Moje doświadczenie
W przychodni Medikor pomagam dzieciom, młodzieży i dorosłym z problemami:
- nadwagi i otyłości
- cukrzycy każdego typu
- insulinooporności
- PCOS
- niepłodności
- niedoczynności/nadczynności tarczycy
- choroby Hashimoto
- dyslipidemii
- refluksu
- wrzodów żołądka i dwunastnicy
- chorób wątroby i trzustki, chorób zapalnych jelit
- zespołu jelita drażliwego
- SIBO
- alergii i nietolerancji pokarmowych
Adresy (2)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Sposób płatności: Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
3 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Mateusz
Gorąco polecam wizyty u Pani Marii. Nie byłem świadomy ile korzyści przyniesie mi i mojemu dziecku konsultacja dietetyczna. Pani dietetyk nie oceniała mojego dotychczasowego sposobu żywienia, wprowadziła bardzo przyjazną atmosferę i umiejętnie zaciekawiła mojego syna podczas konsultacji. Jestem bardzo zadowolony nie tylko z wizyty, ale również z tego, że od razu zauważyłem jej pozytywne skutki.
Małgorzata
Gorąco polecam wizyty u Pani dietetyk. Potrzebowałam pomocy w diecie dla córki chorującej na cukrzycę typu 1 oraz celiakię,
a dieta bezglutenowa dla dziecka nie jest łatwa.
Wizyta! była bardzo przyjemna i na każde pytanie dostałam wyczerpującej odpowiedzi i poradę jak sobie radzić z cukrami córki oraz fajne przepisy.
Beata
Holistyczne podejście, bardzo miła i sympatyczna Pani Dietetyk :) Polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Maria Ostańska?Maria Ostańska to dietetyk. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Maria Ostańska oferuje usługi takie jak: konsultacja online, konsultacja dietetyczna.
-
Gdzie Maria Ostańska ma swój gabinet?Maria Ostańska przyjmuje pod adresem:
- Braniewska 20 Poznań
-
Czy Maria Ostańska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Maria Ostańska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Maria Ostańska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Maria Ostańska to: Przelew na konto, Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
Jak Maria Ostańska umawia wizyty?Maria Ostańska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Maria Ostańska?Maria Ostańska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Maria Ostańska: co mówią pacjenci?3 osób dodało swoją opinię. Maria Ostańska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Maria Ostańska?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Maria Ostańska: PZU Pomoc, Allianz, enel-med, POLMED, PZU Życie, PZU Zdrowie Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.
Nadciśnienie tętnicze w Poznaniu
Niedoczynność tarczycy w Poznaniu
Choroby dietozależne w Poznaniu
Refluks żołądkowo-przełykowy w Poznaniu
Zespół jelita drażliwego w Poznaniu
Hipercholesterolemia w Poznaniu
Choroby przewodu pokarmowego w Poznaniu
Zaburzenia odżywiania w Poznaniu
Choroby autoimmunologiczne w Poznaniu
Więcej (15)