Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 300 zł
Konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta) • 300 zł
Wizyta domowa (opis) • 500 zł
NIP
Adres firmy
Adolfa Dygasińskiego 126, Jędrzejów
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta) • 300 zł
Konsultacja neurologiczna • 300 zł
Konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta) • 300 zł +1 więcej
Wizyta domowa (opis) • 500 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online - kontynuacja leczenia + e-recepta • 150 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Gotówka
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Galeria
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta)
Adolfa Dygasińskiego 126, Jędrzejów
300 zł
Jędrzejowskie centrum medyczne, Adolfa Dygasińskiego 126 - rejestracja w ośrodku, dodatkowo przyjęcia bez zapisu
Konsultacja neurologiczna
Planty 16c/20, Kielce
300 zł
Planty 16c lokal 20 pietro 3cie- Poradnia Neurologiczna, Kielce
Adolfa Dygasińskiego 126, Jędrzejów
300 zł
Jędrzejowskie centrum medyczne, Adolfa Dygasińskiego 126 - rejestracja w ośrodku, dodatkowo przyjęcia bez zapisu
Konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta)
Planty 16c/20, Kielce
300 zł
Planty 16c lokal 20 pietro 3cie- Poradnia Neurologiczna, Kielce
Adolfa Dygasińskiego 126, Jędrzejów
300 zł
Jędrzejowskie centrum medyczne, Adolfa Dygasińskiego 126 - rejestracja w ośrodku, dodatkowo przyjęcia bez zapisu
Konsultacja online - kontynuacja leczenia + e-recepta
150 zł
Konsultacja online
Pozostałe usługi
Wizyta domowa
Planty 16c/20, Kielce
500 zł
Planty 16c lokal 20 pietro 3cie- Poradnia Neurologiczna, Kielce
wizyty domowe prosze ustalać telefonicznie!
Adolfa Dygasińskiego 126, Jędrzejów
500 zł
Jędrzejowskie centrum medyczne, Adolfa Dygasińskiego 126 - rejestracja w ośrodku, dodatkowo przyjęcia bez zapisu
wizyty domowe prosze ustalać telefonicznie!
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
657 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Barbara K.
Podczas wizyty Pan doktor jest uśmiechnięty, co sprawia, że nie czułam się zestresowana. A co najważniejsze udziela informacji w sposób zrozumiały dla pacjenta. Poza tym umie słuchać, co odbieram jako szacunek do pacjenta.
Klaudia
Polecam serdecznie!
Przyjemna wizyta, wszystko dobrze wyjaśnione, widać duże doświadczenie i powołanie :)
Krystyna
Lekarz bardzo profesjonalny,wyrozumiały,szukający przyczyn choroby.Polecam pana Doktora.
AnnaB.
Pan Doktor rzetelnie instruuje pacjenta nt. przypadłości jego choroby, postępowania w razie zagrożeń z niej wynikających oraz leczenia (czym, dlaczego i jak leczyć). Oceniam wizytę maksymalnie dobrze, jako najlepszego specjalistę u którego byłam.
Wiktoria
Polecam wizyty u doktora, trafnie zdiagnozował moja przypadłość. Jest on osoba bardzo wyrozumiała, rozumie potrzeby pacjenta.
Paweł
Bardzo pozytywnie oceniam wizytę. Polecam Pana Doktora innym pacjentom.
Zbigniew
szczegółowe badanie oraz wywiad , wstępna diagnoza wraz z wyjaśnieniami pomogły zrozumieć złożoność problemu
Robert
COOL,COOL,COOLC,OOL,COOL,COOL,COOL,COOL,COOLC,OOL,COOL,COOL,COOL,COOL,COOLC,OOL,COOL,COOL,COOL,COOL,COOLC,OOL,COOL,COOL,
Emem
Pan doktor to lekarz z powołania. Zawsze stara się pomóc, nie bagatelizując. Do tego jest miłym , ale przede wszystkim rzetelnym lekarzem. Polecam
JJ
Super lekarzWszystko wytłumaczone od A do Z Serdecznie polecam jeśli ktoś szuka dobrego neurologa
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ireneusz Bracki?Ireneusz Bracki to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ireneusz Bracki oferuje usługi takie jak: konsultacja online - kontynuacja leczenia + e-recepta, Konsultacja neurologiczna, konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta), Wizyta domowa.
-
Gdzie Ireneusz Bracki ma swój gabinet?Ireneusz Bracki przyjmuje pod adresem:
- Adolfa Dygasińskiego 126 Jędrzejów
- Planty 16c/20 Kielce
-
Czy Ireneusz Bracki przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Ireneusz Bracki oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Ireneusz Bracki akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ireneusz Bracki to: Gotówka.
-
Jak Ireneusz Bracki umawia wizyty?Ireneusz Bracki używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ireneusz Bracki?Ireneusz Bracki może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ireneusz Bracki: co mówią pacjenci?657 osób dodało swoją opinię. Ireneusz Bracki ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ireneusz Bracki?Ireneusz Bracki nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.