Moje doświadczenie
Od 2013 roku pracuję na stanowisku psychologa. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w czasie pracy m.in. w Ośrodku Interwencji Kryzysowej, Ośrodku Wspierania Dziecka i Rodziny oraz Punkcie Konsultacyjnym.
Pracuję w ramach spotkań indywidualnych z osobami dorosłymi, które doświadczają różnego rodzaju kryzysów życiowych. Udzielam wsparcia osobom, które przeżywają żałobę, doświadczają stresu związanego z różnymi sytuacjami, mają trudności w relacjach, odczuwają obniżony nastrój, lęk, przeżywają kryzysy związane z rozstaniem lub rozwodem.
Moją pracę opieram głównie na terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, która skupia się przede wszystkim na zasobach Pacjenta. Pracuję w podejściu integracyjnym, które czerpie z różnych nurtów, aby dostosować się do potrzeb danej osoby. Ważne jest dla mnie zbudowanie dobrej relacji terapeutycznej, opartej na wzajemnym szacunku i zaufaniu oraz empatycznym spojrzeniu na drugiego człowieka.
Na przestrzeni lat brałam udział w wielu szkoleniach, które miały na celu rozwój moich umiejętności zawodowych (między innymi w kursie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach), uczestniczę także w regularnych superwizjach.
Do zobaczenia :)
* Udostępnione grafiki dotyczą pracy całego Centrum - mają charakter poglądowy i mogą występować zmiany. W razie konieczności dostosowania/dobrania innej daty spotkania lub w sytuacji nagłej, recepcja podejmie próbę nawiązania kontaktu w celu uzgodnienia dogodnego terminu i formy spotkania w zależności od możliwości, czy to stacjonarnie, czy online.
Adresy (6)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (opis) • 220 zł
Konsultacja psychologiczna dla par (opis) • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (opis) • 220 zł
Konsultacja psychologiczna dla par (opis) • 300 zł +2 więcej
Opinia psychologiczna (opis) • 200 zł
Zaświadczenie psychologiczne (opis) • 70 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (opis) • 220 zł
Konsultacja psychologiczna dla par (opis) • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (opis) • 220 zł
Konsultacja psychologiczna dla par (opis) • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (opis) • 220 zł
Konsultacja psychologiczna dla par (opis) • 300 zł
NIP
Adres firmy
⭐️ G-Home Centrum Psychologiczno-Medyczne
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
1) W dniu rezerwacji terminu zrób przelew na konto G-Home sp. z o.o., mBank: 96 **** **** **** **** **** **** oraz prześlij potwierdzenie przelewu na adres email: ***********************. Tym sposobem, termin zostanie w pełni zarezerwowany dla Ciebie
2) Wpisz swoje imię i nazwisko oraz datę konsultacji w tytule przelewu.
3) A co jeśli coś mi wypadnie?
Zawsze można odwołać lub przełożyć wizytę 24h przed jej terminem. W takim przypadku, otrzyma Pan/i zwrot kosztów. Jeżeli wizyta zostanie odwołana mniej niż 24 h przez konsultacją, zwrot kosztów nie będzie możliwy. Ale bez obaw, przypomnimy Ci o nadchodzącym terminie wizyty, więc będzie możliwość odwołania jej na czas.
4) To wszystko. Dziękuję za Twoje zaufanie.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja online
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży
Konsultacja psychologiczna dla par
Opinia psychologiczna
+ 1 usługa
W jaki sposób ustalane są ceny?
9 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
K.b
Nadgorliwość zamiast wytłumaczyć co i jak to odrazu przesadza
S.J.
Jestem po kilku wizytach u Pani Psycholog i jestem zadowolona ze współpracy. Pani Psycholog dopytuje i zadaje pytania, które służą późniejszej refleksji czy to w gabinecie czy już samemu. Wiem, że będzie to dłuższą współpraca.
M.S.
Wizyty umawiam dla bliskiej mi osoby. Widzę postępy po każdym spotkaniu, mimo, że proces odzyskiwania równowagi życiowej nie jest prosty, to pani Kasia potrafi w trafny i przyjazny sposób poradzić sobie z pacjentem. Zdecydowanie polecam panią psycholog, jest bardzo empatyczną osobą, umie wysłuchać, szuka przyczyny problemu oraz pomaga w znalezieniu rozwiązania :)
M.M
To była moja pierwsza wizyta u pani Katarzyny ale serdecznie polecam ją każdemu. Bardzo empatyczna pani psycholog. Widać, że uważnie słucha i analizuje co pacjent ma do powiedzenia.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Okopna-Matuszewska?Katarzyna Okopna-Matuszewska to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Okopna-Matuszewska oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna, opinia psychologiczna, Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży, Konsultacja psychologiczna dla par, zaświadczenie psychologiczne, konsultacja online.
-
Gdzie Katarzyna Okopna-Matuszewska ma swój gabinet?Katarzyna Okopna-Matuszewska przyjmuje pod adresem:
- Kazimierza Pułaskiego 17 Zabrze
- Zwycięstwa 14/45 Gliwice
- Tadeusza Kościuszki 63 Chorzów
- Sokolska 80/2 Katowice
- Encyklopedyczna 2a/4 Warszawa
-
Czy Katarzyna Okopna-Matuszewska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Okopna-Matuszewska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Katarzyna Okopna-Matuszewska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Okopna-Matuszewska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Okopna-Matuszewska?Języki, których używa Katarzyna Okopna-Matuszewska to angielski.
-
Jak Katarzyna Okopna-Matuszewska umawia wizyty?Katarzyna Okopna-Matuszewska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Okopna-Matuszewska?Katarzyna Okopna-Matuszewska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Okopna-Matuszewska: co mówią pacjenci?9 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Okopna-Matuszewska ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Okopna-Matuszewska?Katarzyna Okopna-Matuszewska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.