Moje doświadczenie
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja kardiologiczna • 255 zł
ECHO serca • 285 zł
Konsultacja kardiologiczna + ECHO serca • 420 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja kardiologiczna • 255 zł
Konsultacja kardiologiczna • 255 zł
ECHO serca • 285 zł +3 więcej
ECHO serca • 285 zł
Konsultacja kardiologiczna + ECHO serca • 420 zł
Konsultacja kardiologiczna + ECHO serca • 420 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
87 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Łukasz
Pani doktor to prawdziwa profesjonalistka. Wyróżnia się cierpliwością, rzeczowością i spokojem, z jakim podchodzi do pacjenta. Wszystko tłumaczy w zrozumiały sposób, rozwiewając wszelkie wątpliwości. Dodatkowo jej miłe i życzliwe podejście sprawia, że wizyta staje się komfortowym doświadczeniem. Zdecydowanie godna polecenia specjalistka, do której chce się wracać.
Maria
Pani Doktor była bardzo miła, wszystko wyjaśniała, ogólnie wzięła mnie na poważnie. Niestety wiadomo jak czasami niektórzy lekarze "słuchają" młodych kobiet, a Pani Doktor Puzio sprawiła, że czułam się naprawdę wysłuchana. Bardzo bardzo polecam!
Yuliia Prokhorenko
Bardzo się martwiłam, ale moje oczekiwania były uzasadnione. Polecam Panią Ewę . Uważałem na mój problem, kontrola była dokładna, zalecenia też. Bardzo uprzejmy i miły lekarz.
Katarzyna
Chciałam zarezerwować wizytę u dr Ewa Puzio, przez znany lekarz - nie udało mi sie, ponieważ ponieważ "lekarz nie przyjmuje pacjentów w tym wieku" - to chyba przesada - a w jakim wieku można? I może jeszcze najlepiej być całkiem zdrowym... Dla zainteresowanych - jestem po 50ce.
Magdalena
Na ten moment nie mam żadnych uwag.
Pani Dr jest bardzo skrupulatna, konkretna, dokładnie wyjaśnia dalsze kroki/zalecenia. jednocześnie stara się używać inkluzywnego nie deprecjononującego języka, nie ma się poczucia bycia 'petentem' a wręcz przeciwnie- zdecydowanie polecam.
Maciej
Dokładny wywiad, szczegółowy opis diagnozy i z czego on wynika, profesjonalna i bardzo miła wizyta. Goraco polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Puzio?Ewa Puzio to kardiolog, internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Puzio oferuje usługi takie jak: konsultacja kardiologiczna, ECHO serca, konsultacja kardiologiczna + ECHO serca.
-
Gdzie Ewa Puzio ma swój gabinet?Ewa Puzio przyjmuje pod adresem:
- Starowiejska 47 Gdynia
- Obrońców Wybrzeża 1/3 Gdynia
- Stefana Batorego 28/32 Gdynia
- Grunwaldzka 163 Gdańsk
-
Czy Ewa Puzio przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Puzio nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Puzio akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Puzio to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Puzio?Języki, których używa Ewa Puzio to angielski.
-
Jak Ewa Puzio umawia wizyty?Ewa Puzio używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Puzio?Ewa Puzio może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Puzio: co mówią pacjenci?88 osób dodało swoją opinię. Ewa Puzio ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Puzio?Ewa Puzio nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.