna w swojej dziedzinie. Podchodzi do sytuacji bardzo profesjonalnie i ostrożnie. Już po pierwszym spotkaniu czujesz, że trafiłeś do profesjonalisty, który Ci pomoże. Miła i sympatyczna osoba, przed którą chcesz się otworzyć. Serdecznie polecam!

A
Numer telefonu zweryfikowany
Lokalizacja: Centrum Pomocy Psychologicznej PRZYmnieSTAŃ w Bydgoszczy

Bardzo kompetentna Pani psycholog,uczciwie i rzeczowo wyjaśniła mi,jak widzi problem. W pełni polecam!

Lokalizacja: Centrum Pomocy Psychologicznej PRZYmnieSTAŃ w Bydgoszczy konsultacja psychologiczna dzieci

Zaangażowana w pomoc,sympatyczna i miła osoba pełna zaufania. Pierwsze spotkanie zrobiło na mnie wrażenie,jestem pozytywnie nastawiona do dalszej współpracy.

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

1 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Czy takie dziecko mogło by się uczyć w szkole specjalnej? Ma obecnie 11 lat. W poradni stwierdzono że nie kwalifikuje się do nauczania specjalnego ale przecież w szkole normalnej sobie nie radzi więc jaki to ma sens. Oczywiście nie napiszę tu wszystkiego co pisze w opinii tylko to skrócę. Stwierdzono że rozwój umysłowy znajduje się na pograniczu normy. Najsłabiej rozwinięte są zdolności praktyczne przyjmują poziom lekkiego upośledzenia umysłowego i wynik to 62. Lepiej rozwinięte są zdolności słowne i przyjmują wynik 82. Z tego wszystkiego tylko zdolności do abstrahowania i tempo uczenia się wzrokowo ruchowego przyjmie wynik przeciętny i wynosi 90. Potem jest opis badania pedagogicznego z którego wynika że dziecko ma duże problemy w czytaniu pisaniu i liczeni. Następnie jest napisane że należy dostosować wymagania edukacyjne ze względu na obniżony rozwój umysłowy obniżony rozwój wielu funkcji poznawczych zaburzony rozwój sfery emocjonalnej oraz liczne braki programowe.

Witam,
warunkiem przyjęcia dziecka do szkoły specjalnej jest posiadanie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. Powyższy dokument wydawany jest przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną ze względu na: niepełnosprawność (dla dzieci i młodzieży: niesłyszących, słabosłyszących, niewidomych, słabowidzących, z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera, i z niepełnosprawnościami sprzężonymi); niedostosowanie społecznie; zagrożenie niedostosowaniem społecznym. Dzieci i młodzież niepełnosprawne mogą pobierać naukę we wszystkich rodzajach szkół publicznych i niepublicznych. Kształcenie to może być prowadzone w formie nauki odpowiednio w: przedszkolach i szkołach, szkołach lub oddziałach – integracyjnych, przedszkolach i szkołach lub oddziałach – specjalnych. Jeśli w poradni stwierdzono, że dziecko nie jest niepełnosprawne intelektualnie (nawet jeśli wynik jest na pograniczu normy) to oznacza, że uczeń nie kwalifikuje się do nauczania specjalnego i nie jest możliwe aby został przyjęty do szkoły specjalnej. Warto byłoby się przyjrzeć czy jest to pierwsze badanie dziecka? Od kiedy rozpoczęły się problemy w nauce? Z czego wynika taka rozbieżność między skalami? Konieczne jest wykonanie za jakiś czas badania kontrolnego intelektu. Podejrzewam, że jego orientacyjny termin został wyznaczony w dokumencie, który Państwo otrzymali. Jeśli posiadają Państwo opinię o dostosowaniu wymagań edukacyjnych to warto zadbać oto aby przedłożyć ją w szkole i aby zapoznali się z nią wszyscy nauczyciele pracujący z uczniem. Dzięki temu nauczyciele będą wiedzieli w jaki sposób pracować z dzieckiem oraz w jakie zajęcia dodatkowe powinien zostać wdrożony uczeń. To co Państwo mogą zrobić w domu aby pomóc dziecku w nauce:
- Stosowanie maksymalnie konkretnych instrukcji (dziecko najlepiej żeby tego doświadczyła, dotknęło).
- Warto wspomagać tok myślenia dziecka dodatkowymi pytaniami naprowadzającymi. Pomocne może być odwoływanie się do sytuacji bliskich doświadczeniom życiowym dziecka, np. przy omawianiu nowych zagadnień, rozwiązywaniu zadań (konkretyzacja). Ważne jest sprawdzanie czy dziecko zrozumiało kierowane do niego pytanie lub polecenie. Gdyby nie rozumiało – pytanie należy zmodyfikować, ukonkretnić. Warto także po podaniu pytania pamiętać o tym aby dać dziecku czas na zastanowienie się. Pozdrawiam, B. Ziółkowska

mgr Beata Ziółkowska

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Najczęściej zadawane pytania