Moje doświadczenie
Zakres porad
- Neurologia
Adresy (3)
Adolfa Dygasińskiego 126, Jędrzejów
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta) • 300 zł
Konsultacja neurologiczna • 300 zł
Konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta) • 300 zł +1 więcej
Wizyta domowa (opis) • 500 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 300 zł
Konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta) • 300 zł
Wizyta domowa (opis) • 500 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online - kontynuacja leczenia + e-recepta • 300 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Gotówka
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Galeria

Usługi i ceny
Konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja neurologiczna
Konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta)
Konsultacja online - kontynuacja leczenia + e-recepta
Wizyta domowa
W jaki sposób ustalane są ceny?
694 opinie pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Wyróżnione
Otrzymałem fachową i empatyczną opiekę. Lekarz dokładnie wysłuchał, przeprowadził szczegółowe badanie i zaproponował skuteczne leczenie. Czułem się zaopiekowany i w pełni zrozumiany. Polecam z całego serca!
Pan Doktor rzetelnie instruuje pacjenta nt. przypadłości jego choroby, postępowania w razie zagrożeń z niej wynikających oraz leczenia (czym, dlaczego i jak leczyć). Oceniam wizytę maksymalnie dobrze, jako najlepszego specjalistę u którego byłam.
Zdecydowanie polecam Pana Doktora! Szczegółowo wyjaśnił wyniki badań, odpowiedział na pytania, rozwiał wszelkie wątpliwości i obawy, wskazał dalsze kroki postępowania leczenia. Przyjazne i kulturalne podejście do pacjenta, zadbany, nowy gabinet. Oby więcej takich specjalistów!
Wszystkie opinie
Doktor Bracki, to świetny specjalista, uważnie słucha pacjenta. Była to moja pierwsza wizyta, ale na pewno nie ostatnia, wszystko dokładnie potrafi wyjaśnić. Lekarz naprawdę godny polecenia .
Polecam bardzo pana doktora .Wszystko wyjaśnił, mogłabym powiedzieć, że to najlepszy lekarz w Jędrzejowie.Wizyta na czas. Leki działają...oby więcej takich empatycznych ludzi
Bardzo kompetentny i zaangażowany lekarz. Potrafi nawiązać odpowiedni kontakt z pacjentem.
Po pierwszej wizycie ( na pewno nie ostatniej) i szukania pomocy u innych lekarzy możemy stwierdzić z mężem że jest to bardzo dobry lekarz z ogromną wiedzą, przeprowadza szczegółowy wywiad i do tego jest miłym człowiekiem. Nawet w poczekalni słychać było same pozytywy na temat doktora. Pierwsza wizyta,postawienie diagnozy. Po roku czasu szukania pomocy gdzie indziej na szczęście trafiliśmy tutaj. Dziękujemy Panie Doktorze.
Karol
Lekarz i człowiek na wysokim poziomie, zaangażowany, dobry specjalista, z dużą wiedzą i empatycznym podejściem do pacjenta.
Doktor Bracki, to świetny specjalista, uważnie słucha pacjenta. Już po pierwszej wizycie potrafi właściwie i trafnie dobrać leki. Lekarz naprawdę godny polecenia .
Pan doktor wysłuchał cierpliwie co mi dolega i wytlumaczyl przyczyny bólu. Czy przepisane leki pomogą, to się okaże.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ireneusz Bracki?Ireneusz Bracki to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ireneusz Bracki oferuje usługi takie jak: konsultacja online - kontynuacja leczenia + e-recepta, Konsultacja neurologiczna, konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta), Wizyta domowa.
-
Gdzie Ireneusz Bracki ma swój gabinet?Ireneusz Bracki przyjmuje pod adresem:
- Adolfa Dygasińskiego 126 Jędrzejów
- Planty 16c/20 Kielce
-
Czy Ireneusz Bracki przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Ireneusz Bracki oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Ireneusz Bracki akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ireneusz Bracki to: Gotówka.
-
Jak Ireneusz Bracki umawia wizyty?Ireneusz Bracki używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ireneusz Bracki?Ireneusz Bracki może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ireneusz Bracki: co mówią pacjenci?694 osób dodało swoją opinię. Ireneusz Bracki ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ireneusz Bracki?Ireneusz Bracki nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.