Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 343 zł
Konsultacja neurologiczna • 343 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 343 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja neurologiczna • 300 zł
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja neurologiczna
Postępu 6, Warszawa
343 zł
Centrum Medyczne ENEL-MED - oddział Postępu
Postępu 6, Warszawa
343 zł
Centrum Medyczne ENEL-MED - oddział Postępu
Domaniewska 49, Warszawa
343 zł
Centrum Medyczne enel-med – oddział Domaniewska
Bobrowiecka 9, Warszawa
300 zł
Radio Medica
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
13 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
A.
Odmówienie wystawienia recepty na leki które przyjmuje na stałe . Czekanie na wizytę na marne . Zmarnowany czas i czas bez leków który prowadzi do pogorszenia stanu zdrowia
lek. Magdalena Mendel-Wójcik
Dzień dobry. Nie przypominam sobie abym odmówiła pacjentowi na wizycie lekarskiej wystawienia recepty na leki które stale przyjmuje i są wskazania lekarskie aby je kontynuował. Chyba, że dotyczy to zamówienia na receptę na leki co do których mam wątpliwości ponieważ nie prowadzę pacjenta a stosowane leki są niezgodne z wytycznymi leczenia danego schorzenia czy wymagają ścisłej kontroli lekarskiej co do ilości ich przyjmowania, ale jeśli jest to tylko zamówienie na receptę a nie wizyta to nie ma możliwości omówienia, wyjaśnienia.
Martyna
Pani Doktor jest bardzo miła, rzeczowa, cierpliwie i jasno tłumaczy wszystko co się dzieje oraz sposób działania wdrożonego leczenia. Żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Podczas wizyty czuć pełne zaangażowanie i skupienie na problemie. Bardzo polecam!
Marcin
Pani doktor jest bardzo rzeczowa, przeprowadza dokładne badanie, a jednocześnie ma dużo empatii w stosunku do pacjenta.
Marzena
Pani doktor , miła wszystko dokładnie mi wytłumaczyła uspokoiła moje obawy , wszystkie badania zostały wykonane , zaangażowanie w badanie i komfort pacjenta. Dostałam fajne wskazówki co można robić w domu jak i gdzie się zgłosić i co jest najważniejsze . Jestem bardzo zadowolona. Tylko i wyłącznie Pani doktor Magdalena ! Polecam z całego serca
O.K
Na codzień nie piszę opinii, ale tutaj warto. Pani Doktor jest osobą bardzo rzeczową i miłą. Po przygodach na izbie przyjęć i braku diagnozy od razu wykonala stosowne badania oraz skierowala na testy. Dzięki temu wykryto u mnie tężyczkę. I juz wiem co jest przyczyną mojego złego stanu zdrowia. Dodatkowo, gdy przynioslam wyniki rezonansu magneyycznego na płytce Pani Doktor wytłumaczyla mi kazdy organ w mózgu jak i co dziala. Polecam!
K.
Bardzo sympatyczna lekarka, dokładnie wysłuchała i przeprowadziła badanie, poczułam, że jest zaangażowana i profesjonalna.
Joanna
Miałam dzisiaj teleporade z Panią doktor, w ramach opieki Enel-Med. To moja pierwsza konsultacja u lekarza neurologa. Od lat cierpię na ataki migreny. Pani doktor jest osobą niezwykle ciepła, kontaktową, na spokojnie wszystko mi wyjaśniła, odpowiedziała wyczerpująco na moje pytania. Napewno wrócę na wizytę, tym razem stacjonarną.
Buu
Pani doktor z pełnym zaangażowaniem przeprowadziła badanie, cierpliwie wysłuchała wszelkie nawet mniej istotne objawy, po czym wyjaśniła dlaczego się pojawiają w jaki sposób możemy dalej prowadzić leczenie, jak działaj dane leki, przepisała skierowania na dodatkowe badania.
Joanna
Pani Doktor trafnie dobrała leki oraz sposób leczenia. Wizyty zawsze przebiegają w miłej atmosferze. Za każdym razem Pani Doktor przeprowadza dogłębny wywiad oraz badanie
D.K.
Cieszę się, że trafiłem na Panią Doktor. W trakcie wizyty poświęcono mi odpowiednią uwagę, a także dostałem szczegółowe informacje odnośnie do tego, co może mi dolegać i jakie badania powinienem wykonać, aby podjąć się skutecznego leczenia. Bardzo polecam Panią neurolog.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Magdalena Mendel-Wójcik?Magdalena Mendel-Wójcik to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Magdalena Mendel-Wójcik oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna.
-
Gdzie Magdalena Mendel-Wójcik ma swój gabinet?Magdalena Mendel-Wójcik przyjmuje pod adresem:
- Bobrowiecka 9 Warszawa
- Domaniewska 49 Warszawa
- Postępu 6 Warszawa
-
Czy Magdalena Mendel-Wójcik przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Magdalena Mendel-Wójcik nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Magdalena Mendel-Wójcik umawia wizyty?Magdalena Mendel-Wójcik używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Magdalena Mendel-Wójcik?Magdalena Mendel-Wójcik może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Magdalena Mendel-Wójcik: co mówią pacjenci?13 osób dodało swoją opinię. Magdalena Mendel-Wójcik ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Magdalena Mendel-Wójcik?Magdalena Mendel-Wójcik nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Choroba Parkinsona w Warszawie
Choroby neurologiczne w Warszawie
Choroba Alzheimera w Warszawie
Stwardnienie rozsiane w Warszawie
Nadciśnienie tętnicze w Warszawie
Zespół cieśni nadgarstka w Warszawie
Zaburzenia pamięci w Warszawie
Przepuklina kręgosłupa w Warszawie
Choroby kręgosłupa w Warszawie
Więcej (15)Neurolodzy z Medicover w Warszawie
Neurolodzy z Allianz w Warszawie
Neurolodzy z INTER Polska w Warszawie
Neurolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Neurolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Neurolodzy z Compensa w Warszawie
Neurolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Neurolodzy z LUX MED w Warszawie
Neurolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Neurolodzy z PZU Życie w Warszawie
Neurolodzy z UNIQA w Warszawie
Neurolodzy z Płatność Falck w Warszawie
Neurolodzy z MEDIQA w Warszawie
Więcej (9)