Moje doświadczenie
Szanowni Państwo jeśli umówiliście się Państwo na wizytę oneline i otrzymaliście informację, że lekarz odwołał wizytę to jest to spowodowane problemami technicznymi.
W przypadku kiedy otrzymacie Państwo takiego sms-a prosimy Państwa o kontakt telefoniczny w sprawie umówienia u nas wizyty. W Medikorze jeśli lekarz odwołuje wizytę, to kontaktujemy się z pacjentem telefonicznie aby poinformować, że lekarz odwołał przyjęcia w danym dniu i zaproponować Państwu inny dogodny termin. Nigdy w tym celu nie używamy maili i sms-ów
Zespół Medikoru
Adresy (2)
Ubezpieczenia akceptowane pod tym adresem
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 250 zł
Konsultacja online • 200 zł
Konsultacja telefoniczna • 200 zł +6 więcej
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
18 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
I.I
Wizyta trwała 3 minuty. Takiego bólu przy wyciąganiu wosku dawno nie czułam. Zero delikatności. Nigdy więcej nie wrócę do tej przychodni ani do pani doktor niestety. Nie polecam.
Marzena
Wizyta trwała cztery minuty za które zapłaciłam dużo i nie dostałam sensownego leczenia
Katarzyna
Niestety nie polecam wizyty u Pani dr Adamowicz. Przyjechaliśmy z 1,5-rocznym synem na ocenę migdałka podniebiennego. Cała wizyta trwała 3 minuty. Obejrzenie nosa, uszu oraz gardła łącznie może 10 sekund. Badane narządy bez zastrzeżeń, po czym kilka dni później na wizycie u innego laryngologa wyjęta została woskowina o średnicy ok 3mm z ucha. Z plusów punktualność oraz komunikacja. Natomiast z minusów: błyskawiczne badanie, brak jednoznacznych zaleceń, enigmatyczne zaświadczenie do lekarza rodzinnego, brak szczegółowego wywiadu/historii choroby. Niemniej jednak życzę wszystkiego dobrego.
M.B
Bardzo miła, profesjonalna Pani Doktor. Szczegółowy wywiad, zapisała dobre leki. Zainteresowała się nie tylko moim problemem z zatokami,ale i całościowo. Badała gardło, słuch, nos. Polecam z całego serca. Nareszcie dostałam konkretną pomoc. Dziękuję :)
Mama 5-cio latka
No po dzisiejszej wizycie z dzieckiem u innego laryngologa mogę powiedzieć,że jestem bardzo zawiedziona wizytą u Pani Adamowicz która nie mogła zbadać dziecku słuchu gdyż coś tam się nie pokazywało na urządzeniu. Powiedziała,że mamy pojechać do poradni audiologicznej. Dziś w poradni lekarz w szoku, że dziecko słuch ma idealny ale uszy dosłownie purpurowe taki stan zapalny i żebyśmy natychmiast lekarza zmienili bo to jest niemożliwe,że tego nie zauważył.
Nina
Pani doktor sympatyczna, ale niestety krople i tabletki przeciwalergiczne przepisywane na kolejnych wizytach nie pomogły. Inny lekarz po zbadaniu i obejrzeniu tych samych wyników badań stwierdził , że może pomóc tylko tympanopunkcja wykonana w trybie ostrodyżurowym. I pomogła. Szkoda, że tyle czasu musiałam cierpieć.
mgrasta
Dokładny wywiad, szczegółowe badanie, zalecone leczenie (leki) przyniosło poprawę już po kilku dniach. Polecam!
wanda
to moja kolejna wizyta u Pani Doktor. to konkretna kompetentna lekarka.Rozwiazala moj problem.Mila atmosfera sympatyczny lekarz polecam.
Anna
W trakcie badania bardzo profesjonalne wyjaśnienie co jest badane i jaki ma wpływ na dalsze leczenie.
Mateusz
Jeden z lepszych fachowców z jakimi miałem przyjemność. Fachowa pomoc doradca i co najważniejsze przyjazny gabinet
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Magdalena Adamowicz?Magdalena Adamowicz to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Magdalena Adamowicz oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja telefoniczna, konsultacja online, płukanie uszu, płukanie zatok, tamponada nosa, Paracenteza, przedmuchiwanie trąbek słuchowych, nacinanie ropni.
-
Gdzie Magdalena Adamowicz ma swój gabinet?Magdalena Adamowicz przyjmuje pod adresem:
- Piastów 16. Września
- Braniewska 20 Poznań
-
Czy Magdalena Adamowicz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Magdalena Adamowicz nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Magdalena Adamowicz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Magdalena Adamowicz to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
Jak Magdalena Adamowicz umawia wizyty?Magdalena Adamowicz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Magdalena Adamowicz?Obecnie Magdalena Adamowicz nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Magdalena Adamowicz: co mówią pacjenci?18 osób dodało swoją opinię. Magdalena Adamowicz ma średnią ocen 3 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Magdalena Adamowicz?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Magdalena Adamowicz: Medicover, Allianz, Compensa, Swissmed, SKOK Asekuracja, Interubezpieczenia, enel-med, MediPartner Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.