Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
27 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
JM
Bardzo rzeczowe i konkretne wyjaśnienie problemu. Gorąco polecam
SC
Pani Izabela jest bardzo dobra i konkretna. Świetne podejście do dzieci , mój synek zawsze wychodzil z gabinetu zadowolony :)
Bozena K.
Pani doktor kompetentna, rzeczowa, wszystko dokładnie wyjaśnia, przedstawia różne możliwości leczenia, polecam bardzo
Malwina G.
Cudowna Pani Doktor. Fantastyczne podejście do dzieci córeczka zachwycona bez problemów można było wykonać wszystkie badania. Polecam z całego serca!
Marlena
fachowo, merytorycznie z bardzo przyjaznym podejściem do pacjenta. Szczegółowe informacje przekazane w jasny sposób. Dziękuję Pani Doktor:)
Agnieszka eF
Wspaniała Pani Doktor! Z ogromnym zaangażowaniem i cudownym podejściem do dzieci - nawet z ADHD :)! Bardzo delikatna i dbająca o komfort dziecka w trakcie nieprzyjemnego badania. Polecam wizytę każdej zestresowanej mamie, która stoi przed decyzją wycięcia migdałków. Pani doktor odpowiedziała na wiele moich pytań bez cienia zniecierpliwienia. W internecie spotkałam się z opiniami, że Pani Doktor jest niesympatyczna -BZDURA!
Ania
Całe badanie dokładnie wykonane a następnie szczegółowo wyjaśnione. Pani doktor z dużym zaangażowaniem oraz bardzo fajnym podejściem do dziecka. Szczerze polecam!
Justyna
Pani doktor bardzo miła, szczegółowo przeprowadziła wywiad i badanie. Bardzo dziękuje za pomoc i wskazówki.
MMM
Pani Doktor konkretna, rzeczowa, wyjaśniła wszystko bardzo dokładnie zarówno mi jak i dziecku. Bardzo pozytywne odczucia.
Paweł
Pani Izabela to jeden z najlepszych specjalistów które są mi znane.
Moja choroba należy do tych bardziej skomplikowanych, z która zmagałem się na przestrzeni niemal 20 lat. Dopiero po przeprowadzonej operacji ucha i skutecznym leczeniu pooperacyjnym jestem na dobrej drodze do odzyskania zdrowia. Jestem bardzo wdzięczny za okazaną mi pomoc!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Izabela Kelar?Izabela Kelar to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Izabela Kelar oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja laryngologiczna dzieci, badanie słuchu, Konsultacja laryngologiczna z endoskopią, płukanie uszu.
-
Gdzie Izabela Kelar ma swój gabinet?Izabela Kelar przyjmuje pod adresem:
- Starzyńskiego 3-4 Szczecin
- Wielka Odrzańska 27 Szczecin
-
Czy Izabela Kelar przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Izabela Kelar nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Izabela Kelar akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Izabela Kelar to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Izabela Kelar?Języki, których używa Izabela Kelar to angielski.
-
Jak Izabela Kelar umawia wizyty?Izabela Kelar używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Izabela Kelar?Obecnie Izabela Kelar nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Izabela Kelar: co mówią pacjenci?27 osób dodało swoją opinię. Izabela Kelar ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Izabela Kelar?Izabela Kelar nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.