Moje doświadczenie
Adresy (2)
Centrum Medyczne Damiana Foksal 3/5
Ubezpieczenia akceptowane pod tym adresem
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja laryngologa - telemedycyna (opis) • 225 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik
Płatność następuje przed realizacją wizyty. Po umówieniu terminu, nastąpi kontakt telefoniczny ze strony konsultanta Centrum Medycznego Damiana, w celu ustalenia adresu email, na który zostanie przekazany linku do strony, na której dokonywana jest płatność.
Pacjencie, jeśli korzystasz z abonamentu lub ubezpieczenia, po umówieniu wizyty zweryfikujemy zakres Twojego uprawnienia.
Jeżeli usługa nie będzie dostępna w zakresie abonamentu lub ubezpieczenia, pacjent nie dokona płatności, wizyta zostanie anulowana.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Call Center Centrum Medycznego Damiana 22 *** 22 22.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Konsultacja telefoniczna:
Centrum Medyczne Damiana świadczy usługi telefonicznie.
Specjalista będzie próbował połączyć się 3-krotnie z Pacjentem. Prosimy o przygotowanie numeru PESEL w celu weryfikacji danych osobowych przez specjalistę.
Rezerwując wizytę w klinice online, umawiana jest konsultacja telefoniczna, a nie w Centrum Medycznym. Adresy placówek, widoczne przy nazwisku lekarza, wskazują jedynie miejsce pracy lekarza.
Z konsultacji telemedycznej może skorzystać każdy pacjent, bez względu na miejsce przebywania i wcześniejszą historię leczenia.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Call Center Centrum Medycznego Damiana 22 *** 22 22.* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Ubezpieczenia akceptowane pod tym adresem
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja foniatryczna • Od 315 zł
Konsultacja laryngologiczna • Od 300 zł
NIP
Adres firmy
271 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Bartłomiej
Szybkie i skuteczne leczenie, Pani dr bardzo kompetentna
MB
Wizyta przebiegła bardzo sprawnie, w miłej atmosferze, problem rozwiązany bardzo szybko
MJ
Pani doktor zadzwoniła spóźniona 40mint. Zero przeprosin. Niemiła. Nie pomogła.
Kacper J
Umówiłem się na wizytę online, 30 minut przed czasem dostałem dwa telefony od recepcjonistek, pierwszy z zapytaniem o moje dane i informacją o wiadomości z linkiem do zapłaty, drugi upewniający się czy dokonałem płatności, trzeciego telefonu lekarza nie otrzymałem. Do tej pory nie wyjaśniono mi braku telefonu. Pieniądze nie zostały zwrócone!
KM
Chciałbym wyrazić swoje głębokie niezadowolenie z przebiegu teleporady z Panią doktor. Od kilku miesięcy borykam się z problemami zdrowotnymi, które wymagają precyzyjnej diagnozy. Z tego powodu byłem już u kilku lekarzy, którzy zgodnie uznali, że kluczowa jest konsultacja z lekarzem innej specjalizacji. Mimo iż przyjmowałem antybiotyki, sterydy i inne leki, które nie przyniosły żadnej poprawy, Pani doktor całkowicie zignorowała te informacje. Zdecydowała bez namysłu o przypisaniu mi kolejnego sterydu, co jest nieodpowiedzialne, zwłaszcza po trzech miesiącach bezskutecznego leczenia.
Co gorsza, kiedy próbowałem wyjaśnić, dlaczego potrzebuję skierowania do innego specjalisty, Pani doktor przerwała rozmowę, bez żadnego pożegnania. Taki brak szacunku i empatii wobec pacjenta jest niedopuszczalny.
W mojej ocenie, wizyta ta była stratą czasu a Pani Doktor nie wykazywała zrozumienia potrzeb pacjenta.
dr n. med. Małgorzata Piaskowska
Szanowny Panie.W czasie porady telefonicznej oowiedzial mi Pan o trwajacym 3 miesiące problemie i o tym , ze alergolog i laryngolog nic nie widzą i kierują do gastrologa ale nie dali skierowania.Zalecilam Panu konieczne badanie u mnie w gabinecie.Zapewnil mnie Pan , ze na pewno się zgłosi i połączenie zostało przerwane, bez mojego udziału.Tez pomyślałam ,że się Pan nie pożegnał.Takze ponownie zapraszam na badanie w gabinecie.
Beata
Niezwykle cierpliwa i wyjaśniająca wszystkie wątpliwości pani doktor. Profesjonalna, słuchająca pacjenta i bardzo miła. Jej zalecenia zawsze mi pomagają.
Łucja
Kompetencja i życzliwość w podejściu do pacjenta.
KW
Niesamowita empatia cierpliwość i dokładność. Bardzo dziękuję
Aga
Wizyta udana, lekarz kompetentny. Szczegółowo wyjaśnił dolegliwość i sposób leczenia.
D.S.
Badanie wykonane bardzo profesjonalnie. Serdecznie polecam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Małgorzata Piaskowska?Małgorzata Piaskowska to laryngolog, audiolog, foniatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Małgorzata Piaskowska oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja foniatryczna, konsultacja laryngologa - telemedycyna.
-
Gdzie Małgorzata Piaskowska ma swój gabinet?Małgorzata Piaskowska przyjmuje pod adresem:
- Foksal 3/5 Warszawa
- Konsultacje online Warszawa
-
Czy Małgorzata Piaskowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Małgorzata Piaskowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Małgorzata Piaskowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Małgorzata Piaskowska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Małgorzata Piaskowska?Języki, których używa Małgorzata Piaskowska to angielski.
-
Jak Małgorzata Piaskowska umawia wizyty?Małgorzata Piaskowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Małgorzata Piaskowska?Małgorzata Piaskowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Małgorzata Piaskowska: co mówią pacjenci?271 osób dodało swoją opinię. Małgorzata Piaskowska ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Małgorzata Piaskowska?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Małgorzata Piaskowska: Medicover, Signal Iduna, INTER Polska, Allianz, Compensa, SKOK Asekuracja, TU Zdrowie, Inter Partner Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.
Laryngolodzy z Medicover w Warszawie
Laryngolodzy z Allianz w Warszawie
Laryngolodzy z INTER Polska w Warszawie
Laryngolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Laryngolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Laryngolodzy z Compensa w Warszawie
Laryngolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Laryngolodzy z LUX MED w Warszawie
Laryngolodzy z POLMED w Warszawie
Laryngolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Laryngolodzy z NFZ w Warszawie
Laryngolodzy z PZU Życie w Warszawie
Laryngolodzy z UNIQA w Warszawie
Laryngolodzy z Medica Polska w Warszawie
Laryngolodzy z Płatność Falck w Warszawie
Laryngolodzy z MEDIQA w Warszawie
Laryngolodzy z Interubezpieczenia w Warszawie
Więcej (12)