Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna • 150 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychologiczna
NIP
Adres firmy
Centrum Medyczne Kamedica
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 150 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajOpłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
4 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
FJ
Bardzo dobry dojazd komunikacją miejską. Pani psycholog przyjazna, empatyczna, pomocna. Polecam każdemu kto ma przed sobą pierwszą konsultację psychologiczną :)
Pacjent
Wielokrotnie w trudnych sytuacjach korzystam z pomocy Pani psycholog Małgorzaty. Polecam ja jako osobę empatyczną, potrafi słuchać i trafnie ocenić sytuację. Dzięki jej pomocy potrafię rozwiązać swoje problemy. Wyjątkowo pozytywna i sympatyczna jako psycholog. Pozdrawiam i dziękuję za okazane wsparcie
Aneta
Bardzo miły stosunek do pacjenta kompetentna osoba na właściwym miejscu, polecam, Pani Małgosia budzi zaufanie.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Małgorzata Mendyka?Małgorzata Mendyka to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Małgorzata Mendyka oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna, konsultacja online.
-
Gdzie Małgorzata Mendyka ma swój gabinet?Małgorzata Mendyka przyjmuje pod adresem:
- Słowackiego 43 Poznań
-
Czy Małgorzata Mendyka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Małgorzata Mendyka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Małgorzata Mendyka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Małgorzata Mendyka to: Gotówka, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Małgorzata Mendyka?Języki, których używa Małgorzata Mendyka to polski.
-
Jak Małgorzata Mendyka umawia wizyty?Pod tym adresem Małgorzata Mendyka nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Małgorzata Mendyka?Małgorzata Mendyka udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Małgorzata Mendyka: co mówią pacjenci?4 osób dodało swoją opinię. Małgorzata Mendyka ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Małgorzata Mendyka?Małgorzata Mendyka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Zaburzenia emocjonalne w Poznaniu
Zaburzenia nastroju w Poznaniu
Niskie poczucie własnej wartości w Poznaniu
Zaburzenia osobowości w Poznaniu
Zaburzenia psychosomatyczne w Poznaniu
Zaburzenia w relacjach międzyludzkich w Poznaniu
Zaburzenia odżywiania w Poznaniu
Problemy wychowawcze w Poznaniu
Zaburzenia koncentracji w Poznaniu
Więcej (15)Psycholodzy z Medicover w Poznaniu
Psycholodzy z POLMED w Poznaniu
Psycholodzy z INTER Polska w Poznaniu
Psycholodzy z Allianz w Poznaniu
Psycholodzy z SKOK Asekuracja w Poznaniu
Psycholodzy z Compensa w Poznaniu
Psycholodzy z TU Zdrowie w Poznaniu
Psycholodzy z Signal Iduna w Poznaniu
Psycholodzy z Enel-med w Poznaniu
Psycholodzy z PZU Pomoc w Poznaniu
Psycholodzy z PZU Życie w Poznaniu
Więcej (7)