Moje doświadczenie
Adresy (4)
Sportowa 10, Kalisz
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajBadanie neurologiczne dla lekarza medycyny pracy/pracodawcy/do szkoły/uczelni/do praktyk
Konsultacja neurologiczna (opis) • 350 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online (opis) • 300 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna (opis) • 350 zł
Badanie neurologiczne dla lekarza medycyny pracy/pracodawcy/do szkoły/uczelni/do praktyk
NIP
Adres firmy
Dembińskiego 20/5, Ostrów Wielkopolski
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna (opis) • 350 zł
Badanie neurologiczne dla lekarza medycyny pracy/pracodawcy/do szkoły/uczelni/do praktyk • Darmowa usługa
NIP
Adres firmy
Galeria
1027 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Wszystkie opinie
Leokadia
Rzetelne i ematyczne podejście, mam nadzieję ze zaordynowane leczenie i diagnoza będą skuteczne
K
Lekarz przesympatyczny.wyjasnil wszystko.czwkamamy na działanie leków
Mariola
Pan doktor bardzo empatyczny ,profesjonalista. Skuteczne leczenie Polecam
Kasia
Jestem bardzo zadowolona, pan doktor szczegółowo wszystko wyjaśnia i tłumaczy. Polecam
Anna
Dobra lokalizacja,konkretna rozmowa,spokojne podejście do pacjenta
KN
Bardzo dobry specjalista, postawił prawidłową diagnozę już na pierwszej wizycie, przepisał skuteczne leki, pomógł, czuję się lepiej, kontynuuję leczenie. Dziękuję bardzo! Bardzo kontaktowy człowiek, przyjazny gabinet.
Małgorzata Szczepańska
Witam.
Podchodzę do lekarzy sceptycznie. Przez dwanaście lat różnie mnie traktowano. Nie poświęcano mi czasu. Traktowano jak osobę, która przesadza, a ból narastał.
To była moja pierwsza wizyta u Doktora, jestem w trakcie/ po rzucie nie wiem jak to określić. Pierwsze wrażenie o dziwo dobre. Zostałam wysłuchana, nie przeszkadzało, że nie mówiłam zbyt
poprawnie, konkretnie, przerywałam gdy coś chciałam dodać,bo mam problem z pamięcią.
Doktor był sympatyczny i miły. Poczułam, że zostałam potraktowana z szacunkiem.
Pan Doktor nie kierował się innymi tylko myślał samodzielnie. Wtoczył leczenie, dziś zaczynam. Może się uda choć mam trudny i delikatny organizm. Jedno mogę powiedzieć, nie zawsze przy chorobach można liczyć na cuda lub poprawę będę zadowolona jeśli Pan Doktor zmniejszy ból.
To była dobra, w przyjaznej atmosferze wizyta. Byłam pozytywnie zaskoczona przebiegiem wizyty.
Trzymam kciuki aby się udało.
Szczerze polecam.
Kasia
Opinie pacjentów przekonały mnie do wizyty i naprawdę cieszę sie, ze sie zdecydowałam.
Szczerze polecam...lekarz godny polecenia..
Wiesław
Pan doktor wszystko rzetelnie wyjaśnił, na pierwszej wizycie postawiona diagnoza i wdrożono leczenie, czekam na efekty I wizytę kontrolną. Polecam bardzo.
Ela
Lekarz moich dolegliwości, miał czas dla pacjenta.
Polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Jacek Pełka?Jacek Pełka to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Jacek Pełka oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, Badanie neurologiczne dla lekarza medycyny pracy/pracodawcy/do szkoły/uczelni/do praktyk, badanie neurologiczne dla lekarza medycyny pracy/pracodawcy/do szkoły/uczelni/do praktyk, konsultacja online.
-
Gdzie Jacek Pełka ma swój gabinet?Jacek Pełka przyjmuje pod adresem:
- Sportowa 10 Kalisz
- Długa 20d Łowicz
- Dembińskiego 20/5 Ostrów Wielkopolski
-
Czy Jacek Pełka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Jacek Pełka oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Jacek Pełka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Jacek Pełka to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Jacek Pełka?Języki, których używa Jacek Pełka to angielski.
-
Jak Jacek Pełka umawia wizyty?Jacek Pełka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Jacek Pełka?Jacek Pełka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jacek Pełka: co mówią pacjenci?1027 osób dodało swoją opinię. Jacek Pełka ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Jacek Pełka?Jacek Pełka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.